Ik heb vorige maand een bedrag gewonnen bij de postcode loterij Frans, maar helaas is het nog niet genoeg. Succes met de verkoop lijkt me de juiste tijd van het jaar om te verkopen. Ik spaar geduldig verder.....
Dit weekend wordt de lijst geupdate en aangevuld met de laatste nieuwtjes. Ben druk geweest prive, maar de boel is nu gesettled.
Eerste keer dat we meespeelden, esther wou 1 lot nemen, doet ze iets niet goed waardoor we ineens met 3 loten meespeelden. Wij gelijk regelen dat de maand daarop wel met 1 lot meegespeeld zou worden. Kijken we naar de uitslag van die eerste trekking, winnen we 200,-!.........x3 kijk dat is nog eens leuk Valt niks meer te delen, nieuwe camera en lenzen zijn al gekozen, blijft niks van over
Moet ik nog even door sparen voor dat ik met jullie mee kan rijden in een F.. Of je moet korting geven DJFrens
Zag hem al staan bij de FCN Frans. Blijft een prachtexemplaar. 3 weken + 1 dag Henk! Het schiet op. Onno
Peter, je bent een meesterfotograaf! Maar ooit leg je zulke bedragen opzij voor een F! Overigens, heb jij soms een broertje of neefje dat toevallig Niki heet? En dat ook wat aan wielrennen doet?
Ben deze week bij Munsterhuis in Hengelo geweest en even wat foto's gemaakt van de showroom en de werkplaats nu alles op de definitieve plek staat. Ook stond er nog een artikel in de TwentscheCourant Tubantia over Munsterhuis. http://www.tctubantia.nl/regio/hengelo/2880843/Voor-Ferrari-naar-de-tweede-verdieping-svp.ece Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heel eerlijk?? Waarom zetten ze die hal zo akelig vol? Dat je na 15 jaar in een pand een beetje uit je jasje groeit, okee. Maar op dag 1?? Zoals het nu staat, deur aan deur en bumper aan bumper, doet het me een beetje denken aan een 2e hands autohandel. Maar ja... dat zijn ze natuurlijk ook....
Ik denk dat er op sommige plaatsen nog gewerkt wordt. Uit de tubantia: Het nieuwe pand is sinds enkele weken in gebruik. Dat gebeurt 'werkendeweg.' Lang nog niet alles staat op z'n plaats. Bouwvakkers, elektriciens en schilders lopen nog rond. Maar alle auto's staan inmiddels in de 'eigen' showrooms en er wordt gewoon verkocht. De officiële opening is dit voorjaar.
Deze had Yori zien staan bij Kroymans in Ede staat hem erg goed Scuderia velgen! Image Unavailable, Please Login
Passen er niet in, voor een mannetje of 8 is er wel plek (met een cocktail uiteraard) Zeg jongens ik lees dat heel europa erin staat, ook de provinciale wegen/dorps weggetjes? Ik zal voor de komende trip nog effe zoeken naar een flitspalen locatie bestandje, zodat we in ieder geval deze kunnen ontwijken Morgen met de F op stap naar Alex voor een laatste check ivm de Italy trip (we willen niet met pech komen te staan, toch?) Zijn er nog meer die een laatste checkup laten doen? Hopen dat het morgen een beetje weer is. @ Henk, zet jij koffie?
Ik wil nog effies olie verversen van motor en versnellingsbak. Verder is alles nog prima in orde.... Het autootje is zelfs brandschoon gewassen...