Ons aller Hans bracht mij op een idee. Volkomen off-topic, maar om onze held te eren... Hans plaatste de volgende briljante post... Volgens mij kunnen we hier veel meer mee Laat dit een vu-king goeie thread worden, maar hou het 'netjes'...
@Henk: Kan jij wat doen aan deze clown? Zijn posts tot nu toe: http://www.ferrarichat.com/forum/search.php?searchid=2330756 Hans
VUrekelijk, Bijna VUrgeten dat het Vurdomme al bijna 3 uur is en ik moet er morgen VUroeg uit. VUir ik aan de koffie ga moet ik de VUerdeur open zetten want anders kan de VUreniging van huiseigenaars niet checken of de VUrekening van de communiteit VUrstandig is verlopen. VUck, ik ga nu onmiddellijk de VUkker zetten. Slaap VUilig, VUriendelijke groeten, ( VUmas a Marbella )
De foto was ooit een mooi medium. Sinds 2008 is een nieuwe digitale norm gelanceerd. Iedereen is verbijsterd. Dit is de toekomstige norm. De "VUTO". Er bestaat dus vanaf heden de VUto, ontwikkeld door de alom bekende VUtograaf uit Nederland. Daarnaast heeft hij een VUtocamara ontwikkeld die zijn weerga niet kent met specificaties die (bijna) de specificaties halen van een F. Snelheid, scherpte etc. etc.. ps. Waar kan ik de VUtocammera bestellen? Veel plezier VU met je toekomst. Joost
Joost is het nou VUtograveren of VUtograferen? Vu in iedergeval succes in de VUture! Groeten een mede VUtograaf
Beste Peter, De keuze ligt bij jou. Misschien even laten registreren bij het Merkenbureau. De inkomsten komen natuurlijk ten goede aan de verdere ontwikkeling van de VUtocamera en de cursussen die geven moeten worden door de Maestro himself. Laten we voor de f kiezen want tenslotte het merk begint ook met een grote F. @VU Zo zie je maar wat VUtograv(f)eren al dan niet teweeg brengt . Het is nu bijna wereldwijd al een begrip heb ik vernomen. Gr. Joost
VUntastisch mannen, wat een creatiVUteit Ik hoop oVUrigens dat de Stig binnenkort weer in de VUVUki Liana plaats neemt.