Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 879 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ben ik de 2de, mijnheer Roel??

2. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Sorry Hans, ik heb al een afspraak met een andere piloot deze week, Die brengt me Morgen naar Barcelona en donderdag avond weer terug (als alles goed gaat)
    Springen wordt wat listig met een Thee doek op 10,000 voet uit een Boing denk ik :D :D :D

Het zal nog een weekje moeten wachten vrees ik :(

Ik meld me zodra het weer en de agenda het toelaat. Mag ik Wilma ook meenemen? of is het wolken spelletje iets te ruig?

Gr Fred

3. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Henkie heeft zoals gezegd een 360 handbak maar heeft al een aantal keren laten ontvallen dat als hij de keuze opnieuw moest/mag maken hij serieus een F1 bak zou overwegen.......what ever that means.

Ikzelf heb geen ervaring met een F1 bak (heb een 328 en mis het dus ook niet) maar ik zou niet zomaar stellen dat het plezier erdoor minder zou zijn. Mijn advies rij een keer mee met een 360 F1 en handgeschakeld, of regel dit ten minste bij een dealer.

Power garantie moet je maar aan Henkie vragen, die heeft zijn 360 in NL gekocht bij de dealer die hem uit D heeft laten komen op verzoek van Henkie met garantie!!!

Wellicht ook een optie voor jou, scheeld een bom duiten op de BPM

Gr Fred

4. Marco T

Marco T Karting

Jul 29, 2007
    55
    Spijkenisse
    Full Name:
    Marco
    Ik rijd zelf in een 360 F1 uitvoering en kan het je van harte aanbeveling.
    Niets schakelt zo snel als dit.
    Ik moet zeggen dat ik tijdens gas geven door schakelt( de meningen waren hier verschillend over) , dan schokt hij gewoon helemaal niet.
    Het geeft je toch een beetje dat Formule race gevoel.
    Nou moet ik bekennen dat ik weing in schakel auto's hebt gereden.
    Over die power garantie , bij Kroymans kost die € 1600 per jaar , je hebt dan volledige garantie totdat je auto 8 jaar is of tot de 80000 km is gekomen.
    Hij is dan nog iets uitgebreider , heb je pech dan halen ze je op , regelen terplekke vervangend vervoer(gelijkwaardig , dus geen golfje of zo) .
    Dit is zo'n beetje wat ik er over weet , zal ongetwijfeld nog iets anders zijn.
    De prijs ( 1600) en de 8 jaar of 80 dz kilometer klopt zeker.
    Gr Marco

5. roger308!!

roger308!! Rookie

Sep 10, 2007
    2
    Netherlands
    Full Name:
    Roger Wijdeveld
    ik ben roger de zoon van franc308

ik ben 12 jaar
    ik houd van hockey
    ik houd van computeren
    ik houd van sporten
    ik houd van ferrari`s en lamborghini`s (dure auto`s):D :)

er is een sectie bezig tot woensdag, het zou leuk zijn als je op papa stemt!!!!
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

6. rodeo3601

rodeo3601 Rookie

Sep 10, 2007
    2
    Marco,

alvast bedankt voor de info, de power garantie; volledige garantie houdt dit de vaste onderhoudskosten + eventuele "verassingetjes" in? werkuren en stukken of hoe moet ik dit zien?

Los daarvan hoe verloopt het onderhoudsschema voor n 360? en wat kosten de verschillende soorten onderhoud?
    F1... tja ..het is niet zo dat deze versnellingsbak zich vanzelf laat rijden ... ik heb niet zelf met F1 gereden wel meegereden ... testen zal t worden waarsch.

Ik zal waarsch een ferrari uit t buitenland halen, in België hebben we geen last van BPM dus import valt wel nog mee.

Grtz
    Geoff

7. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,991
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Hey Roger, wat leuk dat je ook even online bent. Je hebt vast en zeker ook even op je vader gestemd?

Doe Patrick en Laura ook de groeten van me.

(Ps lukt dat trucje op de trampoline al?)

Groeten Peter

8. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,991
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Welkom Geoff, je zit op de juiste plek voor info over 360's maar niet iedereen is momenteel in het land. Ik heb Henk inderdaad ook horen zeggen dat hij bij aanschaf van een volgende auto zeker een F1 bak zou overwegen. Zelf heb ik ook met de F1 bak gereden en ik ben het met Marco eens dat het geweldig rijdt en supersnel schakelt, er moest bij mij in het hoofd alleen een knop om aangezien je minder handelingen hoeft te doen als bestuurder en daardoor leek het mij alsof het langer duurt dan normaal schakelen.

Succes in iedergeval met de speurtocht naar mooie auto's en de benodigde info.

Peter

9. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Zo terug in Nederland en vandaag in de stromende regen gereden...lekker top!
    Was wel even toe aan wat gegum...

Nieuwe kachelpijp wordt momenteel bij ome Alex eronder gelegd en getest...
    Resultaat zal as zaterdag te horen zijn bij FCN Peel-meeting..

(ben er helaas niet bij voor het tunnelonderzoek volgende maand :( )

Gr Frans

10. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,234
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Welkom terug vakantieganger! Veel plezier op de Peel!

Gr. Martin

11. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Jij ook al?

Heb vandaag ook effies een stukje gereden. Naar het vliegveld en naar de Praxis. Soort bouwvakkersbus, maar dan anders....

Vanmiddag ook de haakste slijper op m'n dorpel gezet en het werk afgemaakt dat ze in Achterveld hadden laten liggen. Eindelijk kan m'n rechter portier weer fatsoenlijk dicht... Om het meisje van de schrik te laten bekomen ook meteen m'n wielen maar weer eens goed onder handen genomen. Zijn ook weer helemaal schoon nu....

Welkom terug Frans!!! Ben heel benieuwd naar je nieuwe herrie-buis...

GR

Hans

12. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,234
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Allemachtig, als bijna 1100 pagina's vol onzin, mooie plaatjes en goeie verhalen!

13. d1ablo

d1ablo Karting

Jul 7, 2007
    120
    The Netherlands
    Full Name:
    Paul
    Uit dld. importeren bespaar je volgens mij niet op BPM. Je moet nog steeds aftikken, wel volgens de afschrijvingstabel natuurlijk.
    Dus in ieder geval de "garantie" dat je flink aan de NL-staat afdraagt !

14. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    dat ga ik zaterdag horen :D helaas wel buiten het het :( net zo als vorig jaar

15. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik zal proberen het geluid op de foto vast te leggen. Zal niet eenvoudig worden, maar we gaan het in ieder geval proberen! Tot zaterdag!
    Bob

16. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Alles bijgelezen. Weekje op Texel geweest.. Lekker uitgewaaid !!!!
    Nog ff 5 nachtjes draaien en daarna naar Kreta. Dus geen tunneltjes voor mij :( :(

Zaterdag ga ik ook naar de Peel meeting. kzal vele bekenden weer tegenkomen.............
    Ik ben benieuwd naar het geluid van je, Frans !!!

@ Geoff : Welkom op deze site. Ik zou zeker even de mening van Henk afwachten. Is idd aan het einde van de week weer terug. of hij moet in Spanje nog een draadje kunnen vinden. :D:D

@Franc308 : Ik heb op je gestemt !!!! Mede dankzij PTerps. Geweldige fotoshoot. klasse !!!!

17. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,991
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter

Welkom terug Cor, knap dat je geen verbinding hebt gemaakt deze 5 dagen! Jammer dat je niet mee kan naar de tunneltocht, ik weet zeker dat ze je Fuchs daar gaan missen.

18. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,991
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #21968 pterps, Sep 11, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    De eerste beelden van de Lambo Reventon:

FRANKFURT — We shouldn’t be surprised that Lamborghini’s new ultra-elite supercar shares its name with a bull—this one famous for the 1943 death of legendary matador Felix Guzman in Mexico. Despite its bloody inspiration, every 2008 Reventon has already sold out—to 20 millionaires who wish they could fly F22 Raptor fighter jets. That’s where much of the inspiration came from, according to Lamborghini. Indeed, the unbelievably angular shape looks more like Batman’s next plane than something you’d see on the way to the mall.

The V12 engine will hit 650 hp, and the car will undoubtedly make it to every pre-teen desktop background in the world. The instrument cluster looks remarkably similar to that of Knight Rider’s KITT, and the wheels feature non-functional carbon fiber swatches on each of the spokes.

Lamborghini said today that the Reventon is the most expensive and exclusive car the company has ever created. Without question, it stays true to the company’s design philosophy—extreme, uncompromising and undeniably Italian. The Reventon’s unveiling also show Lamborghini keeping true to its new promise of introducing a new car annually
    Image Unavailable, Please Login

19. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Oh my....

WOW

Komt deze in plaats van de Murcie, or ernaast??

@Plambo: laat maar zitten die 640 en nog even doorsparen???? :D

20. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

21. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Hey Cor,

Welkom terug :) Jammer dat je niet kan tunnelen. Maar naar Kreta gaan is zeker ook erg leuk!

Die Lambo is wel erg wreed. Ben benieuwd wat er van gaat worden.

22. Marco T

Marco T Karting

Jul 29, 2007
    55
    Spijkenisse
    Full Name:
    Marco
    Mischien is het handig om deze vragen gewoon aan Kroymans te vragen.
    Zij kunnen hier zeker een goed antwoord op geven .
    Ik ben pas ongeveer 5 maanden in bezit van een Ferrari dus kan ik nog niet vertellen over de kosten.
    Ferrari rijden is en blijft gewoon duur .
    Die power garantie zal waarschijnlijk wel zijn op een auto die afkomstig is van een Ferrari Dealer.
    Ik heb een originele ned auto gekocht , mischien wel duurder , maar ken wel de geschiedenis.
    Geloof nooit dat je in het buitenland hier alles over weten kan.
    De doorgewinterde Ferrari rijder hier kan je zeker beter inlichten.
    Het blijft een dure hobby

23. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    De Reventon is net een plaatje van een Murcie met hele slechte resolutie. Ik weet niet hoor, maar als dat koetswerk niet de functie heeft de politieradar te ontduiken (stealth-mode) dan zeg ik mijn bestelling af.

24. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  25. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #21975 Hans, Sep 11, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Ik vind dit ook meer een lamborghini voor jou, Marnix.

De dag voor Pays Plat, toen ik met de Dino onderweg was naar Rotterdam zag ik er eentje rijden. We hebben even uiltaatgeluiden aan elkaar laten horen :D:D:D

Share This Page