Geweldig filmpje! Het was dus zuid -> noord, noord -> zuid, zuid -> noord en noord -> zuid Het moet behoorlijk intimiderend geweest zijn als je er in je Altootje voor zou hebben gereden
Er zijn nog meer "maastunnel runs" van opvolgende jaren (met meer dan 7 auto's).... (nog bedankt voor de info over de GTE 2+2) Lang zal hij leven, lang zal hij leven in de ..... Ja Hans we hebben het echt voor je gezongen vanavond. Dode Japanner is ook goed te nassen alleen ietsje meer $$$ als een dode chinees....
Niet te koop, erg mooi en erg origineel exemplaar. Die 550 is nog mooier, maar ook niet te koop. Onno
Twee nieuwe plaatjes en een (soort van) filmpje van de F12. Dat lijnenspel van bovenaf is echt fraai! [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0eIGB6Fw6bE&feature=related[/ame] Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
we gaan het meemaken. Mag toch hopen dat ze het nu weer eens voor elkaar krijgen zonder de Duitser.... http://www.autosport.com/news/report.php/id/97859
En op 1 bocht na ook in 2008, en op 1/4 race na in 2010. Telt voor niks natuurlijk maar Ferrari was zeker dicht bij een paar wereldtitels. Onno
Krijg toch de indruk dat ze het niet voor elkaar hebben en nu alvast hun excuses aanbieden... Maar wat is die F12b toch mooi!!! Image Unavailable, Please Login
Als je Constructors óf Drivers samenlaat vallen met de lancering van een nieuw model, dan komt dat niet zo heel veel voor, idd. 1952 (Ascari & 212 Export), 1964 (Surtees & 275GTB + 500 Superfast), 2001 (Schumi & 550 Barchetta), 2002 (Schumi & Enzo), 2004 (Schumi & F430). Onno
Nee, want dan maak je fouten. Zie beneden.... Over het hoofd gezien, idd correct! Nope, geintroduceerd in 2006. Dat gebeurt vaak, meestal zit het productiemodel er 1 jaar naast. Ik dacht bijvoorbeeld aan de Boxer, maar Lauda won pas in 1975. SWB is van 1960, niet 1961. 308 is wel correct, maar ja jij had ook de kwis gewonnen op .EU he.... Onno
Oeps foutje, maar we zitten er beide naast. Na google-onderzoek zie ik dat op de autosalon van Parijs van 1959 de SWB is onthuld . In 1961 niet veel bijzonders volgens mij! Zo zie je, geef mij maar gewoon achterlichtjes