Klinkt me zeer bekend in de oren Ook mijn eerste Ferrari rijervaring gebeurde met een huurwagen. Schitterende herrineringen, blijft 'n mens toch altijd bij. En de jouwe heeft geen rood dakje
Zou mij nu eerlijk gezegd niet meer uitmaken aangezien ik na 5 jaar weet wat voor "vlees ik in de kuip heb" mag wel stellen: biefstukje?! of haasje van .... Ben zeeeeer tevreden over deze 328!
+1 altijd een zwak gehad voor die 904/906/910 Porsches. Ook mijn 1e ervaring was de 328GTS, in december 2000, die van mijn oudere broer. Zo jammer dat ik totaal geen foto's van die auto heb, en ik heb hem ook maar 2 keer gezien (teveel buitenland en Remco niet zo lang eigenaar geweest). De auto sinds 2003 ook nooit meer in NL gezien (TJ-10-.. wat waren de laatste 2 letters ook al weer?), misschien verkocht naar het buitenland. Maar destijds was de auto ook prima en hij voldeed uitstekend aan het torenhoge verwachtingspatroon dat ik had. Gewoon een prachtige F-E-R-R-A-R-I! Onno
Een paar fotos. F40 is 80771 (behalve de Belgische) BBLM is 26683 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo die GTO had ook een tikkie uitgedeeld zo te zien Prachtig die duitse F40, die gouden honingraat velgen vind ik persoonlijk erg mooi onder een F40.
GTO is een replica Duitse F40?? Tonnie weet vast waarom die Nederlandse F40 toen op Duitse platen stond Deze auto heeft meer dan 1 kenteken gehad als ik de fotos mag geloven van 80771
Om bij de fabriek op te halen een nederlandse BN nummer geregeld en later gewoon een duits taxfreenummer. Hierbij een kopij van het BN kenteken , heb ook ergens het duits kenteken liggen. Image Unavailable, Please Login
pfff Tonnie wordt het niet eens tijd voor een thread met foto's van auto's die jullie in bezit hebben gehad? Echt prachtig om te zien! Of ben je te druk om de F40 voor maandag verkoopklaar te krijgen?
Ik heb niet van alle auto's foto's gemaakt , dus dat zal niet lukken. Alleen een wasbeurt heeft ie nodig alleen dat gaat nu niet, het moet maar zo.
Wel vaak 7 daags kentekens gebruikt om "legaal" alfaatjes vanuit Italië naar huis te rijden. Moesten officieel witte platen zijn maar wij reden met gele, minder uit te leggen aan de zwitserse grens Kan allemaal niet meer tegenwoordig
Sorry, verkeerde info, mijn broer heeft samen met hhh hun F40 destijds opgehaald op een Z-nummer. hierbij een foto bij de fabriek van beide auto's 15 was van hhh Image Unavailable, Please Login
Gave foto. Dit was in 1989 begrijp ik? Op de achtergrond de o zo bekende fabriekspoort neem ik aan? Gr. Martin
Ja, dat lijkt mij wel het meest zinnige. Als ik aan welke Ferrarihandelaar dan ook vraag welke Ferrari het meeste indruk op hen heeft gemaakt dan hoor ik altijd hetzelfde, F40.
Heerlijk spartaans interieur: naden zichtbaar, touwtjes om de deuren te openen, totaal geen isolatie... Image Unavailable, Please Login ... en schuifraampjes! Gr. Martin