Ik wilde eerst gaan kijken maar ik haal 14:30 uur in Blaricum niet........ Moet rond die tijd eleders zijn...... Veel plezier allen !!!!
Eerste foto's: vanmorgen bij de start in Haarzuilens, daarna op het landgoed van een bekend makelaar. Prachtig om te zien allemaal, 'n soort mini-Mille Miglia ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
deel 2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
deel 3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
deel 4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
deel 5 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Roger_L Bedankt voor deze geweldige impressie ! Ik zie net bij de RDW dat de apk van die rossa 1960 250GT cabriolet al 4,5 jaar verlopen is
Gave foto's! Maar wat doet die enzo daar? Staan er allemaal mooie klassiekers, staat er een zo'n lelijk plastic hok tussen....
Roger, gewoon helemaal fantastisch die foto's. Echt geweldige auto's op dit evenement. Ik hoop overigens dat je het niet erg vindt maar ik heb een link geplaatst naar deze pagina op de Vintage sectie - deze foto's verdienen meer aandacht! AL-53-94 was overigens de T57 Stelvio die bij de Wizard in Oss stond twee weken geleden. Onno
Roger....wat een platen toch! Sinds de Mille Miglia merk ik op dat je foto's kwalitatief echt zijn gegroeid! Fantastisch! Ook ik heb vandaag gefotografeerd. Ik zal later op de avond hiervan op het forum posten. Grtzzz Vu *Bob: guess what.....mn auto doet het nog! *Marcel: jouw auto ook!
@ Onno, bedankt voor het compliment in het Nederlands en Engels @ VU, sinds de MM gebruik ik een ander programma om te verkleinen, en die comprimeert niet, vandaar.
Vandaag meegereden met de 250 GTE van een vriend. We reden in het eerste plaatsje al verkeerd (het routeboek klopte van geen kanten). Het gevolg was dat we als een na laatste bij de tussenstop aankwamen, maar we hadden wel vrij baan op de route door het polderlandschap en wat zingt zo'n V12 dan toch mooi! af en toe wel lastige drempels en bruggetjes, waar we voorzichtig overheen moesten om de uitlaten niet te beschadigen. Groeten, Peter Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog wat foto's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En ondertussen was ik aan het werk........... Wat een prachtige foto's en wat een mooie wagens... Hulde.
Ciao tutti! Vandaag eindelijk weer eens een meeting mee mogen maken! De laatste tijd erg druk met werk en gezin, de hobby moet dan effe wachten. De opkomst was aardig, hoewel het wel weer de bekende clubauto's waren. Vu reed met me mee vanaf het begin, maar al vrij snel begon mijn Audi A4 op slechts 3 pitten te lopen, en we waren genoodzaakt terug te keren naar Haarzuilens. Vu verder met eigen vervoer. Bij de Audi dealer in Woerden een bobine laten vervangen, en daarna weer aangesloten. Door al deze toestanden helaas toch een hoop moeten missen. Wel aardig wat handige fototips van Vu gekegen, dus het was toch een nuttige en gezellige dag. Hierbij wat foto's. Groet, Marcello Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nee, met de 360 GTC kun je de straat niet op, als je ziet hoe laag de auto ligt en hoe diep de carbon splitter ligt begrijp je ook wel dat het niet echt wenselijk zou zijn. Maar, niet getreurd, daar zijn circuits voor!! GR. M.
Ok, ik was wat snel met antwoorden, mijn antwoord sloeg op een vraag veel eerder it deze thread. Terug naar het onderwerp van deze thread..... Wat een ontzettend mooie foto's en wat een prachtige auto's!! Hartelijk dank dat jullie ons daar deelgenoot van hebben gemaakt. Groeten, Michaël