###THE GAME LOUNGE### | Page 6 | FerrariChat

###THE GAME LOUNGE###

Discussion in 'Holland/Belgium' started by SoCCieBon, Dec 24, 2010.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Marc, dat heb ik ook gemerkt, ik reed met een Red Bull ding de Nordschleife, maar na een paar missers reed die niet harder dan 120 km/u, en trok erg naar een kant. Dus schade bouwen ze wel in, en eigenlijk best knap want je merkt langzaam dat er iets mis is tot je er echt niet meer mee kan rijden.

Waar is die indy 500? Kan die nergens vinden. Overigens nog geen ferrari gekocht want of alleen duur, of niet inzetbaar.
    ciao
    oscar

ps gezinetje zoekt stabiele huisvader die tijd en genegenheid kan bieden......

2. Maximus

Maximus Formula Junior

Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    Hah nee ik heb Vettel nog niet goud, is ook bijna ondoenlijk met een controller. Dat ding gaat werkelijk als een raket. Ben eerst bezig geweest met de B-spec, Bob is nu level 28,iets ik wil hem naar 35 krijgen voor de gratis X1 die je dan krijgt, hoef ik de challenges van Vettel niet te behalen.

Ik ga denk ik over een tijdje de Suzuka endurance proberen. Had het eerst gedaan met een FGT dus, straks maar even kijken of dit werkt met een Nismo JGTC auto. De bandenslijtage etc is inderdaad erg goed ingebouwd, je merkt het gewoon enorm waneer de banden slechter worden. Zelfs al denk je soms dat je nog dezelfde ronden rijdt dan eerst.

Oscar, de Indy 500 staat onder de Endurance races, die worden zichtbaar vanaf level 25. Je kunt elke Ferrari kopen die je wilt, veelal kunnen ze wel ingezet worden in een race met uitzondering van de F10 en de F2007. Die twee kun je nergens inzetten behalve dan in de arcade mode. Je kunt bijvoorbeeld de eerste en derde endurance gewoon met elke Ferrari rijden. Racing Soft eronder en gaan!

3. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    :D:D:D:D:D

4. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Kan iemand mij uitleggen hoe je de Nascar daytona doet? Level 24.....Op die ring kun je in de slipstream meekomen, maar dan wordt je of van de baan geduwd of raak je ver achterop waardoor je niet meer bij een slipstream komt. Al van alles geprobeerd met afstellingen, maar hoogte wijzigen, of bak iets terugzetten heeft geen effect, te weinig vermogen of natuurlijk geen talent....is ook niet mijn ding zo'n flut kom baan....
    Overigens de rest in dat level goud, alleen hier kom ik niet verder dan een 11e plek....
    Ciao
    Oscar

5. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Hier hetzelfde....knettergek wordt je er van. Ik ben niet verder dan de 2e plek gekomen. Je wordt op de meest achterlijke momenten wordt je er af geknikkerd. In de bochten verlies je altijd snelheid tov van de rest. Zeker 100 keer gedaan....:(

6. Maximus

Maximus Formula Junior

Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    Ik heb deze gedaan met een race getunde ZR1. Als je dan de bak zet op maximale aantal kilometers trek je ze er in de bochten uit, somehow remmen ze daar. Je moet dan wel op het rechte stuk waar ook de finishlijn is een beetje goed in je spiegel kijken en meeliften op de draft snelheid van de auto's. Dan kun je hem prima winnen, kost je wel een aantal keren proberen dat was bij mij ook zo.

7. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    #132 275gtb6c, Jan 18, 2011
    Last edited: Jan 18, 2011
    Hoe kom je aan een race getunde ZR1? Ik heb 2 Nascar's maar zijn beide precies hetzelfde. Ik las op een ander board (gegoogled naar Nascar/GT5/Daytona) en daar kom je meerdere personen tegen die hun PS3 reeds uit het raam gemieterd hebben. Ik heb me al enkele keren net kunnen beheersen om mijn controler tegen een muur te gooien. Op die boards zeggen ze overigens dat het helpt als je alles uit zet, (abs/asr etc).. bij mijn weten had ik die al lang uitstaan, heb ten einde raad die racelijn maar aangezet maar dat schiet ook niet veel op. Vlak langs de muur rijden levert wel iets snelheid op, maar dan knalt zo'n aso je weer op de kop. Kreeg een trofee voor Total Loss.....(en wat koop je daar eigenlijk mee, al die trofee's?)

ps Marc, ben blij dat ik niet de enige ben.....Moet je ook al op de gang slapen?

8. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    :D:D:D:D

Die ZR1 is idd een goeie. Nooit geprobeerd. Die is echt loeisnel. Wel even checken of je olie ververst is. Scheelt zomaar 50 pk.

Deze kun je gewoon standaard kopen. Je gaat daarna alles kopen bij GT Auto ( motor, carrosserie, en raceaanpassing ) en daarna haal je de laatste beetjes pk en attributen op bij de tuningshop.

Maar ik heb ook nog wel een paar frustraties bij de licenties zitten...pfffff......die verrekte AR 8C bijvoorbeeld ( bij de special events is ie ook bagger...)

9. Maximus

Maximus Formula Junior

Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    #134 Maximus, Jan 18, 2011
    Last edited: Jan 18, 2011
    Oscar, je kunt proberen door "anti-slip-recovery" aan te zetten wat meer grip te krijgen op moment dat de banden weg glijden, dat was bij mij bij de NASCAR wagens het grootste probleem. Met deze truc moet het zeker lukken.

Anders inderdaad de ZR1 pakken en die via de AutoShop tunen naar Racing en dan er wat leuke slicks onder gooien en gaan. Samen met "Like the Wind" is NASCAR toch wel het meest vervelende wat de game in zich heeft. Afgezien van die Murcielago in de nacht en de AR 8C.

.

10. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Dat is sowieso zwaar overvraagd voor een 333SP :D

Maar deze thread is zeer vermakelijk. Ook voor hen zonder Xbox of PS3 of whatever.

11. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Ha Marnix,

Bedoeld wordt een ferrari 330 P4....Tja een 333SP (volgens mij zit ie er niet in) is inderdaad wat minder. Staan er 3 te koop, dat weet ik dan weer wel....(ca 700-1200k eur)

En, aan alle gamerts.....waarom doen we dit eigenlijk? Ik rij voor het volgende level, om er dan weer achter te komen dat er weeer een level is. Maar die Nordschleife is echt goed nagemaakt!

Ik kijk overigens niet echt er naar uit om een 24h race te doen (op de PS3 dan), Marc is dat echt 24 uur?

Ciao
    Oscar

PS Jurgen, dank voor de tips, vanavond heb ik klanten op bezoek, maar morgen probeer ik het!

12. Maximus

Maximus Formula Junior

Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    De klok voor de 24h races tikt inderdaad 24 uur af. De eerste 23h oplopend en dan het laatste uur de time limit. Als de familiaire relaties nu al lijden onder het verminderde sociale contact kun je bij de 24h races alvast maar een goede advocaat bellen ;)

13. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ah zo,

Ik zelf ben dit seizoen voorzien van een witte 430GT2 en kom uit voor Team Visa. Hartstikke geinig, we werken een heuse kalender af. Komende zondag Road America. Online racen met nog zon 20 andere fanatieke mafkezen (in twee verschillende klassen) Ik vind mezelf hartstikke snel, maar op een of andere manier zijn alle anderen nog sneller. Maar zon 430GT2 komt natuurlijk al heel wat meer in de richting van jouw ´real thing´. ;)

Anyway, dat is hier zwaar off topic.

14. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Die ZR1 mag niet in de Nascar serie gebruikt worden....(ik neem aan dat het een chevrolet is (nou ja, tegenwoordig een ex-Deawoo.....)
    ciao
    Oscar

en Marnix een 430 GT2 ? Leuk! ben ik nog niet tegengekomen....Mijn 360 NGT wel naar Munchen gereden overigens :)

15. Maximus

Maximus Formula Junior

Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    Oscar, ik zou met de NASCAR het proberen met TCS en Slip Recovery aan dan moet het lukken.

De ZR01 mag daar niet, ik dacht dat je Like The Wind bedoelde, scuzi :)

16. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    #141 GTE, Jan 18, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Is ook een heel ander spel / simulatie.

Bijgaand een plaatje.

daar kan ik maar één ding op zeggen: :eek: !!!
    Image Unavailable, Please Login

17. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ik had al gekeken gisteren. Dat kan idd niet. Ik zal nog eens kijken of het met deze instellingen lukt. Maar dan moet ik wel in een goeie bui zijn. Ik zit eigenlijk te wachten tot er weer bonus races worden verstrekt. Dan kan ik weer verder met de A spec endurances.

18. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    #143 SoCCieBon, Jan 19, 2011
    Last edited: Jan 19, 2011
    Ik heb het al even over de Vettel Challenge gehad met de futuristische X1 of X2010 zoals ie nu genoemd wordt. Bloedsnel en in eerste instantie was ik er van overtuigd dat het onhaalbare kaart is. Voor mij is dat nog steeds zo en dat heeft gisteren nog een getuige kunnen beamen....het gaat echt nergens over, zo hard.

Echter, er zijn van die helden, die kunnen het wel! En hoe!

Kijk ( als je zin hebt..) naar een filmpje van twee rondjes Nurburgring F1 en 1 rondje Nordschleiffe ( 3:46 min !!!! ). Kijk ( als je zin hebt... ) naar de verschillende bochtsnelheden en je begrijpt hoe hard het gaat.

Nordschleiffe:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=YcciXJ1Y0TI[/ame]

Nurburgring:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=2TXTskCo-NQ[/ame]

19. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Slaat inderdaad nergens op Marc, niet eens realistisch meer.......

20. Maximus

Maximus Formula Junior

Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    :eek:

Ik vind het niet raar dat ik dit niet kan met een controller, had ik nu een stuurtje gehad... tja.. peanuts ;) Wie kan dit nu niet? ;)

21. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Met 444 km/u door Schwedenkreuz.... wel ja... inderdaad niet heel realistisch. Grafisch ziet het er trouwens wel erg lekker uit.

22. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Ik heb het idee dat ze alles 2 X zo snel afspelen :):):):)

23. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik vond het wel tof van de maker van het eerste filmpje dat hij het downloaden van de data ook had opgenomen anders was het zo snel over geweest....

Ik vond 6:39 al snel - nou ja met een beetje oefening moeten er nog wel 3 minuten afkunnen.

Onno

P.S. Als ik heel eerlijk ben vind ik dit echt sip - het heeft niets met autorijden te maken.

24. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Zag ik daar nu 'autogespot' in één van die bochten op het asfalt staan ?

25. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    :D:D:D

Share This Page