Schitterend inderdaad. Jammer dat die film hier nooit gewoon in de winkel lag. De song Shirley do You Own A Ferrari? deed het ook wel goed als achtergrondmuziek voor de beelden van het Kroymansbezoek tijdens Deil 2007.
Een collega vertelde mij vandaag dat hij een rode Ferrari met pech langs de A58 had zien staan (ANWB wagen stond er bij). Aan de uitleg over de manier waarop de deuren open gingen, maak ik op dat het een Enzo moest zijn. Iemand van hier?
Beste members, na mijn ongelukje met mijn voet ben ik een tijdje niet zo actief geweest op de site hier.wel ben ik actief geweest op een andere site die net was opgestart, beetje hier en daar posten.ik heb verzuimd om hier even het èèn en ander van het verloop van mijn ongelukje neer te zetten,zeker na alle beterschap wensen van jullie kant. Dat was zeer zeker niet netjes van mij,daarvoor mijn excuses. Ik wilde dit toch nog even kwijt , Gr Marco T
Even een berichtje uit het verregende Fondotoce di Verbania aan het Lago Maggiore. Sinds onze aankomst afgelopen zaterdag regent het aan een stuk door. De sfeer is nog goed, maar de dekens en kleren zijn klam en we proberen warm te blijven door het gasstel regelmatig aan te zetten. Voor de Italie gangers het is al 3 dagen zoals de laatste dag van onze trip! Vandaag zijn we maar een eindje gaan rijden, die kleine even wat afleiding dankzij de DVD van de teletubies achterin de auto, dus ook gelijk weer vrolijk Kom ik bij een groot hotel hier niet ver vandaan zie ik ineens een lichtblauwe Scuderia staan, dat werkt ook goed op het humeur! Dus auto de parking opgedraaid zie ik nog veel meer F's staan. 2x Scud, 2x 612, 2x 430 Spider en een 599, geen enkele in het rood, 1 van de spiders zelfs in Duits Taxi geel! Maar alle auto's voorzien van Martini striping op de zijkant. Natuurlijk wat foto's gemaakt en 1 van de rijders aangesproken. Bleek een tour te zijn om te vieren dat Ferrari en Martini al 40 jaar samen werken. Deze onverwachte ontmoeting was goed voor mijn humeur, ik ben onderweg al ontzettend veel Ferrari's tegengekomen, ik schat in totaal toch wel een stuk of 20. Vanaf woensdag wordt het weer als het goed is beter en hopelijk zien we hier dan weer veel moois rond rijden. Groeten Peter en fam.
Hi Marco! Hoe gaat het verder met je? en de 360 natuurlijk? Onlangs ontdekte ik dat ik je F al eens had gezien. Nog voordat ze in je bezit was. Op 6 februari 2007 waren Ivo en ik bij Kroymans en daar stond ze in de kelder --> http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=137784066&postcount=31008 Gr. Vu
Hoi Vu , leuke foto . ik had hem toen idd nog niet. Met mij gaat verder op zich goed. Voet nog steeds gammel , mijn 360 heeft er al weer 10000 km op zitten na mijn koop. Garage muur lelijk geraakt met in parkeren ( die laatse schrobbeloar was net te veel) , is wel voor vrienden prijsje gemaakt door Corne . Hij heeft hem gelijk rondom hier en daar bij gewerkt. Maar ik houd dat ding gewoon niet schadevrij joh , nu weer mijn velg beschadigd. Volgende week laat ik er Cats onder zetten bij Kroymans. Schijnt in plaats van je katylisator te komen. Iets meer vermogen en meer herrie. van het merk Tubi In de tussentijd is 2 keer mijn achteruit versnelling totaal vernieuwd. Image Unavailable, Please Login
.........gevolg is Goed dat je er iig weer bij bent! Wel balen van de schades die je oploopt. Laatst liet Rob een filmpje zien waar hij in je 360 reed. Je commentaar daarbij was prachtig!! "Gassuhhhh!!!" Ciaooo Vu PS: ik ben benieuwd naar het (aankomend) nieuwe geluid van je F. Laat maar horen als het zover is
Ik stuitte op deze oude foto's...... volgens mij een 250 Spider California zoals die zwarte op de RM-auctions, maar dan een Competizione-versie? Nooit geweten dat ze dat model ook in race-uitvoering hadden. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Sorry Vu, Ze zijn alle drie verschillend. Let op lampen, taille lijn, ronding van de neus en de grill achter het voorwiel. Zeker weer mooie plaatjes. Gouwe ouwe!
@VU : er werd toen gewoon geracet met die auto's idd. Je hebt LWB's en SWB's en sommigen (de mooiste vind ik) hebben koplampcovers. 250 California Spyders waren redelijk kale, pure auto's met een laag gewicht en veel vermogen. Ideaal om mee te racen dan dat werd dus ook gedaan. Zie ook hier voor wat info : http://www.*************/cars/2017.html
"A Ferrari 250 GT Spyder California Racecar finished first in class and ninth overall at Sebring in 1959s first race. Three months later, at Le Mans, one placed a remarkable fifth overall. At Sebring in 1960, three Ferrari Cal Spyders finished among the top ten; one was fifth overall." "By contrast, the Ferrari 250 GT Spyder California Racecar was a competitor at heart, with underpinnings borrowed from the Ferrari 250 Tour de France (TdF). In Ferrari tradition, the frame was welded steel tubes and retained the TdFs102.3-inch (2600mm) wheelbase. Unequal-length wishbones, coil springs, and an antiroll bar were in front. Rigid axle, semi-elliptic leaf springs, and radius rods were in back. Brakes were initially large steel drums." http://auto.howstuffworks.com/ferrari-250-gt-spyder-california-racecar.htm
Beetje zoeken en je komt echt diverse tegen, Vu. http://www.barchetta.cc/All.Ferraris/events-stories/events/2007/rallye-races/sebring-by-dave-nicholas/sebring-59-61-gallery-01/index.html Image Unavailable, Please Login
Ah ik zie het! Altijd leuk om een poging te wagen om de klassiekers te identificeren. Van Bob heb ik geleerd (tijdens de Ettore meets Enzo) om gewoon 250 te roepen bij een klassieker die je niet kent *Harry: bedankt voor de info!
Vanavond weer de grootste afleiding van het land, Voetbal met daarbij mooi weer, 1x raden wie er vanavond geen voetbal zit te kijken..... Zijn er meer die de uitslag pas ver na de wedstrijd horen (=als het donker is geworden) ??