Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2772 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Plaats het dan niet als je twijfelt.....

2. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    #69277 toto70_0, Apr 7, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Trouwens, geloof dat dit meer iets voor hem is, als hij zo graag wil opvallen. :):)
    Image Unavailable, Please Login

3. Wesley

Wesley Karting

Feb 5, 2004
    215
    The Netherlands
    Full Name:
    Wesley Ruijterman
    Ben het wel met Hans eens! Cor zijn maag draait alsnog om! Wat een prachtige aanwinst trouwens Cor. Heerlijk dat de liefhebberij wordt doorgezet in een nieuwer type. Geniet ervan!

4. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    ach, de bandjes zullen zo onderhand wel vervangen zijn en bij Cor is ze sowieso in goede handen. Die doet dat soort dingen niet. Toch?

5. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Als ik mij niet vergis; eerste Nesselande meeting. Was er toen ook en hoorde dit gekrijs aan maar ben er niet naar toe gelopen. Was daar samen met Henk en Plambo meen ik mij te herinneren.

Bandjes wel vervangen maar koppeling(platen).....:(

En waar is deze naar toe gebracht? NL hoop ik.

6. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Is wel enige jaren in NL geweest, helaas in 2001 door de NL-overheid verkocht naar Amerika.
    wel grappig, vorige week door RM gebeld of ik foto's had van 0672 uit de NL tijd, om period foto's niet te verwarren.

7. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Hey Waldo, dat is lang geleden!!
    Jaja, zoals Alexander al schreef, ik heb dus ook zo'n Italiaans ding in de garage staan tegenwoordig.
    Het is uiteindeljk een Challenge Stradale geworden, altijd al een prachtwagen gevonden maar nooit gedacht echt te kopen aangezien het geen Spider is.
    Dus de S2000 staat ook nog in de garage, zo kunnen we toch nog van het Spider rijden genieten ;)

http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=359150

http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?p=141275403#post141275403

Je moet nog maar ns naar een meeting ofzo komen, binnenkort SpaItalia ook!
    Ja, die Overpelt meeting was nogal wat, tot 6 uur 's ochtends aan de bar gehangen en toen heb ik je nog 'ergens' bij je hotel afgezet! :D ;)

Guy

8. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,135
    The Netherlands
    ....geen tijd gehad...:(

9. paulus-1

paulus-1 Formula Junior

Nov 8, 2010
    261
    Nederland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    zitten de platen nu al op dat ding, en p.s. is je foto toestel kapot !

10. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Sjit....

Ik zit morgen eind van de middag en overmorgen tot na het middaguur in Vught. Mocht je nou toch een paar minuutjes hebben om een rondje te gaan, bel even??? :)

11. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,135
    The Netherlands
    ....helaas morgen en maandag niet thuis...
    @Paulus fotos volgen zeker
    @Hans, spiegel gemonteerd....

12. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Gaaaaaf Guy! Wow! Mooie wagen hoor! Oh zullen jullie twee (Alex en jij) een lol hebben gehad bij het ophalen. En daarna vast ook nog! Dat het maar een mooie, lange, warme zomer mag worden!

PS praaaaat me niet van het hotel. Oef. Ze wilden me paar uur later niet laten vertrekken, want kon nog werkelijk niet op m'n benen staan ;) #Overpelt #wijn #pfoe

13. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,231
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Leuk je hier weer te lezen Waldo. Plaatste jij niet de eerste post in dit draadje? Sinds die tijd (en nog steeds) hebben heel veel mensen hier veel plezier gehad!

Gr. Martin

14. paulus-1

paulus-1 Formula Junior

Nov 8, 2010
    261
    Nederland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    Zeker leuk veel van mensen uit "de ouwe tijd " weer te lezen, Ton is ook weer actief.

15. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Hi Martin,

tnx, en ja… ooooooit in een ver verleden heb ik dit draadje gestart. Grrtz

16. Wesley

Wesley Karting

Feb 5, 2004
    215
    The Netherlands
    Full Name:
    Wesley Ruijterman
    #69291 Wesley, Apr 7, 2012
    Last edited: Apr 7, 2012
    Hey Waldo, is dat lang geleden!! Wij hoorden inderdaad bij het eerstje groepje hier, toen er nog niet eens een nederlandse draad was. Remember the days op Spa toen we met het "clubje" in de box stonden bij de man die 640 F1! Ben even zijn naam kwijt...

Na die tijd een hele boel veranderd en gebeurt hier. Leuk dat je ook weer meedoet.
    Nog steeds in Utrecht? Moet je maar eens langskomen in Vleuten, hebben we een 348 en 355 staan. Koffie staat klaar..(voor iedereen overigens)

17. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Ben niet actief op Twitter. Probeerde je wel 'n pm te sturen maar je box zit blijkbaar vol.

Zeer zeker! :D

:D:D:D
    Lijkt allemaal 'n eeuwigheid geleden.
    De start van deze tweede Nederlandstalige thread was ook een hele grap, remember? :D

18. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Dominiek? (aka Nigel)

19. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Tijd voor Overpelt 2.0!! :D :D

20. Wesley

Wesley Karting

Feb 5, 2004
    215
    The Netherlands
    Full Name:
    Wesley Ruijterman
    Juistem! Daar was jij toch ook nog bij?

21. Ender

Ender Rookie

Mar 12, 2009
    37
    Netherlands
    Full Name:
    Ender
    Die ziet er inderdaad goed uit!
    Misschien wel het inruilen waard :)
    Hij is/was ook gewoon zuinig op zijn wagen en af en toe een burnout gaat die nou ook weer niet meteen kapot van ;).

22. Jeka

Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

Nov 20, 2010
    1,181
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Het was de tweede Nesselande meeting, ik was er te voet (woon er een paar honderd meter vandaan). Ik heb het ook gezien, het was echt een gevalletje maandag eerst even naar de bandenboer. De sporen stonden er een half jaar later nog.

23. JWD355

JWD355 Karting

Dec 28, 2007
    221
    The Netherlands
    Full Name:
    Jordy
    Ik kan me wel voorstellen dat je als je net je nieuwe aanwinst met fluwelen handschoentjes aan naar huis hebt gestuurd, je de deur met beleid sluit en nog net dat ene stofje van je motorkap hebt geblazen alvorens je je huis binnen stapt.
    Nog met een dikke smile terug te kijken naar je rode monster om daarna in te loggen op je favoriete Ferrari site en geconfronteerd te worden met dat filmpje.... *maag omkeer moment*

Je weet dat die dingen gebeuren, maar je wil het eigenlijk niet weten ook al gaat hij er heus niet meteen van naar de gallemiezen.

Aan de andere kant is het met deze auto's tegenwoordig makkelijk na te gaan hoe er mee om gegaan is met de zogenaamde spotters, na 3 uur stond ik niet alleen op Autogespot maar ook op Autojunk en Youtube...

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=eOo0jLRsK0k[/ame]

24. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Ola Wesley! :) Long time indeed. Ja nog steeds woonachtig in het Utrechtse! :) Kom wel eens een bakkie doen, als de tijd het toelaat...

25. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Jammer dat je niet op Twitter zit, is zoooo gezellig ;) (en snel). Anyhow, PM geen idee, oh zie dat die vol zit ja, met oude berichtjes van jaaaaren geleden. Mail kan wel hoor forzarossa at gmail.com

Dit draadje begon inderdaad als een grap omdat we te vaak in NL aan het kletsen waren in de Bonkers thread ;) Wel leuk grapje als ik zie dat er al ruim 3200 pagina's gevuld zijn. Oef! Hadden we nooit gedacht.

Share This Page