Auto Becker had op Italia a Zandvoort 1993 inderdaad een primeur, die reed ook op het circuit, een rode, met Auto Becker stickers Pas een jaar later in 1994 stond er bij Kroymans ook een demo 348 Spider op hun stand in Zandvoort. En er was ook een Duitser met een gele op kenteken, klopt Image Unavailable, Please Login
Nee hoor, maar er kwam rook uit mijn scanner dus ikke ben er even mee gestopt. Zal binnenkort weer eens wat opsnorren.
Is de scanner al voldoende afgekoeld? Of is er inmiddels een nieuwe gekomen die even getest moet worden?
Heb de laatste maanden even wat anders aan mijn hoofd... moest het een en ander in gang gezet worden voor het einde van het jaar: www.chicanemagazine.nl
Per toeval ben ik een artikel over deze 348 spider tegengekomen in een uitgave van Auto Focus. Wie interesse in het volledige artikel heeft, kan ik het wel toesturen (ik scheur altijd alle magazines die ik koop kapot). Image Unavailable, Please Login
Hoi Peter, ik heb zeker interesse om het artikel te lezen. Nicola Larini volg ik al sinds begin jaren '90 toen hij in het DTM met zijn 155Ti de Mercedessen alle hoeken van de baan liet zien Kun je het hele artikel scannen en hier plaatsen? Bij voorbaat dank.
Roel, vergeet niet volgende week naar Maastricht te gaan, daar heeft Lennard zijn 155TI DTM bij ex Larini en ook de tipo 33 hebben zij bij, je kunt reeds foto's zien op hun site Strada e corsa. Tonnie
Mooi Tonnie, ik ga zeker kijken. Tipo33, een Stradale? Alfa 33 Stradale is 1 van mijn all time favorites Image Unavailable, Please Login
Ook even een oude doos erbij gezocht op zolder en de scanner opgewarmd. Foto is uit 1999 van een ontmoeting met Nicola Larini op het circuit van Perugia. Communiceren was niet echt makkelijk want hij spreekt bijna geen woord engels. Hij geniet als ex F1 rijder voor o.a. Minardi en Ferrari nog steeds een groot aanzien in Italië. Image Unavailable, Please Login
Kenteken van die 348 herken ik uit duizenden. Deze auto was ook op Italia a Zandvoort aanwezig in '93 of '94. edit: staat een foto van die auto hier bovenaan de pagina... Je bent geen jaar ouder geworden Roel! Gr. Martin
Trouwens, deze staat echt bovenaan de lijst. Had ik maar de Jackpot gehad dan had ie er al geweest snik snik. Image Unavailable, Please Login
Ok, mijn eerste ervaring met een Ferrari. In 1990 (ik was 24) huurde ik bij Cavallo in Dusseldorf een lang weekend (3 dagen) een 328 gts. Auto was toen 3 jaar oud. Kostte me DM 2500 Maar wat een feest, heel de buurt werd gek thuis. Vanaf 1996 heet deze tent Allora http://www.ferrari-vermietung-allora.de/ Zo'n auto heeft Fred ook, en we zijn 20 jaar verder, en hij rijdt en scheurt er op los. Auto blijft mooi en geeft geen krimp, hoezo geen kwaliteit? (ja, de kat sliep vaak op de scanner) Image Unavailable, Please Login
Sterker nog! Is dat hem niet?! Heb je nog meer foto's van deze dame die je ontmaagd heeft? Edit: zie nu bij nadere bestudering dat de "gaasjes" in de lucht inlaten ontbreken... Tevens komt dit verblijf adres niet voor in mijn history, maar een paar foto's mag altijd ps Kat laat je maar op de kachel liggen, beter voor de scanner en kat