Dag erna kun je naar Viva Italia Assen....... Sommigen zijn voornemens ergens te overnachten, zodat je zaterdags naar Papenburg kunt en dan volgende dag naar Assen. ~90km is de afstand tussen beide
Denk dat Ben van Leliveld weer de coordinator is voor dit evenement op Papenburg heb zn mailadres wel Ik heb zelf zo'n klein engels race torretje, maar die is soms sneller dan een Ferrari http://www.raceresults.nu/uitslagen/2010/Ferrari%20club%20Nederland/FCN%20Papenburg%202010/Gecombineerde%20uitslag%20-%20Tijdrit%201+2+3.htm Mijn 1:31.261, sneller dan een 430 spider, 550 maranello en 599.
Dat was een leuke dag toen. 2e plaats in klasse 2. Jammer dat ik nooit foto's gekregen heb. Vergelijk Oscars tijd eens met die van mij hahahaha. Gewoon 8 seconden per rondje sneller, die Oscar. Marc: uitnodiging komt vanzelf.
Voor de liefhebbers 20.08.2011 Trackday 2011 FCD Wellicht kun je je nog opgeven Marc (Munsterhuis is erbij betrokken)
+1 infrastructuur belabberd Opdoeken die hap en dan vliegveld Twenthe ombouwen, 6,5km baan kun je er zo aanleggen Geluid geen probleem, straaljagers maakten nog veel meer lawaai. 130dB zou makkelijk kunnen. Mooie groene omgeving Nürburging-ish Maar ja, das een droom he. We hebben te veel linksche en groene mensen die dat tegenhouden.
Er zit iemand in de bak die de wildste plannen had met Twente........ En die was niet linksch..... Iets met luchtkastelen Misschien kunnen we hem inschakelen om geldschieters te regelen voor een circuit daar, als hij weer vrij is natuurlij.
Mag ook. We kunnen ook Gilze Rijen ombouwen eisen: 1. geen geluidslimiet of zeker 130dB 2. goede infractuur + paddocks en pitboxen, snelwegen, dus geen gepruts zoals zandvoort (en strandgangers) 3. meer dan 5km track, liefst 12-15m breed 4. .................. 5. .................. (uitgaansgelegenheden, for pleasure ??)
Jongens, lekker centraal in Nederland..... http://www.autoweek.nl/autonieuws/12746/Flevoland-broedt-op-giga-circuit
Gilze is prima!! 2 rechte stukken, 1 van 2km en 1 van 2,7 km, die zijn 30 en 45 m breed...... De taxitracks zijn zeker 10 a 15m, is best een mooi rondje van te maken..... A58 vlakbij evenals stappen in Breda. Hangars zat nu er geen Cougar heli's meer vliegen, klinkt als een plan! Defensie ook gelijk blij met extra bezuinigingen. Image Unavailable, Please Login
Super!!! We moeten alleen zorgen dat er geen dB limiet komt van 95-98dB!!!!!!!!!!!!!!!! Lastig om old- en youngtimers te voorzien van allerlei geknutselde dempers. Heb eens een BBLM (#26683) op Zandvoort met dempers gezien, FOEILELIJK Je moet een 250GTO of 250LM dat niet aan willen doen
Ed Wassenberg zit al decennia lang te broeden op een extra circuit in NL, eerst maasvlakte, nu dan dit. Ben benieuwd. Visie van bestuurlijke organen hierop is veel belangrijker en je kan er donder op zeggen dat alle (door de overheid gesubsidieerde...) milieuclubjes ook dwars liggen. Zie de snelweg die nu eindelijk doorgetrokken zal gaan worden. En als er iets komt kan je er vanuit gaan dat Zanvoort zijn laatste dagen gehad heeft.
Als je ziet hoeveel jaar vliegveld Lelystad al bezig is met het een paar honderd meter langer maken van hun startbaantje... kweenie hoor. Wordt lastig vrees ik. Misschien als er electrische oplaadpunten komen en excuus-races gehouden worden met electrische auto's of zo...
Marc is de laatste tijd aardig aan het "coursen" zogezegd. Die heeft zo een bos ter grootte van het Zwarte Woud in een mum van tijd bij elkaar gereden denk ik. (en waar laat je dat nou weer? Masvlakte??)
Wordt het een mooie bosrijke omgeving. Een bosrijke Nürburgring aan de Maas, Rijn of IJssel zou niet verkeerd zijn. Ik heb tot op heden nog niet veel reacties op de Track Day op Croix-en-Ternois Zal eens even wat mensen gaan emailen van t weekend.