Klopt maar om 00.45 uur werd er aangevangen met de rest van de kwalificatie. Stond uiteraard niet op teletekst of de gids. Zo beter.
Zo, daar kunnen ze bij Kwikfit nog een puntje aan zuigen....... Video: Kijk mee over de schouders van een F1 pitcrew - Autoblog.nl
Heb de samenvatting op de BBC gekeken. Prima, heb niet het gevoel iets gemist te hebben. Suzie Perry is ook leuker dan die jongen. Wat me wel opviel is dat David Coulthard haar niet lang recht aan durfde te kijken. Had ie bij die jongen geen last van....
Vettel 1, Massa 2, Alonso 3.....kan morgen in Maleisië weer een leuke race worden. Ik heb toch maar zo'n proefabo genomen op Sport 1. 3 maanden voor € 5 per maand. Daar kan je je niet echt een buil aan vallen, toch.....? En daar kijk ik in elk geval 5 GP's (met kwalificatie) in HD voor.
Hou je dan maar vast! Morgen komt Christijan Albers ons van commentaar voorzien heb ik begrepen.....enfin, ik luister toch alleen maar naar de motoren
Kan je eigenlijk nog beter RTL Duitsland kijken, met dat gebazel van die Lauda. Amazing dat dat duo daar nog steeds de F1 presenteert. Eigenlijk vind ik alleen de beeb leuk.
Grazie Ben! Als je de trainingen, kwalificatie en race via Sport1 volgt valt het me op dat het vaak een herhaling van informatie is, beetje jammer. Misschien toch eens mijn Duits opvijzelen en morgen naar RTL kijken... Gr. Martin
Nu ik dit weet (lauda op RTL) heb ik gelijk minder spijt van mijn recente UPC overstap. In het nieuwe pakket (standaard+HD) zit de zender RTL niet meer terwijl ik die vorige week (UPC Royaal +HD) wel had???!!!! Ben echter nu met een Horizon kast aangesloten wat betekend een hogere internetsnelheid maar ook TV op de laptop/iPad en bedienen TV via iPhone (als het werkt). Kreeg daarbij een half jaar Filmnet en een grotere HD recorder (die 4 programma's tegelijk op kan nemen) kado. Waarom overstappen? Rekening 300,-/jaar lager Of om in "Cor termen" te blijven; Dat zijn weer 3 tankjes . Ontdekte dus vanmorgen dat RTL niet meer werkte en baalde gelijk maar dat is dus minder nu ik dat van Lauda hoor. De BBC is wel online te bekijken via die geweldige link van Martin (zie pag 1). Het is even gedoe om door de popup's te komen maar daarna is het ongestoord kijken.
Wat een race! Ik kan deze race echt iedereen aanraden te gaan kijken. Hoe stom kun je zijn? Dit heeft wel gevolgen voor de rest van het seizoen. Een must see dus.... Vanmiddag op BBC de samenvatting/herhaling, have fun.
+1, met als vermakelijk hoogtepunt het 'uitstapje' van Lewis Hamilton...... [size=-5](en meer verklappen we lekker niet.....)[/size]
Gewoon kijken, Joost. Gewoon kijken...... [size=-5](meer verklappen we lekker niet.....weet je nog wel? )[/size]
Ik vond het verschrikkelijk, dat commentaar van die van Dam. Hij zegt alleen wat hij ziet. Alleen geschikt voor blinden en slechtzienden. Daarentegen vond ik Christian Albers écht waarde toevoegen. Goede info, andere points of view dan je zelf zou bedenken: prima in orde. Graag Rick Winkelman op de plek van van Dam. Wel érg fijn aan Sport 1: géén reclame, uitzending gaat door na race met podium (fantastisch vandaag nét met Brundle, schot in de roos) en paar kliks verder onboard beelden als je commentaar even beu bent. p.s. kijk uit naar samenvatting straks op de beeb!