Thanks! Deze staat nu ook op de NL registry, het was alweer de 88 ste Nederlandse F430 !!!! Grazie e ciao! Marcello www.ferrariregistry.nl
@Fred Tuin ziet er weer goed uit. Niet voor niets de laatste weken bezig geweest, denk ik dan.Ik heb ook een vijver en heb er tegen de reiger toch een net over heen gespannen. anders is je vijvertje zo leeg !!! En schilpadden: niet te klein anders zijn ze zo ook een prooi.
RAI 1997? Dan heb ik 10 dagen vlakbij die auto gestaan (zelfde hal) Stond toen ook een F50 weet ik nog, heb ik op de laatste avond nog terug naar Hilversum zien rijden.
Gister was ik bij de paasraces op Zandvoort. Wat een vreselijk weer was het Hier wat foto'stjes wat er gister stond. Helaas maar 1 Ferrari. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
zijn ze toch doorgegaan??? Ik hoorde vorige week dat het afgelast zou worden ivm de kou. De banden kunnen niet echt warm worden ...toch??
Zoiets hoorde ik ook op de radio. Maar dat ging over Assen en niet om Zandvoort. Hadden ze omgedraaid dacht ik
Ben speciaal naar de Autorai geweest om de 8C te zien toendertijd. O ja, de 355, die is eindelijk terug. Bleek kabelbreukje in kabels lambdasensors. Is weer helemaal in orde. Motor loopt weer strak door het hele toerengebied. Nog wat nieuwe achterbanden erop en nu alleen de zon nog. Foto's gemaakt net nadat ik hem opgehaald had. http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364815032008190923
Volgens mij was er pas 1 8C afgeleverd (die zwarte aan prins bernhard jr) en staan er nu 2 rode 8C's bij Alfa Amsterdam. Welk kenteken had deze 8C? Ik denk wel dat er straks een stuk of 20 in NL zijn, al dan niet op NL kenteken.
Hier nog eens die PB jr auto : http://spots.autogespot.com/files/31_01_2008/c214748364831012008233940_1.jpg
Ja, hij is bij Monza gepoetst. Monteur zei, 'ik was hem nog wel even'. Maar kreeg hem helemaal gepoetst terug. Leuk he. Ik zet hem zelf ook altijd in de Mcquiar's maar om de een of andere reden ziet dit er nog beter uit. Peter.
Onderweg naar Nederland met UPS: leesvoer uit de FerrariStore! Ben erg benieuwd. Het boek ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan was erg mooi, ik neem aan dat dit ook weer de moeite waard is. Onno Image Unavailable, Please Login
Ik begin nou een beetje te begrijpen hoe Onno zich moet voelen, al die tijd zonder het autootje, maar met FChat om zich lekker te maken... Hebben jullie ook van die onthoudingsverschijnselen? (zucht... kom maar door met de verhalen Dirk) Ik heb vandaag eventjes de breedband lambda sensor met display uitgeplozen. Gaat straks een 35 cm lange pijp in een van de uitlaten met halverwege een lambda sensor erin geschroefd. Dan (buitenom) een lange kabel en via het raam aan de passagierskant loopt die dan naar een mooi metertje. Eventjes de hele boel in de sigarettenaansteker pluggen en ik kan keurig aflezen hoe arm of rijk mijn mengsel is. Dan wordt het een kwestie van wat stukjes rijden met rechtervoet op het gas en links op de rem, bij allerlei toerentallen en met meer of minder remmen, om erachter te komen hoe veel te rijk het spul afgesteld is, en hoe dat zich verhoudt bij welke toerentallen. Dan in de UK een roedel sproeiertjes kopen voor de webers, en ik haal straks misschien de 1 op 7 wel! Yes.... leuk klusje....
Mazzelpik .... Tja zo iemand krijgt het weer voor elkaar... En het ergste is dat wij hem betaald hebben
Goed te horen RiCoNl dat ze weer helemaal goed loopt, plaat van een auto om te zien zo'n 355. Plezier!