Waar en hoe laat moet ik vandaag kijken voor de trainingen?
Ik kijk nu al uit naar het volgende seizoen.......... Zo klinkt de Renault V6 voor de F1 van 2014 video » Autojunk.nl (97986) Dit is Renaults 1.6 V6 Fomule 1-motor voor 2014 + sound - Autoblog.nl
Vrije training nu... ook op BBC. Volgens mij is het weer weer brits... ziet er nu droog uit, maar zag daarstraks aardig wat spray.
Hee Bob! Even de slaap uit je ogen wrijven: is een herhaling van de tweede vrije training van gisteren. Gr. Martin
Ik zeg toch ook niet dat het live is? Goed te weten... had het begin gemist, dus ik kan het nog terug zien op uitzending gemist
Is er nou niemand die het voor de Scuderia een (op z'n zachtst gezegd) teleurstellende kwalificatie vond???? Massa z'n contract loopt dit jaar af, en als ik het voor het zeggen had wordt het op zeker niet verlengd!!!
Yep, dat gaat weer flink wat uurtjes kijkplezier opleveren. Laatste Europese GP, dus every minute worth it!
Weet iemand misschien een goede livestream voor MotoGP? Normaal op de beeb TV maar helaas vanmiddag niet. Das nou net jammer met SanMarino GP en een goede kwali van Rossi :-(