Prachtig, prachtig Onno. Kleur ziet er heel chique uit. Ik kan me nog niet echt een voorstelling maken van hoe je interieur eruit gaat zien als ik je opsomming zie van materiaalkeuze en kleuren. Maar het zal zeker mindblowing worden!
Zelf bedacht en laten mixen tot het goed was. Kostte Gino Rubbio ongeveer 3 pogingen om het goed te krijgen. Onno
De uitlatenspruitstukken en slangen zijn gearriveerd!! Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ze zijn gefabriceerd, Marc. Dit is dus compleet nieuw, origineel zit er een heel ander systeem op. Dit systeem levert ook een paar pk extra door betere doorstroming. Onno
Hier is het originele systeem; het uitlaatspruitstuk ligt op de bovenste plank het dichtst bij de Vutograaf... Moet je eens kijken hoe slecht dat is: the stroomlengte voor de uitlaatgassen is volkomen anders voor cylinders 1, 3, 5, of 7! Dat is dus echt helemaal verkeerd voor een efficient systeem met gelijke druk. Bij het nieuwe systeem zijn de lengtes van het eerste stuk ook niet gelijk, maar wel veel egaler en beter ontworden en de drukkamer helpt dan om het goed te verdelen. Vandaar dat het nieuwe systeem meer vermogen levert, maar het ziet er ook stukken beter uit. Een win-win zeggen we dan... Onno Image Unavailable, Please Login
hallo onno, hele mooie kleur voor de auto, exotische kleur en dat past zeker bij tvr! de spruitstukken zijn echt gaaf, ik heb de set zelf ook (hoop dat ze bij jou wel in 1x goed passen) het geluid is wat rauwer en dat klinkt erg gaaf en het ademhalen van de auto (flow) gaat ook beter worden op alle fronten een verbetering dus! gaat allemaal zeer op schema zo te zien? gr, mischa 1
Ja, geen klachten, maar de afbouw gaat wel een maand of twee duren (150 uur) en dan de bekleding ook een maand of 2/3, dus het wordt toch wel oktober, denk ik, voor ze klaar is. Onno
Aluminium radiateur is gearriveerd. Vutograven zijn het niet bij NIMAG, maar dat geeft niet, als ze maar kunnen sleutelen. Radiateur ziet i.i.g. perfect uit, dat past prachtig bij de rest. BLING is the name of the game, buddy.... Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo'n radiator is prachtig om te zien achter een luchtrooster, althans, dat vind ik..beetje het zelfde effect als de Tubi van Henkie achter de challenge gril.
Onderkant is in de bodycoat gezet en afgespoten met een zwarte 2k vertelt Pa. Wat dat betekent weet ik verder niet maar blijkbaar zorgt het voor een duurzame onderkant die makkelijk schoongemaakt kan worden en waar vuil niet makkelijk aan hecht. Onno Image Unavailable, Please Login
Nog deze week wordt de auto geheel in kleur gespoten. Ik moet snel nog beslissingen maken aangaande de logo's ("TVR" op de neus en "Griffith 500" op de kont). De oude plastic plaatjes er weer op is natuurlijk geen gezicht, dus ik heb de gaatjes dicht laten maken en ben vast van plan de logo's erop te spuiten. Maar welke kleur? Ik heb een leuk idee maar dat houd ik nog even geheim. We zullen zien of dat uit de "verf" gaat komen. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jongens, ik ben verliefd!!! En wel hierop. Pininfarina Duettottante studiemodel. Perfecte kandidaat om als re-body op een zeker TVR chassis te zetten?? Mooi carbon jasje over een schitterend frame. Hmmmm.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wowww wat een prachtig ontwerp!!! De uitlaten vind ik er wel wat lafjes bijhangen. En ook de schoentjes mogen een paar maten breder. Maar wat een prachtig design!
Ja, hij is echt mooi Hans!! Of Onno het leuk vindt dat je er een TVR voor opoffert, is te betwijfelen..
Verhip, nou je het zegt.... Vooral die achterlichten he? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login