Leuke site! Ook Assen zondag. Jammer dat ik al plannen heb. Vrijdag middag ga ik denk ik wel even naar Zandvoort 'vrij rijden'.
Bilster Berg heeft ook klasses qua geluid. Meer geluid is meer betalen en andere tijden. Heel veel geluid, kan gewoon niet. Reken op 20K voor een hele dag vrij rijden met straatauto's, incl baanmarshalls, ambulance, camera's, brandblussers, sleepwagens etc.
17.350 euro ex BTW, 1 dag (8 uur) over dB heb ik nog niets kunnen lezen. Im Rahmen der Betriebsgenehmigung werden die vorgeschriebenen schalltechnischen Höchstwerte zu den jeweiligen Betriebszeiten für die entsprechenden Fahrzeuge noch festgelegt werden (Schallschutzbestimmungen). oftewel; NNB Image Unavailable, Please Login
Voor dat geld huur je volgens mij ook ieder ander bekend circuit af.... Image Unavailable, Please Login
Voor de geinteresseerden met een RACE Ferrari of ander merk niet straat-legaal monster is de Goodcause Rally wellicht een leuk evenement. Organisatie vraagt mij om geinteresserden een mail te sturen metde uitnodiging (die heb ik en kan ik dus doorsturen) PM mij dan of email dan overleggen we even. Het evenement is op ZONDAG 8 juli, maarrr nu komt het mooie, wij mogen ook op zaterdag 7 juli vrij rijden/racen op het vliegveld!! Twente is zeker weer vertegenwoordigd met aantal race Ferraris Ook niet Fchatters zijn dus welkom als het maar een echte racewagen is, F3, Rally, Cupautos Rolkooi is wel handig.....;-)
9 uur gehele baanhuur met alles erop en eraan, kost 20.944 euro. Je kunt wat geld besparen door geen pitboxen (2 stuks) te huren, maar dat scheelt maar 900 euro. Alleen brandblussers huren is al 40 keer 15 euro, dus 600 euro. Verplicht ivm veiligheid. Kortom : Niet goedkoop idd, door al die verplichte extra's. Baanhuur zelf is 1100 euro per uur voor hele circuit en dat is niet te duur. p.s. Schoonmaken, electriciteit en water etc, komt er nog bij.
Tom, Is bezoek (zonder race-auto) ook mogelijk? Zo'n bijeen komen is voor mij al genoeg reden 500km te rijden en (als toeschouwer) erbij te zijn. Toch Martin?
Helaas is het een (zeer) besloten evenement Mensen met straat Ferraris kunnen zich wel melden om ernstig zieke kinderen rond te rijden. (ik ga niet over deze aanmeldingen, kan ze alleen doorgeven dat er interesse is) Over racewagens, trackday autos kun je wel bij mij terecht. Luchtmacht (ook al is deze in ruste) is nog zeer moeilijk in betreden voor zeg vrije toegang, bezoekers ed. Ze moeten volgens mij van te voren opgeven hoeveel mensen en wie er op het terrein rondlopen.....:-(
Vorig jaar gecontroleerd op geluid Met mijn Fuchs SS uitlaat was ik niet zeker of dat goed ging aflopen maar was toch geen probleem PS: SS = Super sound wegens Duitse uitlaat ;-)
Plan 2013: race club trackdays 3-4 uitstapjes naar circuits o.a. Modena Motorsport Eigen vervoer of via Munsterhuis of wellicht 1 of 2 van onze transporters. Servicemonteur Munsterhuis Door middel van middag/avond babbelen, hapje drankje etc bepalen wie er mee willen doen en wat het plan is, input welkom natuurlijk ook tijdens deze bijeenkomst. Alleen Ferrari is de voorkeur (sluit vooraf nog niet uit dat ook andere mooie (race)auto's welkom zijn) Wie o wie heeft interesse. PM mij dan even Munsterhuis gaat zijn potentiële deelnemers ook zelf benaderen, dat kunnen mensen van Fchat zijn. Je mag natuurlijk ook direct contact opnemen met Jeroen Stege van Munsterhuis.
Ik niet, maar ze hebben http://elberling.photoshelter.com/image/I0000H6drJFR_z74 nu staan. Winnaar 2012 in 430 klasse. Dus met zo'n auto kan men mooi aan trackdays meedoen.
6 april Nürburgring, circuit (niet de Nordschleife) 20 plekken gereserveerd voor Ferrari Kostenplaatje nnb evt (race)auto op transport kan geregeld worden 3-4 racetrailers tot de beschikking Monteur(s) Nadere info volgt Gelieve mij te emailen (ipv PM)