hallo mensen Ik ben een nieuweling op het forum. Maar heb me al een beete ingelezen en het ziet er erg goed uit. Ik ben al jarenlang een motor en auto fanaat. Met natuurlijk mijn voor ferrrari's. Ondanks dat ik gek ben van ferrari heb ik voor mijn gezin gekozen voor een bmw m5. Is toch net iets beter als gezinswagen. Maar heb wel iets wat misschien erg in de buurt komt van een ferrari. Namelijk mijn andere passie een mv agusta F4 corse. Ik hoop mijn bijdrage aan dit forum te kunnen leveren en zie er na uit om hier dagelijks langs te komen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik hoop mijn bijdrage aan dit forum te kunnen leveren en zie er na uit om hier dagelijks langs te komen.[/QUOTE] Wat een schitterend motor. Echt geweldig. Maar ik vroeg me af uit welk jaar de BMW m5 komt?
Hoi Rick, Allereerst hartelijk welkom in de club Je motor ziet er ook super uit, en de juiste kleuren En waar een wil is, is ook een weg. Dus die Ferrari komt er heus ook nog wel. Vriendelijke groeten, Dirk
Welkom Rick! Ik heb ook geen Ferrari en word ook gewoon getolereerd, dus zo belangrijk is dat niet. Wat voor M5 heb je? E39, E60? Supermooie motor overigens! Ik vind die MV Agusta de mooiste moderne sportmotor die er is! Echt de Ferrari onder de motoren.
Welkom! Prachtige motor inderdaad! MV Agusta blijft er gaaf. Ik heb zo'n spelletje, waar een MV Agusta Tamburini in zit. Echt prachtige motoren! Veel plezier hier op F-Chat! Tim
Ah, ik zie dat je ons gevonden hebt, Rick. Welkom hier. Een goede groep enthousiastelingen die regelmatig iets samen ondernemen. Hart zit hier op de juiste plaats. Ik heb al gezien dat je op FL veel bijdrages levert, zie uit naar je posts hier. En Henkie kan je motor vast wel waarderen... Onno
De bmw komt uit 2005 dus het is de e60 uitvoering. @ timbrouwer zit je ook bij de mvagusta owners club Benelux? of begreep ik je zin verkeerd Bedankt voor de vriendelijke ontvangst vanaf vandaag ben ik dagelijks van de partij
Welkom Rick, maakt ook helemaal niet uit welke M5 je hebt, een M5 is altijd goed! Veel plezier op het forum. Peter
Haha, nee joh, dat mocht ik willen Ik heb een spelletje op mn Xbox waar die MV Agusta in zit Misschien mn zin een beetje verkeerd geformuleerd..
Vandaag op school hoorde ik van een vriend dat er ergens een Ferrari stond. Ik was toch vroeg uit dus na school er snel naar toe gefiest toe ik er bijna was kwam ik hem tegen op de weg. Dus ik was te laat om hem te bekijken fiets ik even later weer veder komt hij weer treug waar hij eerst zou staan. Na even gekenen te hebben besloot ik om mij fotocamra thuis te gaan halen. Toen ik weer treug was, was hij al weer weg. Deze spot was niet zo toevallig omdat ik wist waar hij stond en ik deze 599 al vaker heb gezien en de eigenaar woond hier . Heb nog wel een foto kunnen maken met mijn telefoon
Je moet op je fietsje nog even naar Deurne, daar staat bij Autobedrijf Van der Ham een donkerblauwe 360 in de showroom. (naast een 190 SL). Van mij mag het zo langzamerhand ook wel wat beter weer worden, kom helemaal geen Ferrari's tegen alleen maar Phantoms, Conti GT's en Astons. Hopelijk gaat het snel weer de goeie kant op.
Heb nog ergens op mijn pc een hele hoop foto's van deze 599 Ik had het al gezien maar was er nog niet van gekomen Vandaag nog een R8, Grand turismo en een Conti GT gezien maar dat is normaal hier die Grand turismo staat er eigelijk altijd die R8 zie ik ook regelmatig op de zelfde plaats en Conti GT's rijden hier een stuk of 3 rond. waarvan ik er 1 bijna dagelijks zie
Hallo Rickadelic... Welkom op dit forum van veel Ferraribezitters.. E60 M5 ? Mijn droomauto... 507 paarden V10...(als het om een voertuig met 5 zitplaatsen gaat). Die MV is ook werkelijk prachtig. Ik heb in mijn leven 13 nieuwe motoren gehad. De laatste was een 2002 GSXR1000. Deze heb ik in 2004 verkocht. Ik had steeds minder vrienden met een dergelijk voertuig en toen ben ik er mee gestopt als het ware. Echter, vorige week heb ik er weer een gekocht, maar die heeft slechts 1 cylinder en 46 pk Als je ooit wheely-les nodig hebt hoor ik het wel http://www.youtube.com/watch?v=lQgNEY5gpYQ Misschien leuk om met dit italiaanse prachtvoertuig onze meeting te bezoeken over een maand..
@Gairo Het is echt ongelofelijk jongen. Het enige exclusieve wat ik hier in de omgeving zie rijden is de Gallardo van P.Lambo en verder nooit iets.
de meeting bezoeken lijkt me erg leuk. Moet ik wel even kijken in de agenda maar voor zoiets wil ik echt wel tijd voor vrij maken. Hopelijk word het wel snel lekker weer, want eigenlijk komt de motor niet buiten met slecht weer dus laten we hopen dat het goed weer is dan ben ik wellicht van de partij lijkt me erg leuk. trouwens die wheelie erg goed
Iemand interesse..? Staat te koop bij Forza.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login