What do you guys think of this one? The seats are way cool.........Kennedee style! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jeez it looks like an Oldsmobile or a Cadillac... rather ugly!!! Surely not suitable for a Ferrari! :S
I saw this one in Scottsdale Arizona. I saw another black one there too, but i didn't get a pic. I hate to admit it but the car actually looks amazing in this color. Image Unavailable, Please Login
Had a go in this one on the weekend. Loved it and should fit the kids too.. hmmm!! Fantastic colour combination on this car best I've seen. Only thing I would change is the brake caliper colour. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
This one was on our run last weekend. I like the color combo. Its TDF/Cuoio Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mine just came in last week... took pics at the dealership before delivery. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
ScuderiaDallas, On behalf of all 25 million plus Canadians, I want to thank you for doing your bit to make our winters more tolerable. That's what I call cross-border goodwill.
Thanks, Mike, I finally found this site and was going to post photos of mine, but you've done the work for me! Great shots too! Thanks for whiting out the plate. Still working on a pers one.
Yep, the Hamann. I dont know about the 1 piece, but the 3 piece forged are pretty pricey. $20k with wheels and tires!
Rumor has it that you can't get sub 4 with a stick. Only the paddles are fast enough for us humans! We can't handle it!
I love this car! Got an idea to paint my TDF one with white down the middle and white vents after seeing this, but my DH reminded me it wasn't a Shelby! Love those wheels though...maybe after mine have hit a few curbs I can replace with them, but I do like the shield on mine.