Jammer, niet voor race ferraris. Autos moeten kenteken hebben en straatbanden. En op Zandvoort is toch wederom geklooi met geluid, dus dit gaat em niet worden. zie bijlage Maar voor degene die wel aan de voorwaarden voldoen, is het een leuk evenement. Image Unavailable, Please Login
Op Zandvoort hoef je je niet echt zorgen te maken voor de geluid uitstoot. De geluidsmeter hangt aan de paal bij het opkomen van het rechte stuk. Als je hier even je adem inhoud, kan je bijna met alles onder de geluidsnorm blijven. Ik heb met heel wat klassieke formule auto's zo toch een krappe 2 minuten gereden, ondanks het veelal helse kabaal bij volgas! Ook kost een dag het circuit huren (slechts) 7500. Zorg voor voldoende gelijkgestemden en je hebt de dag van je leven! Mvrgr. Ben.
Is een vrijdag ook een optie? Kan toch niet iedereen naar t zin doen inzake de data Volgende week heb ik gesprek met iemand die motorvakanties en circuits trackdays voor motoren regelt die mij verder helpt met auto trackday en wellicht gaat regelen. Ik houd wel rekening met Viva Italia 27 mei en Mille Miglia Maar er zijn in april mei ook diverse evenementen als historische races zandvoort, tour auto etc Weekend is wel mooist maar niet heilig, daarbij moet circuit ook beschikbaar zijn, dan maakt een vrijdag bijvoorbeeld meer kans
Vrijdags geen probleem voor mij. Tenzij er iets belangrijks is op werk, maar normaal gesproken geen probleem om dagje vrij te nemen.
Dat is nou de enige dag dat ik niet kan - papa dingen enzo. Maar goed, wat je zegt, je kan het niet iedereen naar de zin maken...
zaterdag 12 mei Hopen dat circuit beschikbaar is, anders wordt het toch doordeweeks.... Er is dan (12 mei) een evenement van de FCN, toertocht(?) De echte racers/racefanaten zijn toch liever op het circuit Meer info, inschrijfformulier volgt. Enige circuit 'dichtbij' waar je ongedempt mag rijden! Heb nog 1 andere optie over qua circuit, maar dat moeten we nog even zien. Wel stuk dichterbij, maar moeilijker te regelen
Drie dagen later vertrekken wij met ons cluppie richting Italië Tom. Dat vind ik toch net een tikkie te riskant om dan nog voluit te gaan boenderen over een circuit met m'n oude dametje. De kans dat er iets niet heel blijft en dat ik dan Italië moet missen is me net even te groot. Dus andere keer GRAAG, maar dan even niet vrees ik.. sorry. Hans
Moet zowieso nog in overleg met circuit. Dit is een voorlopige datum Als zich bijv.maar 15 aanmelden gaat het niet door. Heb zeker 25-30 auto's nodig. Ik wil ambulance, depannage auto, eten/drinken, transponders etc. Het moet toch goed georganiseerd worden. 5 mei gaat ook niet, bevrijdingsdag.............ja van mij mag het
19 maart op maandag Nordschleiffe!! Hele dag! Ga kijken of ik met de BMW daar kan rijden. Probeer ik wel wat minder te beuken... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=VoetzCdtUvs[/ame]
Ja, en dus samenvalt met de Paleis Soestdijk klassieker meeting. Ik ben daar erg verbolgen over want ik wilde allebei de evenementen meemaken. Enfin, kan ik naar de Historic Grand Prix op Z'voort.... Onno
12e mei is circuit reeds volgeboekt Zelf kan ik niet van 18e mei ivm 24H nürburgring vrij 25 mei of zat 26 mei. Wij laten zelf Viva Italia ervoor schieten, want dat evenement is toch niet veel voor racers. 29 of 30 juni Data moeten nog gechecked worden voor beschikbaarheid circuit. Ook optie na de bouwvak eind augustus...
16 maart (ja volgende week vrijdag) organiseert Driving Fun (zie website met zelfde naam) een open pitlane op zandvoort. 375,- hele dag, 200/225 voor halve dag afh van ochtend of middag. Hoop dat mijn auto op tijd klaar is,een open pitlane is goede opzet om te testen en aanpassingen te doen.
Volgens mij dB limiet 132 op Nordscheife. Tijdens touristenfahrten mag je alleen met autos met kenteken rijden. Ook mag je dan niet met slicks rijden. Neem aan dat je een soort trackday hebt, dan geldt kenteken- en bandeneis niet. In elk geval veel plezier!
Ik kan me voorstellen dat de nordschleife redelijk duur is om af te huren maar weet niet hoe de prijzen van het nieuwe bilster berg zijn? 3 uurtjes rijden vanaf utrecht wellicht beter qua geluid etc.