Ferrari 360 TUBI uitlaat | FerrariChat

Ferrari 360 TUBI uitlaat

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Robin360, Feb 7, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Robin360

    Robin360 Formula 3

    Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Hallo allemaal. Ik ben sinds een aantal weken in het bezit van een zwarte 360 Modena uit 2000. Er zitten orginele uitlaten onder maar ik ben op zoek naar TUBI's of vergelijkbare sportuitlaten. Heeft iemand iets 2e hands liggen?

    Groeten,

    Robin
     
  2. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Vergeet het Robin, ik heb dezelfde auto in het rood en de beste vriend is Ebay.de.

    Henkie
     
  3. Dino 208gt4

    Dino 208gt4 F1 World Champ

    Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    He Henk, zou je Robin niet eerst eens welkom heten hier?;)

    @Robin,
    Henk heeft wel gelijk. Tubi's liggen helaas niet voor het oprapen.
    In Duitsland maak je de meeste kans.

    + laat eens een plaatje van je auto zien. Dat zal door de meesten hier zeer gewaardeerd worden.
     
  4. Franc308

    Franc308 F1 Rookie

    Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Hi Robin, ik sluit me van harte bij Roel aan; welkom hier.
    Aan je uitgebreide profiel te zien, ben je geen beginneling wat auto's betreft.
    Een paar pics van je nieuwste aanwinst zou heel leuk zijn.
    Wat is bekend van de auto - historie ?
    Waar heb je de 360 gekocht?
     
  5. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Welkom Robin, je beschikt inderdaad al over een mooi lijstje met Ferrari's die je in je bezit hebt gehad, ik ben ook benieuwd naar beelden van je nieuwe aanwinst! (foto's van zijn voorgangers zijn natuurlijk ook welkom).
     
  6. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Robin is meer dan welkom hier, maar hij had zich ook even voor kunnen stellen ;)

    HEE ROBIN, plaatjuhs !
     
  7. Marbella

    Marbella Formula 3

    Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hoi Robin,

    Hartelijk welkom op het forum hier. Toffe bende, een grote familie, maar dat zal je snel genoeg door hebben.
    Net zoals de rest zit ik natuurlijk met smart te wachten naar dat nieuwe zwarte monster van jou.
    Die Tubi komt later wel, eerst foto's :D

    Groeten,

    Dirk/Marbella
     
  8. Robin360

    Robin360 Formula 3

    Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    #8 Robin360, Feb 8, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Hallo allemaal!

    Excuses voor het niet voorstellen. Doe ik dat hier? Nou ja, in ieder geval: sinds een aantal weken heb ik dus deze 360 Modena F1, gekocht bij Munsterhuis. Moet er behoorlijk aan wennen na een aantal jaar rijden in de 348TS, maar ik ben er erg blij mee, vooral met de kleur. Ik werd al de Knight Rider genoemd door een F430 eigenaar aangezien de auto zowel buiten als binnen zwart is. Zat nog te denken om de velgen zwart te maken maar ik weet niet of dat wel een goed idee is; misschien iets teveel van het goede. Met de 348 reed ik mee op Spa (2005 & 2007) en de Ferrari relay. Zie foto hieronder, met dank aan 'zanti70' (Bob?) :) , van de 348.

    Ik kom uit Den Haag, maar woon sinds kort in Oegstgeest. De auto wordt dagelijks gebruikt om mee naar werk te rijden, maar mijn verloofde rijdt dan mee (werkt op dezelfde plek) dus keihard door de bocht racen zit er dan niet in, zeg maar. Vandaar dat ik graag tripjes organiseer met vrienden (1 andere Ferrari, de rest cabrio's zoals S2000, 350Z) of het circuit bezoek (Zandvoort, Nurburgring maar het liefst Spa). Ben ook erg geinteresseerd in de tripjes van FerrariChat.

    Mooie foto's van de 360 heb ik nog niet. Hieronder een foto met m'n mobiele telefoon gemaakt. Zie http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=85e68e34 voor wat oudere maar mooiere foto's. Vorige week voor het eerst op het circuit gereden (Zandvoort) wat me goed beviel, maar echt helemaal onder controle heb ik hem nog niet; ik vind hem ook tamelijk zenuwachtig. Maar goed, dat komt nog wel.

    Wat tubi's betreft; bedankt voor de reacties. Ik zal in Duitsland eens op zoek gaan.

    Groeten!

    Robin
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
     
  9. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Robin ik heb een betere foto van je auto (uit 2006), helaas nog met mijn oude camera, maar ik zal hem vanavond even proberen te posten.
     
  10. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Mooie kar!!! En dagelijks vervoer??? Niet slecht!!! :D

    Welkom hier, en we zien je graag verschijnen op op een van onze trips of evenementen!

    GR

    Hans
     
  11. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Graag gedaan Robin en welkom hier. Dat je geen/weinig foto's van de 360 hebt, daar hoef je niet over in te zitten. Dat gaat rap veranderen. Het jachtseizoen wordt binnenkort weer geopend :D

    Bob
     
  12. dirktor

    dirktor Formula Junior

    Feb 9, 2005
    935
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Dagelijks vervoer! Held!
     
  13. Marbella

    Marbella Formula 3

    Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hoi Robin,

    Mooi zo zwart/zwart. Ik ben ook weg van zwart, 't is wel effe wat meer poetsen, maar heel stoer. Heb m'n nieuwe F ook in't zwart besteld, geen metallic, gewoon strak nero.
    Ik vind zwarte velgen op een zwarte auto ook erg mooi, maar dan zou ik de originele velgen zo laten en een extra set aanschaffen, eventueel zwart center en blinkende of alu rand eromheen.
    Zo te zien zijn je remklauwen ook zwart ? Misschien nog een leuk idee om deze in't knalgeel te zetten en dan mooie gele scuderia shields plakken.
    Dat breekt het zwarte heel mooi.
    Is een kleine investering, maar staat supersjiek!

    Alvast veel plezier.

    PS: Ik mag ook nooit op het gas als we met z'n tweeen rijden...en als ik het per ongeluk toch doe, 2 dagen TV zonder klank.
    Ik ken dat :) Maar elk nadeel heb ze voordeel, ik mag dan ook 2 dagen alleen rijden.... :D
     
  14. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Schitterend! Die zwarte 360!
    Welkom, Robin! Dit clubje is met nix vergelijkbaar: hier zijn 't allen Ferrari-die-hards!
    Tip: Deil 2008 is een must!:D
     
  15. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Da's gek! Mij is 't net omgekeerd: dan heb ik TV met héél, héél veel klank!:D
     
  16. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Welkom ook, Robin - fraai zo'n zwarte 360! Zie ernaar uit het ding in het echt te bewonderen. Volgens mij heb ik nog geen 360 met Tubi gehoord, dus dat moet je nog wel even regelen. Mijn 550 bevalt i.e.g. erg goed met dat type uitlaat.


    Onno
     
  17. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    En Fred's 328 klinkt ook buitenaards mooi met tubi...
     
  18. F.575.M

    F.575.M Formula Junior

    Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Mooie wagen heb je daar Robin. En in die kleurencombinatie helemaal top. Hoop je wagen te kunnen bewonderen op de Deil meeting.
     
  19. Robin360

    Robin360 Formula 3

    Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Precies waar ik aan zat te denken! Zwart met gele remklauwen, en alu rand.

    Die gele scuderia shields, zijn die in metaal beschikbaar voor de 360? Ik zie ze vaak met stickers rijden. Ik heb zelf de stickers thuis liggen, maar vroeg me af of de echte plaatjes ook erop kunnen.
     
  20. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,112
    The Netherlands
    Hey Robin..Welkom! mooie kar!
    Scuderia shields zijn in metaal leverbaar (emaile)
    Niet goedkoop maar super..Heb ze zelf ook
    Mail me maar voor het adres

    Frans
     
  21. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,112
    The Netherlands
    Dirk,

    Zien we jou binnenkort een keer in Nederland?
    Deil?

    Groeten

    Frans
     
  22. 348holland

    348holland Formula 3

    Dec 11, 2005
    2,161
    The Netherlands
    Welkom hier Robin! Zwart/zwart is prachtig, komt me bekend voor. Dagelijkse auto, toe maar!

    Je kan er ook vanaf blijven, ze is prachtig zat, maar de keuze is owner's privilege. Origineel heeft een auto met scuderia schilden ook aangepaste spatborden, zodat ze iets verdiept erin liggen, of is dat bij een 360 anders?
     
  23. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #23 pterps, Feb 8, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  24. Dino 208gt4

    Dino 208gt4 F1 World Champ

    Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Haha, voor een Ferrari foto wil Peter wel vreemd gaan;)
     
  25. dolfijn

    dolfijn Formula 3

    Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    #25 dolfijn, Feb 9, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    @dirk,
    Zwart/zwart met rood staat ook prima.......paasen alleen die Scuderiashields niet echt
    Image Unavailable, Please Login
     

Share This Page