Trouwens, geloof dat dit meer iets voor hem is, als hij zo graag wil opvallen. Image Unavailable, Please Login
Ben het wel met Hans eens! Cor zijn maag draait alsnog om! Wat een prachtige aanwinst trouwens Cor. Heerlijk dat de liefhebberij wordt doorgezet in een nieuwer type. Geniet ervan!
ach, de bandjes zullen zo onderhand wel vervangen zijn en bij Cor is ze sowieso in goede handen. Die doet dat soort dingen niet. Toch?
Als ik mij niet vergis; eerste Nesselande meeting. Was er toen ook en hoorde dit gekrijs aan maar ben er niet naar toe gelopen. Was daar samen met Henk en Plambo meen ik mij te herinneren. Bandjes wel vervangen maar koppeling(platen)..... En waar is deze naar toe gebracht? NL hoop ik.
Is wel enige jaren in NL geweest, helaas in 2001 door de NL-overheid verkocht naar Amerika. wel grappig, vorige week door RM gebeld of ik foto's had van 0672 uit de NL tijd, om period foto's niet te verwarren.
Hey Waldo, dat is lang geleden!! Jaja, zoals Alexander al schreef, ik heb dus ook zo'n Italiaans ding in de garage staan tegenwoordig. Het is uiteindeljk een Challenge Stradale geworden, altijd al een prachtwagen gevonden maar nooit gedacht echt te kopen aangezien het geen Spider is. Dus de S2000 staat ook nog in de garage, zo kunnen we toch nog van het Spider rijden genieten http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=359150 http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?p=141275403#post141275403 Je moet nog maar ns naar een meeting ofzo komen, binnenkort SpaItalia ook! Ja, die Overpelt meeting was nogal wat, tot 6 uur 's ochtends aan de bar gehangen en toen heb ik je nog 'ergens' bij je hotel afgezet! Guy
Sjit.... Ik zit morgen eind van de middag en overmorgen tot na het middaguur in Vught. Mocht je nou toch een paar minuutjes hebben om een rondje te gaan, bel even???
Gaaaaaf Guy! Wow! Mooie wagen hoor! Oh zullen jullie twee (Alex en jij) een lol hebben gehad bij het ophalen. En daarna vast ook nog! Dat het maar een mooie, lange, warme zomer mag worden! PS praaaaat me niet van het hotel. Oef. Ze wilden me paar uur later niet laten vertrekken, want kon nog werkelijk niet op m'n benen staan #Overpelt #wijn #pfoe
Leuk je hier weer te lezen Waldo. Plaatste jij niet de eerste post in dit draadje? Sinds die tijd (en nog steeds) hebben heel veel mensen hier veel plezier gehad! Gr. Martin
Hey Waldo, is dat lang geleden!! Wij hoorden inderdaad bij het eerstje groepje hier, toen er nog niet eens een nederlandse draad was. Remember the days op Spa toen we met het "clubje" in de box stonden bij de man die 640 F1! Ben even zijn naam kwijt... Na die tijd een hele boel veranderd en gebeurt hier. Leuk dat je ook weer meedoet. Nog steeds in Utrecht? Moet je maar eens langskomen in Vleuten, hebben we een 348 en 355 staan. Koffie staat klaar..(voor iedereen overigens)
Ben niet actief op Twitter. Probeerde je wel 'n pm te sturen maar je box zit blijkbaar vol. Zeer zeker! Lijkt allemaal 'n eeuwigheid geleden. De start van deze tweede Nederlandstalige thread was ook een hele grap, remember?
Die ziet er inderdaad goed uit! Misschien wel het inruilen waard Hij is/was ook gewoon zuinig op zijn wagen en af en toe een burnout gaat die nou ook weer niet meteen kapot van .
Het was de tweede Nesselande meeting, ik was er te voet (woon er een paar honderd meter vandaan). Ik heb het ook gezien, het was echt een gevalletje maandag eerst even naar de bandenboer. De sporen stonden er een half jaar later nog.
Ik kan me wel voorstellen dat je als je net je nieuwe aanwinst met fluwelen handschoentjes aan naar huis hebt gestuurd, je de deur met beleid sluit en nog net dat ene stofje van je motorkap hebt geblazen alvorens je je huis binnen stapt. Nog met een dikke smile terug te kijken naar je rode monster om daarna in te loggen op je favoriete Ferrari site en geconfronteerd te worden met dat filmpje.... *maag omkeer moment* Je weet dat die dingen gebeuren, maar je wil het eigenlijk niet weten ook al gaat hij er heus niet meteen van naar de gallemiezen. Aan de andere kant is het met deze auto's tegenwoordig makkelijk na te gaan hoe er mee om gegaan is met de zogenaamde spotters, na 3 uur stond ik niet alleen op Autogespot maar ook op Autojunk en Youtube... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=eOo0jLRsK0k[/ame]
Ola Wesley! Long time indeed. Ja nog steeds woonachtig in het Utrechtse! Kom wel eens een bakkie doen, als de tijd het toelaat...
Jammer dat je niet op Twitter zit, is zoooo gezellig (en snel). Anyhow, PM geen idee, oh zie dat die vol zit ja, met oude berichtjes van jaaaaren geleden. Mail kan wel hoor forzarossa at gmail.com Dit draadje begon inderdaad als een grap omdat we te vaak in NL aan het kletsen waren in de Bonkers thread Wel leuk grapje als ik zie dat er al ruim 3200 pagina's gevuld zijn. Oef! Hadden we nooit gedacht.