Peter, Ester, Marc en Mirella Wat een geweldige dag hebben we gehad Aan JULLIE een grote diepe buiging voor de organisatie, de broodjessmeerders ook niet te vergeten Wat Bob al memoreerde : heel speciaal dat Munsterhuis de deuren opende voor een groep liefhebbers en autogekken. Super!! En voorbij Zwollle is het inderdaad nog leuk rijden.Weet je, Je gaat ver weg op vakantie maar Nederland is zo mooi!! @Onno Dank aan jou voor de anti regendans.. het is ons weer gelukt Plaatjes volgen nog..... Ik heb bij M'huis binnen niet eens gefotografeerd. Ik was van slag!!! Karen en Cor
Bedankt voor al die enthousiaste reacties, erg leuk om te lezen! Ik hoop vanavond al wat foto's online te kunnen zetten. Ik heb niet zo gek veel foto's gemaakt, ik wou niet de hele dag door mijn lens kijken Bovendien was het knap grauw en grijs, maar daar zullen we niet over klagen, het was tenminste droog. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Contract al getekend Cor??? En ik snap wat je bedoelt... zie foto van een rode auto om mij heen twee pagina's terug...
Cor wij hebben er over nagedacht maar kijk de laatste foto, gaf de doorslag dat wij het maar houden bij de 355 spider. Dus jij mag hem kopen.
Hier dan filmpje nummer 3. Dit was het rijden op de A1 onderweg naar de lunchlocatie. Ik heb het vermogen van de Delta hier even beteugeld om de Ferrari's niet in verlegenheid te brengen, tevens bood het de gelegenheid om even een leuk filmpje te maken Nog even dit: de filmpjes zijn 'hidden' gepost, dus je kunt ze alleen zien als je de link hebt, ze staan niet publiekelijk beschikbaar. Mocht iemand desondanks een bepaald filmpje liever niet op internet zien, laat het me dan even weten. De kwaliteit is 720p (kun je rechtsonder aanklikken). Hierna volgt nog 1 filmpje, gemaakt op de eindbestemming. Film 3: Snelweg http://www.youtube.com/watch?v=WrzqASyo_x4 PS als iemand weet waarom er zo'n dikke zwarte rand omheen is gekomen, die mag het me melden...
Mirella, Esther, Marc, Peter, Geweldige dag gehad met "top verzorging" onderweg. Schitterende omgeving waar ik (met ons Ria) zeker nog een keer naar terug ga om e.e.a. per benenwagen te bekijken. Afstand zal dan ook wat korter zijn. Bij Munsterhuis was alles ook perfect geregeld. Compliment aan het team daar dat toch op zondag "de zaak" zijn deuren opent. @Mirrella, Leuk om te zien dat er nog een Mirella was, waarbij ik niet de enige was die verbaasd keek. Stuur de hi-res vanavond. @Bob, Bij mij zijn de foto's, die ik onderweg gemaakt heb, ook heel veel bewogen en te donker of te licht. Komt waarschijnlijk door de bosrijke omgeving (licht/donker) en de stuge vering. @Mónica, Wordt het een F of een AM??
Marc & Peter, Hartelijk dank voor de fantastische dag. Alles was heel strak en goed georganiseerd. En ohhhh wat een mazzel hebben we gehad met het weer zeg...
Was erg gaaf gisteren! Hierbij onze foto's! http://gallery.me.com/viadesigntwello#100078 Groetjes, Timm
Marc & Peter (of andersom) en Mirella & Ester (of andersom, maar wel in de juiste volgorde als je die eerste twee omdraait) Wat als herinnering blijft is een prachtige dag, een zeer fraaie route met maar weinig bulten, een perfecte organisatie en het zelf rijden in een blauwe 575M. Ik verheug me alweer op de volgende rit !
Bij mij is de herinnering ook nog een prachtige 12-cilinder Overigens komen de fotootjes vanavond op de draad... nog ff die lekkere kophaasjes en petit-fourtjes eraf trainen Cor, mooi, hè??? Gefeliciteerd met de aankoop Image Unavailable, Please Login
#1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login