Voor degene die om info vroeg: Aanmelden via email: [email protected] ; dat kan tot 26 oktober. Image Unavailable, Please Login
Ik rijd er misschien achteraan met een audi om alles te volgen Hoop wel dat die bestuurder kan anders moet ik gewoon op 1 plek zitten om het te volgen
Ik kwam effe checken hoe het met de rit zit. Zie dat het hier nog steeds zo gezellig is. Hoop wel dat ik het kan halen Mel. Zit met een ontsteking, dus moet effe afwachten of het meevalt rond die datum. Gr, Mathijs
Mattie, Zonder ontsteking haal je het helemaal niet toch ? Of gaat de 348 op een trailer mee naar de herfstrit.
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden naar het hoe en wat precies. Ben ik de enige of zijn er nog meer?
ik ga er helaas niet zijn die dag ik heb namelijk geen auto tot beschikking maar voor de rest de gaat heel veel plezier het word vast een top evenement!! Met vriendelijke groet, Collin P.s. Ben nieuw hier voor degene die me nog niet kende
Hehe, kwartje moest effe vallen Marbella. Ontsteking valt gelukkig mee. Ik dacht dinsdag effe te proberen of het ging. Rijden ging inderdaad goed, maar bij de shop wist menig persoon me erop te wijzen dat de band R-A lek was. Meteen doorgereden naar Forza en die vonden een mooie spijker in de band. Band was ook al dusdanig beschadigd (zat een gezwel op en dat was ook wel te merken tijdens het rijden) Wel beetje jammer dus, want dat zal wel in de buurt komen van een paar honderd eurotjes, en de banden zijn pas een maand of 2 oud.. Afijn, ze krijgen vrijdag 1 nieuwe band binnen, dus ben er gewoon bij zondag. Moet alleen even terug van de week voor de andere kant. Ik heb overigens een mail van Mel van 27 oktober met daarin de planning.
Opgepast: "AMERSFOORT - Komend weekeinde wordt er extra drukte verwacht op de A1 rond Amersfoort. Dit heeft de gemeente Amersfoort woensdag bekendgemaakt. Vrijdag vanaf 22.00 uur tot en met maandagochtend voert Rijkswaterstaat asfalteringswerkzaamheden uit op de A1 tussen knooppunt Hoevelaken en de A30. Tijdens de werkzaamheden wordt het verkeer tussen Utrecht/Amsterdam en Apeldoorn geadviseerd via de A12 of de A50 te rijden. Weggebruikers wordt geadviseerd om, indien mogelijk, gebruik te maken van het openbaar vervoer."
Is deze rit nog door gegaan eigenlijk? Kreeg net een reminder en heb ook in een regenachtige tuin staan kijken vandaag....wat een weer
Volgens mij hadden ze veel plezier Fred, ik vond op .nu (citaat "marco t"): "Moet ook wel zeggen dat we aardig wat leuk speelgoed bij elkaar hadden hoor, F50, aantal nieuwste 430, Maserati's ( incl de allernieuwste Aston Martin van Paul ), Lambóotje, div 360 (+ spiders) en ga zo maar door. Welke site heeft dat? Die andere lopen maar te miepen omdat ze bang zijn dat er misschien een krasje op die rammelbakken van ze komen Wij zetten ze gewoon op de parkeerplaats !! Hoppa, daar staat dan voor een paar miljoen bij elkaar !! Lang leven Ferrarichat. nu ( site voor echte mannen en vrouwen )"
Beste 348 missHolland , deze citaat was bedoelt voor een andere site die daar nogal erg aanwezig was met kilometers afscherm lint ! ( en uiteindelijk kwamen er maar een paar rammelbakken ) Je moet er wel de lol van in zien. Was leuk als er nog wat members van hier hadden gekomen , het is een gezellige dag geworden. Mischien andere keer , fijne dag nog , gr Marco
Ik had er graag bij willen zijn, echter voelde me behoorlijk ziek dit weekend. Daarom ook geen auto Italia op zaterdag . Volgende keer beter.
Degradeer alles onder de 360 maar tot rammelbakken, en als kleinzerig omdat ze miepen wanneer er misschien een krasje op komt; er stonden er heel wat van deze site uit beide categorieën áchter dat kilometerslange lint. Ik verwacht met zo'n vriendelijke opmerkingen, waarvan men blijkbaar de humor moet inzien, dat ze hier staan te trappelen om de volgende keer met al die échte mannen en vrouwen te mogen meerijden...
Marco ´T´, Mannen duiken niet weg als ze aangesproken worden. Ik zal je wijzen op het meervoud in het citaat "die andere lopen" noch op ander taalgebruik dat op meervoud wijst noch op de omstandigheid dat ik niet op de ontkende koppeling wees. De lol die ik als kind beleefde aan mr `T` beleefde vond haar grond niet in zijn taalvirtuositeit. Met groet, Gijsje