Ja inderdaad. En zo stond de Italia op het autosalon. Ik vind Giallo Modena ook fantastisch maar als ik nu een nieuwe zou bestellen zou de keus niet gemakkelijk zijn....
* Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
** Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
en deze? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
de 275 is mooi, maar inderdaad minder 'kassiek' dan een 250 GT SWB. Vind de kleur ook niet geweldig op de foto's, maar als ik het kon betalen zouden alle bezwaren wellicht weer verdwijnen. Alternatief is de Enzo op de laatste foto (is dat Rosso Dino?), op de zwarte velgen na erug leuk speelgoed (en niet eens half zo mooi als de gemiddelde Ferrari imo)..
Is toch de typische Ferrarikelur dus voor een Ferrari is het 'gewoon' en dat is ook gewoon de beste kleur voor een F
Deze zal niet zo snel weg gaan denk ik, is van een FIA GT3 coureur, heeft hem ondertussen 6 maand denk ik, hij heeft ook nog een 458, een Maybach en een S63 AMG
...ik ben klaar Joost! Komt niets meer bij. Die 166 is destijds wel eens besproken maar lag heeeeeeeel ver boven mijn budget. Komt uit de US en was enkele maanden geleden nog te bewonderen op Pebbles Beach.