Schitterende kleur Evdar, echt uniek! Veel plezier ermee ! Prachtig, Heidi en Rene. Niet z.g.a.n., maar b.a.n. (beter dan nieuw...) Ben benieuwd of je jezelf kan inhouden en er niet toch vaak mee wil gaan rijden.
Zag ik jou dan rond half 2 op de A1 rijden? Zo'n beetje tussen Amersfoort-Hilversum. Schrok me rot toen ik een Aventador zag rijden Gefeliciteerd! Echt een hele gave auto. Het was sowieso druk op de weg met leuke auto's. Kwam op de A1 ook nog een blauwe 612 tegen die even lekker terugschakelde naast ons open raampje en er volgas vandoor ging. En we zagen nog 2 F430 Spiders.
Gefeliciteerd! Echt een übercoole auto zo'n Aventador. Moet alijd aan een stealth bommenwerper denken....
Gefeliciteerd met dit vervaarlijk uitziend machine! Gelijk een vraag: de kleur is metalic? Ook de F430 is die Nero black of Daytona black (=zonder of met metalic) Mooie (volle) oprit trouwens.
Edvar; nogmaals concrats! Hoe bevielen de eerste kilometertjes? Komen toch nog wel meer foto's he? Of liever nog; wat bewegende beelden
Het rijdt echt geweldig! Natuurlijk wel even wennen, maar dat hoort er bij. Zo kom je aardig aan het zweten wanneer je op een smalle weg met bomen een tractor tegenkomt. Kriebels, het is wel een brede bak zeg! En wat een vermogen! Voordat je 't weet rij je snelheden waarbij je je roze papiertje kunt kwijtraken ... Yikes! Zelf wil ik op dit moment maar één ding en dat is gewoon lekker rijden. Dus morgenvroeg weer op pad en ik durf te wedden dat er daarna genoeg materiaal op 't net staat ...
Naar ik begreep kunnen we elkaar tegenkomen rond Stroe. Niet teveel "verstoppen" dus en goed luisteren of je ons (80 set of wheels ) hoort aankomen....
Holy smoke, Ender! Wat een prachtwagen! Van harte gefeliciteerd en veel fijne kilometers ermee.....hoop 'm heel gauw eens live te zien bij een meeting. Maarre, zijn jullie niets vergeten? http://www.autogespot.nl/ipe-maakt-luidruchtigste-uitlaat-voor-aventador. Leuk verjaardagscadeautje??
Leuk interview met Jim Glickenhaus: http://www.bloomberg.com/video/ferraris-oceans-art-bloomberg-pursuits-10-15-hREuG4agRDuVemMwMho4aw.html
Iedereen veel plezier met de Herfst-rit vandaag. 80 bolides bij elkaar. Moet mooi worden!! Have fun vandaag. (zeg ik werkend en snotterend met een schorre keel )
Heb ik weer... ...ik had natuurlijk ook ff via hoofddorp kunnen rijden en achter jullie aan. Dan had ik hiervan niets gemist, snik. Vind overigens de kont in 'rood' het minst geslaagd, maar die neus: wow. Ik zag je wagen nog staan daar Melvok, maar ik wist even niet hoe je er uit zag dus dat werd lastig gedag zeggen ;-) Ben het met je eens, de wagens zagen er niet allemaal even best uit passend bij een extreem lage km stand. Vraag me af hoe ze technisch zijn? De F40 is wel de absolute droom en ik was verbaasd over de omvang van de achterwielen van de 365. Dit was me nooit eerder opgevallen. Achter stond ook een leuke collectie wagens waarbij mij vrouw (gelukkg maar) viel voor de California... ps excuseer de slechte fotokwaliteit. Binnen foto's zijn niet mijn ding (buiten ook niet, dus dat scheelt weer). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
lijkt me ook niet origineel. Doet me denken aan de 'hotrod' Daytona van Bill Harrah: Image Unavailable, Please Login
Zo, we zijn weer heelhuids thuis na een dagje sturen. Wat een dag en wat een opkomst, het was zo druk dat ik sommige van hier niet eens gezien heb terwijl ze er toch waren (Fred heb je Wilma al weer gevonden? ). Buiten een afgeschreven Go Pro huis vanwege overmatig steenslag op de lens was het toch een topdag, het blijft heerlijk om de F430 zo nu en dan eens te gebruiken waar hij voor gemaakt is. Mel, nogmaals bedankt voor je inzet we hebben genoten!
Zijn ook geen goede wielen voor de Daytona, er zitten namelijk Borrani's op die op een 512BB horen, de auto staat daarom ook achter hoger om niet de hele tijd de schermen te raken.
Ook weer thuis. Laatste? (op de buitenlandse deelnemers na)... En ja Jordy, ze is gevonden en heeft ook een rondje gedaan op de baan