Had je deze link al gevonden? Ik zie dat ze hier besteld kunnen worden op verschillende fora.. Gotti Parts Rim, Vis .etc. (GBS)
Huhhh??? In de openbare weg zitten soms ook serieuze bochten toch? En dan zijn de krachten toch niet minder (misschien zelfs groter door slecht wegdek)??? Anders gezegd: niet goed is niet goed op circuit of openbare weg, maakt niet uit (in mijn ogen). Toch iets wat in mijn achterhoofd zou spelen bij +120... @ marc & Simone, Zal toch onderhand wel "gelukt" zijn? Hoe dan ook hopen we hier wel op een (positief) bericht.
Marc heeft het volgens mij een beetje druk en zal ook erg moe zijn. Hij heeft een bericht geplaatst op Facebook dat hij vader is geworden. Hoe/wat/waar laat ik aan hem over, het is tenslotte hun feessie
haha idd druk met fb antwoorden. Vandaag om 16.35 geboren Isabella den Dubbelden. Doodmoe en in de wolken
Of topic aan Zo bijzonder (zo'n wonder) en mooi op tijd (16.35) dus hulde voor jullie hele gezin! Gefeliciteerd met jullie dochter (zag al een foto) en vooral die 2e voornaam vind Wilma bijzonder mooi Simone maakt het goed? naar jou vragen we maar niet, makkelijkste taak of topic off
Super Marc. Gefeliciteerd met de geboorte van Isabella en onwijs veel geluk en liefde voor haar (en jullie natuurlijk ook hoor....) in haar verdere leven! En zorg ook goed voor Simone, die zoals Fred al terecht zei het meeste werk heeft verzet Zet trouwens binnenkort eens een selfie op het net, want we zijn natuurlijk wel benieuwd naar die wallen onder je ogen....
Zoals ik al zeg ga ik er tzt wel naar kijken. Maar aangezien mijn rijgedrag op de openbare weg iets anders is dan op het circuit heeft het geen prio. Met het circuitseizoen voor de deur hebben die andere velgen meer prio. Die moeten dan gelijk even dienstdoen voor zowel het circuit als voor de weg, de TRX banden zijn ook niet echt een optie meer.
Gefeliciteerd met de geboorte van Isabella! Jullie gaan een heel bijzondere tijd tegemoet, geniet er van!
Nogmaals van harte Simone en Marc je hebt goed je best gedaan,heel mooi kindje. Geniet van alles heel veel geluk samen. Gr J&O
Dank allemaal! Niet ik, maar Simone heeft het super gedaan. Binnen een paar uurtjes en zonder pijnbestrijding. Ik stond er bij en keek er naar... ...heel gaaf allemaal!!
Marc en Simone : Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter. Nu gaat het echte leven als Vader en Moeder beginnen.
Ben vandaag maar begonnen aan de silent block bij de versnellingspook, want die zit er inmiddels ook al weer 27 jaar in en had ik nog niet vervangen. Even wat puzzelwerk om de console uit elkaar te halen, maar wat een joy om daar in te poeren Er ligt gewoon glasvezel in voor de verlichting van de middenconsole. Niet zo geslaagd qua lichtopbrengst maar wel heel modern voor die tijd. Je halve interieur slopen om een klein metalen busje met rubberen inhoud te vervangen... Gelijk de unit waar de pook in roert een smeerbeurt geven morgen en het nieuwe silent block er weer terug in persen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zie dat je de (bestuurders)stoel er ook uit heb moeten halen. Dat heb ik ooit in de 328 ook gedaan. 1x wat een %$^ klus is dat als die er al +25 jaar in staat.... Schijnbaar was het nodig je silentblock te doen maar hoe kom je bij die kennis? Ik bedoel bij mijn 328 zat die er ook 25 jaar in en het enige wat ik deed was de boel 1x peer jaar smeren met (dunne) olie door er wat van bovenaf in te laten lopen, meer niet. Mijn vraag is dus: hoe kom je erbij dit te doen? Schakelde het niet goed? Ps dapper dat je zover (zelf) durft te gaan, tijd rovend ook.
Het resultaat is straks wel een Mondial in nieuwstaat. Niet te geloven wat je al hebt gedaan. Leuk ook dat je ons via foto's en video's laat meekijken met wat je doet.
Stoelen zijn inderdaad nooit fijn en altijd onhandelbaar om ze er uit te krijgen. Schakelde prima, Rubber is na 25 jaar gewoon op. Dat is een feit en begrijp me niet verkeerd.. ..oudere wagens hebben deze zorg eigenlijk gewoon nodig ook al is het niet meteen nodig. Deze bus zal zeker nog een jaar of 3 meegaan. Na 25 jaar hebben busjes 2 tot 3 mm speling en gaan dan in rap tempo achteruit. Je merkt pas het verschil als je er nieuwe in hebt zitten. Net even wat directer. "More stify" zeggen de Amerikanen. Druppel olie is zeker niet slecht Fred! Maar al die broodkruimels haha en andere bende gaat gewoon door die shift gate. Wat dat betreft is het net een schredder. Vet is na 25 jaar ook niet helemaal meer wat het was en al dat slijpsel en andere bende dat erin zit zal de boel eerder slijten. Nu kan ik er zelf ook nog van genieten! en het is een beetje een tik net als mijn oude heer. Tja! Oude bolides.. en restaureren! Van dat virus raak je ook niet meer af! Deze heb ik eruit gehaald. Naast een nieuwe. Image Unavailable, Please Login