René, op foto 2 zou het trouwens zomaar een 1:18 kunnen zijn, met die hoge walkanten. Hij is toch wel écht 1:1 hè.....?? Anders krijg je zoiets......http://youtu.be/m7lY28ai3Lc
Jeff, er moet nog iets achter: Vergeet er niet af en toe van te genieten met een ritje......naar het Noorden
Gefeliciteerd Heidi en Rene, prachtige F40 zo op de foto´s te zien. Heel veel plezier met de wagen, maar dat zal vast wel gaan lukken! Lewie
Wat van de harddisk... trip 2011 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Naar eigen zeggen is dat ook (deels) de bedoeling... Ben ook zeer benieuwd hoe dat er straks thuis bij staat. Er wordt gesproken over garage, dat beeld moet iets worden bijgesteld....
Zelfs Zuid Belgie vind ik nog wel te doen . Waanzinnig exemplaar. Mooie tuin trouwens ook. Heel veel veilige kilometers toegewenst. En laat maar komen die eerste filmpjes met geluid.
Plus één! En plus nog heul veul, dit was op de Ferrari Days 1996 Nurburgring (presentatie van de 550): Image Unavailable, Please Login
Bedankt! Inderdaad Henk, wat een trip was dat!! http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=323276&highlight=picture+thread&page=6
WOW!!! Gefeliciteerd! En wat een prachtexemplaar aan de plaatjes te zien. Geniet ervan, zal hem graag een keer mogen bewonderen...
Niet. Heb alleen de bouwplannen mogen zien. Is behoorlijk van omvang (lees: inhoud) welke gevuld moet zijn, toch? Ik kan me voorstellen welke "uitzicht" er gaat komen nu... Zag trouwens laatst een TG met capt. Slow die in de California mocht rijden van C.E. Voordat er gereden werd was te zien in welk "hok" die onbetaalbare auto staat. Moest toen gelijk aan het gebouw (garage is een te onwaardig woord hier) van Rene & Heidi...
Rene en Heidi, ik lees (bijna) alles op dit forum maar post niet veel, maar van jullie F40 wordt ik nog stiller.... echt ongeloofelijk fraaie auto! Gefeliciteerd! Bert
@ GTO-experts: ik was even wat GTO-foto's van Goodwood Revival goed aan het bekijken en zag dat er een verschil was in de vleugel bij een exemplaar. Is de wagen met de opgezette vleugel 1 van de eerste 250 GTO's? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zie je niet vaak een (donker) groene kleur op een ferrari. Hoe heet die kleur precies? Met dat interieur een mooie combo. @ Vu, Scherp, echter geen idee! Zou wel "gek" staan zonder...om over rijden nog maar niet te beginnen.
@Vu, waar jullie al niet allemaal op letten....geweldig hoor, dat oog voor details! Maar hierdoor valt mijn oog nu toevallig ook op dat de ene wel een tankklepje heeft en de andere niet. Hoort dat zo of niet?
Zetten we daar gelijk de louvre's op de motorkap (weerszijde bulb) even bij. Zie je ook niet op "elke" 250, toch?