bij elk geluid staat ook een ander onderdeel op de achtergrond. - grill - achterzijde - rechter portier - wiel
*We hebben weer goede resultaten in Turkije *Pterps: knap gedaan met PS! De Lambo foto is knap gedaan! Het is nl zeer moeilijk om dynamiek op dergelijke foto's te uiten. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag meisje opgehaald bij Alex. Ze stond weer te glimmen - behalve die verdraaide pollen! Binnen no-time onder de kleine korreltjes.... Maar verder is alles helemaal a-ok. Nog even de verzekering geregeld - de italiereis zou me zeker over de jaarlijks toegestane kms heen helpen. Ook weer verholpen. Daarna lekker genoten van de 200km 'zakenreis' - moest even langs Den Ham. Ja, Pterps & Vu, toch even die Canon 1D MkIII gehaald voordat we naar Italie vertrekken! Kamera en accesoires allemaal klaar voor de strijd. Om maar niet te spreken van BBB! Nog 4 dagen, mensen. Ik zie jullie heeeeeel snel! Onno
Wauw! Gefeliciteerd met je nieuwe camera! Het moet een genot zijn om daarmee te fotograferen! Heb je er al foto's mee gemaakt? Ik ben namelijk ontzettend benieuwd naar de kwaliteit. Eerder deze week heb ik zelf een nieuwe lens aangeschaft. Stelt niet zo heel veel voor maar ik kan er wss een tijdje mee werken. Morgen krijgt die zijn eerste veldtest in ASSEN Gr. Vu
Omdat ik mijn zoon bij opa en oma op moest halen, dan door moest rijden naar Schiphol waar "Oma Griekenland" aankomt en mee komt naar Utrecht, zodat ze op zoonlief kan passen als wij in Italië zitten. Lijkt me wel een aardig excuus toch? En over voorwielaandrijving: het feit dat de meeste merken er voor kiezen om kosten en fabricagegemak te laten prevaleren boven rij-eigenschappen hoeft mij nog niet enthousiast te maken over de door hen gekozen oplossingen toch?
Tsja dat is voor mij toch de ultieme camera Onno, ik weet nog niet of ik hem in mijn handen wil houden volgende week, straks wil ik er zelf ook eentje Heb je die gebruikte 400 mm L serie lens kunnen laten liggen? Ik ben nog druk bezig met het opladen van de batterijen voor mijn flitsers, verder moet ik de accu's van de camera's nog even opladen. Ik heb komende week 12 Gb ruimte voor foto's met een backup van 60 Gb op de imagetank. Ik hoop dat we het daarmee kunnen redden.
Dag Peter 28-03 gebracht, want ik kon niet anders. 21-04 zijn ze gestart. Gaat idd wel wat tijd in zitten. In de loop van deze week moet alles klaar zijn. Kan kunnen de km´s komen. Ik ga morgen wel even in Assen kijken (helaas dus nog zonder auto). Groet, Jeffrey
Ik heb de volgende plaatjes van martin ontvangen die in monaco zit, en goed zit mag ik wel zeggen, prachtig! Ps foto's met mobiel genomen en zijn niet groter Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik ga morgen niet naar Assen, moet helaas in mijn tuin aan de slag Veel plezier daar en ik hoop voor je dat je volgend jaar met de 328 die kant op kan).
Nee nog niet getest - ik moest nog werken vandaag. Maar morgen in Assen krijgt hij zijn vuurproef. Onno
*Pterps: knap gedaan met PS! De Lambo foto is knap gedaan! Het is nl zeer moeilijk om dynamiek op dergelijke foto's te uiten. Wij zijn vandaag ook op het Midlandcircuit geweest.........en actie genoeg, gemaakt door Sophie Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@heren Beetje info, aangezien jullie dit niet allemaal van Kroy door de bus krijgen: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het is als info bedoeld he.. Volgens mij is het gratis, het is alleen niet overdraagbaar. Ik ga er wel heen op die zaterdag 7 juni als "pack Guest". Ik ga daar niet over het circuit lopen jagen, zie nog die CS een maand geleden met een halve ton schade langs de baan staan.
Wij gaan zaterdag 7 juni,hebben van zowel Monza als Munsterhuis een uitnodiging ontvangen.Helaas zijn deze niet overdraagbaar. Vanaf Francorchamps rijden we gelijk door naar Italie ,10 dagen vakantie! Gr.Jolanda.
Deil meeting picture thread! Thread of the month: http://www.ferrarichat.com/newsletters/200805.html Zo te zien hebben we veel mensen blij gemaakt met ons jaarlijkse uitstapje...