SUPER dagje weer gehad. DANK DANK DANK!!!
De koffie is van 'Beukenhorst koffiebranders' M'n zus wilde vorig jaar graag mee om de Porsche na de jaarlijkse servicebeurt op te halen bij Porsche Centrum Gelderland. Later bleek de auto's haar niets interesseerde, maar dat ze de koffie zo goed vond smaken daar
Top vrouw die zus van jou! Die begrijpt het helemaal. Je gaat naar de P-dealer niet voor ... blik maar voor de koffie!
Pieter, Els en overige organisatoren: het was weer een puike dag! En realiseer me tevens hoeveel credit jullie bij de weergoden hebben oggebouwd als ik zie hoe nu de regen in bakken naar beneden komt..... Enne, voor volgend jaar is er alvast weer een plekje gereserveerd hoor!
@anderen: heeft Roel jullie nog aangesproken? Hij was er kennelijk wel....... Image Unavailable, Please Login
Het was een leuke dag gisteren. Iets van 100 auto's met alleen maar enthousiastelingen. Buiten onze F's waren er nog een zwarte F430 en een rossa 512. De 348 rijder van vorig jaar had zijn auto ingeruild voor een grijze Diablo. En het weer... tot 22C toe en heel veel zon. En kijk nu eens naar buiten: drama! Pieter en Els, bedankt voor deze topdag. Ik kijk nu al weer uit naar volgend jaar en hoop echt dat er meer van ons over de streep gaan want het is echt meer dan de de moeite! En dan begin ik nog geen eens over het eten... Of toch maar wel... super!
Ik ben gisteren om 17.30 uur ook nog even met de Dino over het plein gereden. Ik zag meteen links divers "rood" voor de slagerij staan. Had op dat moment even geen verjaardagsbezoek, dus ik dacht even snel rondje rond. Echter het was rond die tijd nog zo druk dat er op het plein geen extra F geparkeerd kon worden .......en deelnemers bleken nog steeds binnen te druppelen. Ben toen maar weer meteen naar huis gereden. Hopelijk volgend jaar niet op mijn verjaardag Ha Ha Ha
Gefeliciteerd Arian, Was even (dubbel) gestopt, dan had je een rondje kunnen geven (of was dat niet de bedoeling? ) Het was druk, heel druk maar wel erg gezellig en lekker weer. Hebben tot 22:00 buiten gezeten maar werd toen echt koud. Bier smaakte toe ook minder... Rit was ideaal geweest voor jou Dino trouwens.
Ik dacht meteen bij de inrit van het Marktplein links naast een witte aanhanger een redelijke parkeerplek te hebben gevonden, maaaar meteen 2 suppoosten en de microfoonman (3 man sterk dus) erbij met het vriendelijke verzoek om verderop te parkeren omdat er nog diverse (lees vele) deelnemers blijkbaar moesten binnenkomen omdat er aanzienlijk ruimtegebrek was. Heb mij toen ook netjes gedragen (was tenslotte geen deelnemer) en ben dus over de markt getokkeld, vervolgens maar niet geparkeerd en weer naar huis gereden. Ook daar stonden ze overigens ook heerlijk koel klaar .....die biertjes wel te verstaan. NB : Volgend jaar jaar weet je dus waar er op die dag wat "gratis" te drinken valt Ha Ha Ha
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/juni/03/geldermalsen_on_wheels_go_wheels_druk_bezocht. Image Unavailable, Please Login
Link werkt niet goed, moet zijn: http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/juni/03/geldermalsen_on_wheels_go_wheels_druk_bezocht. (hij neemt de . op het eind niet goed mee...)
Link werkt niet Henk. Probleem zit hem in de punt, die door Fchat gezien wordt als er niet bij horend. Moet er dus wel bij. Handig. Even url tags eromheen plakken en hij lukt wel....: http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/juni/03/geldermalsen_on_wheels_go_wheels_druk_bezocht.
@Rudy & Hans: zelfde gedachte op precies hetzelfde moment Of zaten jullie gezellig samen op de bank en dachten, die F-chatters.....
Het was weer een prachtige dag afgelopen zaterdag. Vrijdags al richting Geldermalsen gegaan. Waar ik bij Pieter en Els verbleef. De zaterdag ochtend er weer op tijd er uit om de dag goed te beginnen. Van af een uur of 9 begon het plein vol te stromen. Binnen een uurtje stond het plein vol met auto's en mensen. #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Rond 12 uur begon de route naar het Porsche centrum in Heteren #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De route liep over een aantal heerlijke dijk wegtjes waar de 308 gt4 zich goed thuis voelde. Het prachtige gepruttel en gegorgel van de motet. Even tussen door een terrasje gedaan en In de middag een heerlijk lunch bij het Porsche centrum. #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Na het Porsche centrum ging de route naar het terrein waar de proef werd gehouden. Hier nog even het magazijn in gereden . Om vervolgens weer terg te gaan naar Geldermalsen. Waar uiteindelijk een heerlijk buffet klaar stond. Om deze prachtige dag af te sluiten! Pieter en Els Bedankt voor deze dag! Hans Bedankt voor de rit! #4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Correctie: tijdelijke zwarte rolbeugels... Uiteraard werd er weer (veelvuldig) verkeerd gereden Volgende keer geluidsopname van de porto's maken Bewijs: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die Porsche 959 heb ik destijds gekocht bij John Collins toen eigenaar van Talacrest, toen aan mijn verzekeringsagent verkocht. Had ik al eerder een Porsche 911 Speedster aan verkocht (1e eigenaresse Steffi Graf).
He Henk, heb jij toevallig ook last van een hernia, sta op het moment ook steeds naast mijn bed op dezelfde tijd, afgelopen nacht de eerste dat ik heb kunnen uitslapen tot 0700uur. Lijkt wel of er een tijdklok in die zenuw zit.