De vu-rbastering thread | Page 2 | FerrariChat

De vu-rbastering thread

Discussion in 'Holland/Belgium' started by zanti70, Apr 24, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    VUer dat we VUrder gaan, even het VUlgende :

VUnavond VUrtrekken de meeste VUrvelende toeristen VUrbaasd VUn Marbella richting Vunesie hoop ik :)
    VUrleden week was het VUrassend druk hier , heel VUel VUdette's, zowel VUrouwen als mannen.
    Ik moest daardoor heel VUeltalig zijn, wel VUrmoeiend.
    De meeste waren wel VUrmogend, maar in't restaurant allemaal VUgetariers, en die eten dus geen VUlees, voor diegenen die het moesten VUrgeten zijn.
    Er was zelfs een tourist met een VUlouren broek, bij 30 graden :D
    Ook heel veel VUhikels op de baan deze periode VUn het jaar. VUreselijk.
    En overal VUiligheid op de straat. ' t Is dat de drukte niet goed VUrdeeld is VUrdomme.
    Als je effe niet oplet rijd je meteen een VUlg kapot van je VUrrari, en daar word je niet VUrolijk VUn.
    Op de VUluwe zal het wel een stuk rustiger zijn VUrees ik, maar ach, het VUnijn zit in de staart.
    Mijn VUnoot VUnd precies hetzelfde VUn afgelopen week, VUndaar dat hij de VUnster maar op een kier had gezet, vanwege betere VUntilatie. Dat VUraangenaamd wel de temperatuur. ( VUrademing)
    Ik persoonlijk VUrafschuw de drukte , dat het maar weer snel noVUmber is.
    Het weer is dan wel wat VUranderlijk, maar daar ben ik niet VUrantwoordelijk VUor. Desnoods zetten we wel even de VUloerVUrwarming aan. ( beetje VUrkwistend)
    VUlgens mij ruk ik nu alles uit z'n VUrband, maar das goed voor de VUrbeelding, in elk geval beter dan VUrborgen gebreken want daar is weinig aan te VUrbeteren. Je kan het ook niet VUrbieden dat sommige toeristen tijdens hun VUrblijf VUrblind zijn door VUrbluffende VUoiture's .
    Ik vind het zelf ook VUrbluffend. Zolang ze maar overal vanaf blijven en niks VUrbouwen, want daar word ik niet VUrolijk van.
    En ze VUrbrassen ook nog een hoop geld, maar dat hebben ze zelf VUrdiend neem ik aan. Wel VUrassend. En de meesten rood VUrbrand, ze moesten wat beter de zonne-creme VUrdelen, anders vind ik het VUrdacht, VUrder mogen ze doen wat ze willen. Ik ga echt niet in de VUrdediging....
    Maar een beetje VUrdekt opstellen onder een parasol zou VUel VUiliger zijn, hebben ze ook die VUlekken niet. VUrder is alles ok met hun VUrvelend gedrag, ik ga me er niet VUrder in VUrdiepen.
    VUlen ook VUrdikt vanwege dat vele VUreten, bijna VUrdubbeld zeg maar, maar ach we moeten VUrdraagzaam zijn.
    Ik wil ook niks zitten te VUrdraaien, maar wordt er wel een beetje VUrdrietig van :(
    En VUrdrijven is geen optie, dan nog beter VUrdrinken toch ? Het lijkt wel of het aantal toeristen is hier VUrdubbeld, raak er helemaal VUrdwaasd van. ( en VUrdwaald ook )
    Vurdwijnen doen ze echt niet, maar het is niet goed VUrdeeld.
    Ik ga me zo maar effe VUrfrissen , want heb een VUrgadering en ik wil me ook niet VUrgalopperen, want dat zou teVUrgeefs zijn . ( rare VUrgelijking , bijna een VUrgissing )
    Zie ik net op mijn bureau zo'n ouVUrwets VUrguld VUrgrootglas liggen, Dat ook maar meteen in de VUilnisbak geflikkerd.
    Wat een VUrhaal he, maar helemaal niet VUrkeerd toch ?

VUrmoedelijk wel een en ander VUrmengt, maar ik had een dagje VUrlof, VUndaar :)

2. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    :D :D :D

Dit is een nominatie voor de f-chat awards wel waard :D

3. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    VUntastisch VUrhaal Dirk! Wel VUrwarrend... zo'n lange lap... maar errug VUrmakelijk!

4. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    VUtreffelijk verhaal Dirk.

Joost

5. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dirk......Koning!!!:D:D:D haha na een VUrvelende dag op stage was dit wel VUrmakelijk guys!:D:D:D

6. pieter hol

pieter hol Formula Junior

May 10, 2007
    574
    olanda
    Full Name:
    pieter
    allee polleke, wat gij allemaal te lezen krijgt op deezen bladzeiden is alles nietstegenstaaaande niet VUVELUND. Ik heb VUrnomen dag gij den zondag aanstaande ook akte de presance zal geven op den omloop in SPA. Ik heb mij VUwitticht of wij daar nochtans enigzins welkom zijn. Awel polleke we gaan het gewoon proberen. En dat ponnieke van mij durft de rit wel aan! Heb VUrnommen dat wel 300 knollen kommen. VUel van die knollen willen daar flink uithijgen!!!!!!!!!!!!!!!

IL MACELLAIO

P.S. JOOST mag het weten.

7. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Bon VUorno Macellaio,

VUwrijf het er maar in. :)

8. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    LOL

Jullie zijn allemaal VUrschrikkelig Gek geVUorden !!!

:D:D:D:D

9. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    @ Il Macellaio

En dat ponnieke van mij durft de rit wel aan! Heb VUrnommen dat wel 300 knollen kommen.
    IL MACELLAIO

P.S. JOOST mag het weten.[/QUOTE]

LOL :)

Dag Pieter,

Heb jij je ponnieke al opnieuw beslagen voor de lange rit richting de Belgische heuvels? Met een stuke doorgaloperen kom je bij de afslag Houffalize. Richting Achouffe en daar mag je ponnieke ook ff uithijgen en kan de baas zijn dorst lessen met een flesje La Chouffe. Even een stukje info hieronder over een "gevaarlijk :D" Belgisch biertje

La Chouffe is een amberkleurig bier van hoge gisting met nagisting op de fles. De smaak is zoetig, kruidig met een bitterige nasmaak, niet geheel ongelijk aan een 'echte trippel'. Het met bronwater gebrouwen bier is niet gepasteuriseerd en heeft smaakevolutie
    Het bier is te verkrijgen in flessen van minstens 75 cl. Een beetje doordrinken is dus geboden. Je hebt geluk ik ben er niet bij:(

Gr. Joost

10. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    @Joost,
    dat La Chouffe is inderdaad zeer goed te drinken. Ben een paar maanden geleden nog op de brouwerij geweest en daarna zeer goed gegeten in naastgelegen restaurant.

Nu weer ontopic.
    VU, doe nog eens zo'n VUtastische VUto van je..........

11. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    VUkeleVU!!! VUakker worden!!!

12. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Van Dale is vanaf heden Vu Dale (VUlle ze niet VUeuk VUinden)

Vervoegingen van VUen
    ik VU
    jij VU(d)t
    ....

Zo, we zijn weer on VUopic!!

Share This Page