Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1137 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Ik had graag meegegaan, maar het start al op 3 april en de wagen moet ook een certifcaat van Ferrari hebben, dus dat is te kort dag om alles te regelen. Als ze het nou vorig jaar hadden aangegeven dan had alles geregeld kunnen zijn op tijd.
    En met de uitlaat die er nou opzit krijg ik zeker geen certificaat van Ferrari.

http://nl.youtube.com/watch?v=VmpMfQK0XQ8

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,005
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #28402 pterps, Mar 4, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  3. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #28403 Fumacher, Mar 4, 2008
  4. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Hee, zo'n F355 hebben we hier al eerder gezien!

Mooie fotos van een nog veel mooiere dag, Peter. Mooie herinneringen, lijkt me zo!

Mijn 550 fungeert dit jaar trouwens ook als trouwauto, op 08-08-08, voor mijn oudere broer.

@Ton - jammer! Wel laat gemeld overigens als het volgende maand al is - ik kreeg de mail pas vandaag. Of zit ik in het "tweederangscircuit" ? ;)

Onno

5. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    21 Februari heeft Kroymans alle Daytona eigenaars gemaild met de aankondiging van de trip, dat was zelfs reeds te laat om alles te regelen als je nog geen certificaat hebt.

6. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    @pterps! Wat een prachtige..... vrouw heb je daar! Niet te verwonderen dat Lieke zo'n mooi snoetje heeft!:D

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Even een paar dagen met een dwangbuis omgezeten, maar ben er weer volop bij.
    Bedankt voor de mooie verhalen heren, heb met genoegen bijgelezen.

8. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #28408 henkie, Mar 4, 2008
    @Club NL leden..

Ik kreeg deze uitnodiging van Kroy aangezien het 10 april evenement niet alleen voor Club NL leden is, maar ook voor relaties van Kroymans.
    Ik vond het toch wel prijzig, EUR 280,00 en EUR 45,00 voor de meerijder. Hebben jullie als "lid" dezelfde prijzen ?
    De meeste proeven lijken mij een aanslag op mijn F360, ik zou dit niet doen met zo'n auto. Maar goed, ik ben dan ook arm he ;)
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login

9. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,252
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Niet iedereen zal zijn of haar F daar aan wagen. Aan de andere kant is het wel een dag waarop gedaan wordt met de auto's waar ze voor gemaakt zijn... De laatste paar jaren elke keer gezien dat het vol zat: 50 à 60 auto's.

Gr. Martin

10. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Hey Henk,

Ja, dat is de prijs die ik betaald heb als FCN lid, Henk. Vond het een tikkeltje prijzig inderdaad maar ik heb verder geen idee wat een circuitdag kost dus ging ervan uit dat dat normaal was. Bovendien, ik had eerder de 3-provincienrit geboekt en die was ook 260 euro voor 2 personen. Stukkie duurder dan Deil, maar de lunch en het diner zijn inbegrepen.

Ik had verder geen bezwaar aangaande het programma op 10 april - het is de bedoeling dat het programma ook door 30 of 40 jaar oude auto's gedaan kan worden dus mij leek het geen probleem.

Onno

11. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Hans,

Van harte gefeliciteerd! Maak er een hele leuke dag van :)

Gr.

Vu

edit: Henk, bedankt voor het poosten van Kroy's brief! Nu ken ik het programma van de dag gelijk :)

12. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    12:30 even harinkie of mosseltje happen op de boulevard Vu???

Bedankt nog voor de foto's waarvan ik niet op de hoogte was van het bestaan :):):)

Bob

13. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Hans: GEFELICITEERD!

14. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Gefeliciteerd Hans!!

15. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Graag gedaan Bob!

Leuk idee! Gaan we dan doen :) maar haring lust ik niet. Lekkerbekjes, kibbeling (met veel knoflooksaus!!!) en mosselen wel :) Ik denk dat niemand meer naast me wilt staan, na die portie knoflooksaus :D

16. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

#28416 Harry-SZ, Mar 5, 2008
  17. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix

heheh, cool! Hoewel het er niet echt smakelijk uitziet ofzo, maar dat is natuurlijk maar bijzaak.

18. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Nou....

De mijne is blauw!!!! ;)

Oh, en het is 38.

Dank allen voor de felicitaties. We gaan er een leuke dag van maken...

19. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Euhm, Hans ik neem aan dat het vandaag je verjaardag is, dus vanaf hier ook de beste wensen.
    Dat je nog veel veilige km's mag rijden en nog veel leuke postings maken op het forum.

Ik zal namiddag een flesje rosee open trekken bij het zwembad :D

20. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Met de Subaru club heb ik nooit meer dan 125 euro betaald voor diverse circuitdagen, ook op Zandvoort. En het programma is vergelijkbaar.

21. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Inderdaad. In acht nemende de visuele beperkingen van de Gallardo (die ook op deze foto´s erg goed zichtbaar zijn vind ik) zijn deze aanpassingen toch erg goed gelukt.

22. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Wij huren circuit Zandvoort wel eens aan het einde v/d middag af en dat kost circa 2000 euro (ex btw, ex baanposten, ex dokter) voor 2 uur.
    Hele dag Zandvoort is behoorlijk prijzig, maar als je kunt delen door 60 mensen, kan het ook voor 150-180 euro p.p., maar dan heb je verder niks he. Dus eten en drinken is allemaal voor eigen rekening.

Als je Prodrive o.i.d. inhuurt voor instructeurs en er zit eten en baanposten bij dan loopt het snel op natuurlijk.

23. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Van harte gefeliciteerd Hans. Maak er een leuke dag van!

24. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Hans,

Proficiat !!!!
    Veel plezier vandaag :):)

25. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    het zijn inderdaad precies dezelfde prijzen.
    Ik heb niet ingeschreven. Tis niet mijn ding , zal ik maar zeggen. Ik heb al een paar rondjes op Zandvoort gereden en mijn mondial heeft zich dar goed gehouden.
    Ik werd in 9 rondjes maar 2 keer ingehaald ( :):):) ) door enkele V12 ( lambo's).
    Mijn stuurbekrachtiging kan daar ook niet tegen circuitoverbelasting.
    De Stuurbekrachtiging bouwt teveel druk op en gooit de bekrachtigingsolie dan door de dop van het reservoir naar buiten.(overdruk door teveel de uiterste van je stuurstand op te zoeken).....
    En valt meteen op het uitlaatspruitstuk... Ik schrok toen wel even... Hoor je van alles sissen achter je !!!
    Ik heb toen de Wizzard op maandag meteen gebeld... Mijn type Mondial is een van de eerste Ferrari's waar stuurbekrachtiging op gezet is. ( heb ik laten vertellen) en deze gaf nog wat kinderziektes .
    Dit is er een van.. De oplossig volgens Alex is :1 rondje echt doorrijden, 2e rondje cruisen, 3e rondje doorrijden. etc etc
    Het risico is ook helemaal voor jezelf.
    Schrijf je een Ferrari helemaal af, is dt voor eigen risico. Je moet hiervoor ook een vrijwaring ondertekenen.

Ik denk wel dat ik even ga kijken :):):)

Share This Page