Ben ook even tijdje afwezig geweest.... het werk natuurlijk Mijn afdeling is inmiddels verhuist van Utrecht naar Woerden. Heb het grootste deel allemaal zelf moeten regelen... baas overspannen gemaakt.... meer dan 100 uur extra gedraaid in februari !! As Vrijdag even een weekje onthaasten op Texel. Nu alles dus weer bijgelezen!!!
Hans > Eindelijk een goede leeftijd! proficiat Henkie > als je schade wil of steenslag moet je gewoon meerijden Frans
Hmmm, wat een negativiteit allemaal. Nou ja, ik probeer het een keer dit jaar en dan zie ik wel. Ik doe het rustig aan. @Dirktor: gefeliciteerd. Onno
@Hans Het wordt afgezaagd, maar ook van deze kant uiteraard de beste wensen. Ik kom snel eens naar je woning kijken. Echter... morgen even naar Zuid-Spanje een paar dagen. Ook heel vervelend. Eens kijken hoe het in Marbella is dit weekend
Met slechts 25 vrije dagen per jaar zijn mijn dagen nogal kostbaar. Dus ik denk niet dat ik hier vrij voor neem. Ik hoop dit jaar zeker eens bij een FCN evenement aanwezig te zijn.
Hi Everyone.... It's me again... sorry to interupt...(in English). I will be meeting F-Chatters 348Holland (Gijs), Fumacher, Henkie, and Hans in Rotterdam on the afternoon of the 12th.... most likely by 3 pm, but maybe earlier.. Gijs would have to provide details, but apparently we are going to a resturant where I can have Pork (porc) which we don't have in Kuwait, and then somewhere close to the Rotterdam Central Train Station where one can have a beer, or two, or three, or however many.... and still be close enough to stagger to the train station to get back to Amsterdam...! If anyone is interested in meeting up in R'dam on that afternoon.... please, please feel free....! It would be great to meet anyone and everyone....! Mike in Kuwait
Hope you have a nice time, Mike & the guys. Breakaways is a nice enough (american style) bar close to Central Station, but there are plenty others. I suppose it is too early for the Beach Club? Ah, my student days... Onno BTW, I'll be in Africa so won't be there unfortunately.
@ heren jarigen: van harte gefeliciteerd! @ Gijs: het gaat opvallen dat je weer het voortouw neemt als het om een etentje gaat. Provide me with the details! Gr. Martin
Henk, een heleboel Scuderia-spul: http://www.ferraristore.com/e-shop.des/page,shop.browse/category_id,59/?uid=116414947&mid=400144519 Gr. Martin
Heren, Onze Mike heeft een 348 TS, beetje verbouwd, en als lid van de 348-brotherhood zie ik het als mijn plicht hem te vermaken, hij heeft vast geweldige verhalen. Bier & varkensvlees luidde de wens (tekort daaraan in Koeweit) dus ik dacht aan de berentent op het Doelenplein in R'dam (vlakbij CS) zo rond de klok van 19.00u volgende week woensdag (hij komt wat eerder, ik zal proberen hem te vermaken). Het kleine ploegje dat ik bereid vond is voorlopig Hans, Vu en Henk. Stuur me een mailtje als je erbij bent. Altijd gezellig. gr., Gijs