Een beetje de omgekeerde wereld: op 10 februari al vlammen over de Pos(t)bank en tijdens pasen sneeuwt het alleen maar!
Beste Gerard, Onlangs spotte je deze Sessanta. Heb je daar ook toevallig het VIN-nummer van? Alvast bedankt! Gr. Vu
Zal wel aan mij liggen maar ik zou toch echt niet met naam en toenaam in de krant laten zetten dat ik met 290 over de A59 gereden heb, als dat al het geval zou zijn. Stel nou dat je een keer gepakt wordt, heeft de rechter meteen bewijs dat je dat al eerder gedaan hebt. Plus: "ik heb een radar detector in de auto zitten". Hmmm... Onno
De zon laat wel erg op zich wachten.. vanmiddag gewoon door de sneeuw gelopen.. vind maar niks, Heb weer zin in de zomer lekker foto's maken en misschien wel wat shoots
Zoals altijd Onno, niet alles wat in de krant staat is waar, 4x 355 met F1 bak in heel NL klopt volgens mij ook niet. Fred
Was eerste wat ik dacht toen ik het las...................... men hoeft echt niet alles van me te weten ps: binnenkort een F-chatter op L1 TV?
Het is off topic, maar weerpraatje met sneeuw werd ook gehouden, dus op verzoek: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Super fred, toch een heel winters plaatje ondanks de palmboom Kan me voorstellen dat ze daar wel even zoet mee zijn geweest. Het mooie is natuurlijk dat het in de loop der jaren steeds mooier wordt naarmate de planten/bomen verder groeien. Binnenkort zit jij Wilma en een cocktailtje onder de palmboom?
@ heren, Bedankt voor de reacties, binnenkort op een zwoele zomer avond een openingsfeestje in korte broek alla Dirk! en met cocktails uiteraard, die de gasten zelf moeten mixen hahaha (inhoud van deze glazen is geen water kun ik je verzekeren) Het is idd bijna klaar, hier een daar nog wat voegjes afmaken en waterpomp aansluiten. Vandaag kwam er bezoek met de vraag of er nog vissen gaan komen? Dit was nav een reiger die al elke dag de boel komt checken maar nog niets ziet zwemmen. Dus werd er gezegd dat wellicht schildpadden een optie zijn, komen in meer vijvers voor en overleven de winter door hun slaapje in de modder. Iemand ervaring met deze diertjes? lijden ze echt geen kou? Ben een dierenvriend en heb er dus ook wat problemen mee vissen is een soepje voor een reiger te serveren. Image Unavailable, Please Login
Erg smaakvol gedaan Fred & Wilma! Houd die palmboom het in ons 'subtropisch' klimaat ? we houden jullie aan die 'garden warming' party !!
Toptuintje, Fred! Blijft toch raar om die sneeuw te zien bij jullie terwijl bij mij het zweet uit alle naden wegloopt. Het is echt heet hier. Onno
Ongeloofelijk wat een metamorfose Fred. Is het weer zo jij een auto en jouw geliefde iets voor het huis? Over die auto moet je hier nog wat typen, een koel kil kanon op diesel. Ik grijp van schrik weer naar een leuning als ik denk aan de eerste 100 meters van gisteren. Qua schildpad moet je wellicht hier aan denken ivm reiger en overburen. Image Unavailable, Please Login
Hallo Vu Chassisnummer van de Sessanta is 157845. Als je de complete vin-nummer wilt weten laat het maar even weten. Kom deze week waarschijnlijk nog wel bij Munsterhuis om even te kijken naar de Ferrari showroom die vorige week in gebruik is genomen en zal dan als de Sessanta er nog staat het complete vin-nummer even voor je noteren. Groetjes Gerard
Mooi geschreven weer Gijs. Wat moet ik zeggen/schrijven woorden kunnen het gevoel niet geheel beschrijven. Echter als ik hier de woorden noem Audi RS dan denk ik dat een paar heren hier warme (zeg maar stomende) gedachten krijgen. Het is echt niet te geloven wat een brute motor in een 335 ligt. Ik ga me er dan ook niet maar aan wagen te beschrijven hoe het voeld. Lekker, dat is zeker! Fred Ps Nee, ditmaal was er geen deal nodig, we stonden er in beide gevallen 100% achter, leven is mooi en soms zo makkelijk PPs jij bedoelde die eerst 100 mtr over de kinderkopjes? We gingen toch maar 80 ?!
Heel goed mannen: chassisnummers!!!!!! Ik heb deze bij Munsterhuis op de kiek gezet in januari, zal dezelfde wel zijn? Gerard, als je bij Munsterhuis bent zou ik wel blij worden van wat foto's van de witte Scuderia, inclusief het nummertje... Greetzz, Marcel Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gisteren een klein stukje wezen fietsen want ik moest nog iets bekijken. Op de treug weg denk ik ik kan ook best door dit dorpje fietsen (heen weg was ik er langs af gefiest) Bedenk ik me opeens in dit dorpje staat nog een rode F430 Spider (maar ik wist niet waar) fiets ik een straat in met allemaal grooten huizen. Ik denk dit is wel een straat voor een Ferrari (maar meteen dacht ik die staan toch binnen). En ik had het nog niet gedacht of ik zie hem plots staan . Aangebelt en gevraagt of ik mocht kijken dat was priema en hij zei maak er maar foto's van. Ik herkenden deze F430 Spider (s/n 147281 ) meteen had hem in 2006 al in Eindhoven gespot en hij stond ook in Maastricht dit jaar bij de Mecc (ICM) Foto's: http://www.startje.be/display.php?qid=228756&alias=575GTC
Als het deze was met s/n 107885, dan is het Amsterdam RAI 1997 showauto. Heb ik nog wel foto's van ook. Groet, Marcel Image Unavailable, Please Login
Goed bezig Gairo!!!! Deze staat nog niet op de site! Ik neem aan dat het een Hollander (Nederbelg) is? Groetjes, Marcel
Gerard, Hartelijk dank hiervoor! Ik ben iemand aan het helpen om zijn Sessanta-registry aan te vullen. Deze info komt erg goed van pas Nogmaals bedankt! Gr. Vu *Fred, je achtertuin ziet ziet er zeer goed uit! R. Williams zal zich daar vast thuis voelen