We hadden het over TdFjes - moet je zien wat die hippies er in de jaren '60 mee deden (zie ik net in de Vintage sectie)!!! Nu moeilijk meer voor te stellen. Onno Image Unavailable, Please Login
Leuk dat je over deze auto begint, sinds de jaren tachtig in Nederland , toch nog vele onderdelen, nu reeds een auto en gespoten bij Rubbio family. De huidige eigenaar heeft toen de motor op de kop getikt en is toen bij toeval het chassis tegengekomen in Los Angeles op de sloop, ben in 1984 op die sloop geweest de MB 300sl stonden gewoon opgestapeld en meer dan 2000 porsche 356 op de sloop. In een schuurtje stond de Horch van Eva Braun en nog meer spannende dingen, eigenaar was nl Duitser vandaar de voor liefde voor het Duits produkt. Mijn broer en de eigenaar van de TDF , kochten daar op de sloop een alloy california spider met brandschade(#1615) en kwamen daar ook nog een chassis tegen, met daarin het nummer van de auto waarvan de motor er reeds was. 1+1 was toen ook al 2 . Toevallig heeft Alun de man waar Hans zijn Dino op het moment word gespoten een replica gebouwd voor een klant waarin dit chassisnummer is geplaatst niet wetende dat de wagen er nog steeds was , de problemen met die klant zorgen er nu voor dat Alun zo gunstig geprijsd is, gelukkig voor ons maar minder voor Alun.
Verschillende foto's van SWB all over the world Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Verstand komt met de jaren Onno Ik lees iedere dag in het FD dat platina en goudprijzen records breken. Nog even volhouden dus.....
Nou, kijk ns aan En nog een leuk wetenswaardigheidje over deze auto is dat ie ooit in eigendom van niemand minder dan Lorenzo Bandini verkeerde. RGM-models brengt binnenkort een BBR model van deze auto uit, maar ik moet nog even afwachten of dat wel helemaal goed gaat. Een paar maanden geleden had ik een BBR kit van de SWB naar Laurent gestuurd om te laten bouwen naar de specificaties van 2033 GT, maar ik kwam er juist op tijd achter dat 2033 GT een vroege versie is, dus met het knikje bovenlangs het portierraam. De kit is echter van een latere versie, waar die lijn een stuk vloeiender loopt. Dus toen maar besloten om daar dan 2735 GT van te maken.
Ik blijf hem prachtig vinden die Bertone... Overigens is die "andere" van Bertone ook een SWB... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog wat plaatjes opgediept van een paar cd-tjes en negatieven. Let op: vier maal zilver, vier verschillend, maar 1x een replica! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
In dit geval aan het kenteken Dat is soms erg moeilijk te zien.. De MEX is een bekende verschijning en is 3327GT. De franse SWB ken ik niet. De Nederlandse is een recreation van 2687GT
een kleine bijdrage (zonder replicas) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login