27 augustus 2008 was de dag... | Page 2 | FerrariChat

27 augustus 2008 was de dag...

Discussion in 'Holland/Belgium' started by GTE, Aug 27, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Full Name:
    Bob
    Zoiets, inderdaad... verberg je iets voor ons, of heb ik iets gemist :)

2. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Full Name:
    Alexander
    Prachtig verhaal Marnix!
    Super dat Frank je dit liet meemaken!
    De gevoelens die je krijgt wanneer je voor het eerst zelf met een Ferrari kan rijden zijn inderdaad zeer intens.

Doet me ook weer terugdenken aan mijn “eerste keer”.
    Het was op een regenachtige dag in 1998 dat ik de eerste keer de kans kreeg zelf een 328 GTS te besturen. Later volgde nog verschillende keren de gehuurde F355 Spider. Rijden met een Ferrari is een waar feest dat een niet-autoliefhebber nooit zal begrijpen.

Eén van de allermooiste rijervaringen tot nu toe blijft vreemd genoeg die ene zwoele zomernacht in 2004 toen ik rond half twee ‘s nachts met de F355 Spider op een totaal verlaten A12 vanuit Brussel naar huis terugkeerde na een terrasje te hebben gedaan.
    Zalig was dat, alleen de snelweg, de Spider... en ik... :D Puur genieten!

Wat moet het prachtig zijn zo’n in Maranello gebouwde wagen te bezitten en er dan eens mee door het Italiaanse landschap te reizen...

Alexander

3. Rob van Herwijnen

Rob van Herwijnen Karting

Full Name:
    Rob van Herwijnen
    Leuk verhaal Marnix!

Ik weet precies wat je bedoeldt, voor mij was 7 juni 2008 de heugelijke dag.
    Dan wordt er gevraagd of je een stuk wil rijden in een Ferrari, in mijn geval een 360 F1 Modena, en dan ben je toch nog aan het twijfelen.
    Het is je droom en dan twijfelen, raar, maar het zal wel gezonde spanning zijn denk ik.
    En dan zeg je toe, loop je naar de bolide, mag je instappen aan de bestuurderskant (dit keer niet voor een foto).
    Je gaat zitten en je krijgt de sleutel in je hand en mag het beest ontwaken, die brul, het doet een sidering over je rug gaan.
    En dan rijden heerlijk, dat geluid, die acceleratie, de strakke wegligging in bochten, die snelheid, en tuurlijk ook de blikken van anderen.......

En tjah, die smile zit er bij mij, bijna 3 maanden naar dato nog steeds op.........

Ooit hebben wij ook iedere dag de mogelijkheid om die smile te creëren Marnix, met onze eigen Ferrari in onze eigen garage.... ooit....

4. bigodino

bigodino F1 World Champ Silver Subscribed

Full Name:
    Peter den Biggelaar
  5. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Full Name:
    Onno
  6. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
    haha, mooi al die verhalen die los komen (ook die van jou Rob). En Peter, gezien die foto hebben wij inderdaad dezelfde grijns. Misschien bestaat er echt wel een gezichtsplooi die als Ferrarigrijns te boek moet worden gezet. ;)

7. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Full Name:
    Guy
    Schitterend Marnix!
    En ook prachtig gebaar van Franc.

Ik herinner mij mijn eerste kilometers achter het stuur van een Ferrari ook nog als de dag van gisteren.
    Ook al is het ondertussen alweer 10 jaar geleden, meerbepaald 7 juni 1998 (exacte datum moest ik wel even opzoeken echter :D )
    Een knalrode (what else) 348ts stond voor me klaar, waar ik een 50-tal kms in mocht sturen.
    Die ervaring vergeet ik nooit, ook al heb ik ondertussen nog in diverse andere types Ferrari kunnen rijden.
    Enfin, de meesten hier weten blijkbaar zeer goed wat ik juist bedoel.
    Some day, some day i will have one...

Guy

8. wr11265

wr11265 F1 Rookie

Full Name:
    Joost
    @ iedereen

Misschien is deze post wat verkeerd overgekomen, maar het was Pieter (inderdaad) zijn 50ste verjaardag. Handboeien :D blijft natuurlijk een interessant artikel maar we vragen het wel aan hem op de 19e.

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Pieter. Je ziet het niet aan je en je voelt ook nog lang niet zo denk ik.:)

ps. zag net een Gallardo met dak erop??

Gr. Joost

Share This Page