Dankjulliewel voor de tips. De F heeft de voorkeur tov de P. Ik ga er misschien 1x mee het circuit op om de grenzen en gedrag te verkennen (dat doe ik trouwens met bijna al mijn auto's), ik vind het zonde om een auto op het circuit te misbruiken
Robin, ik weet het, daar ben ik weer.... Ik kocht mijn 360 met 24.000km. Nu 7 jaar later staat de teller op 88.000km. Jij weet als geen ander dat ik ook op de "lichtere" circuitdagen in Zandvoort en Spa uit mijn 360 haal wat er onder/overstuur/grip technisch mogelijk is naar mijn gevoel. Tuurlijk moet ik het afleggen tegen jouw geprepareerde 360 en CS'en en de ietwas nieuwere F430. Vaak lig ik in de bochten te kl#ten met de pook en 1 hand aan het stuur terwijl anderen liggen te flipperen, inclusief u Ik rij nog steeds met de EERSTE koppeling en de ORIGINELE eerste remschijven. (handbak). Dus ik denk dat er allemaal verschillende factoren meespelen.
Ik heb mijn Ferrari f355 nu 2 maanden en nog steeds dat bijzondere gevoel als ik naar de auto loop voor een rit. Spannend... Bijzonder... Ik voel de sleutels in mijn broekzak... Open de kofferruimte... Hoofdschakelaar om... Op contact zetten... Starten... De motor trilt, rilt, snuift, gorgelt... Langzaam de garage uit rijden en buiten even laten lopen zodat de ergste kou eraf is... Ondertussen kijken naar kunst op wielen... Dat spannende gevoel om te gaan rijden met de Ferrari doet me denken aan mijn eerste echte heftige verliefdheid... Een jaar of 15 was ik toen... In Italië tijdens een vakantie... Een Nederlands meisje uit Arnhem... Misschien gaat ze vrijdagavond een eindje met me rijden met onze Ferrari, onze kinderen kunnen best even alleen thuisblijven.
een gebrek aan stijfheid van het chassis. Ooit een typische kwaal voor cabriolets want de afwezigheid van een dakconstructie doet die stijfheid geweld aan.
Kijk, zo hoort het, lekker genieten Ik kan ook steeds niet wachten tot het weekend is en te genieten van mijn F. Komend weekend gaat fantastisch worden! Zeker ook ontzettend leuk dit te delen met anderen!
Heel herkenbaar Ik begrijp hieruit dat de 355 nog steeds erg goed bevalt?? Is voor mij toch wel een serieuze opvolger van de 308 (al moet ik zeggen dat een V12 toch ook wel lonkt).
Menster geniet ervan jij hebt een prachtige 355 spider. Wij hebben er bijna 7 jaar van genoten. Zien jullie snel in Groede.
Zag vandaag bij MH dat de F40 daar nu ook verkocht is .... Gaat goed met die modellen Image Unavailable, Please Login
Even een korte introductie, het is tenslotte al laat en heb net een activatielink mogen ontvangen zodat ik naast lezen nu ook wat mag plaatsen hier ... Mijn naam is Ben, ken enkele van jullie hier al van naam en sommige ook persoonlijk, hopelijk kennen die mij ook en doen ze nu niet net alsof, lees over het algemeen graag mee maar zal nadat ik de kat uit de boom gekeken heb ook wel eens wat (on)zinnigs roepen, niet het type ééndagsvlieg in ieder geval ... Ik rijd af en toe in onderstaande wagen graag mee met de verschillende ritjes, wellicht komen we elkaar eens tegen binnenkort ... Ben Image Unavailable, Please Login
Hallo Ben, Welkom hier. Maar even een paar puntjes..... Wij vinden 00:40 niet laat hoor. Kom er maar in, Mr. 03:05..... Enne, wat is dat nou eigenlijk voor iets? Een Chevrolet? Of een Pontiac....? Nee hoor, ff serieus. Mooie wagen hoor. Niet je eigen auto dus, begrijp ik? Ik heb met een 2013-er ook een paar uurtjes mogen sturen vorig jaar. Geweldige acceleratie en een puik stel remmen. Maar mijn hart blijft toch echt wel bij een F liggen...... Tot ziens! Ritje met de Nissan GT-R - YouTube
Hi Ben, leuk je hier te zien met jouw machtig mooie GTR ! Misschien aardig om iets van de laatste "upgrade" te vertellen ? Foto's: @Tarek Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wel dus? Je kan het ook anders lezen dan ik in eerste instantie dacht gelezen te hebben, maar na nieuwe lezing kan elke manier van lezen dus mogelijk zijn, zoals ik uit andere reacties lees dat zij iets anders lazen dan wat ik gelezen heb of zij gewoon weten dat het wel jouw auto is. Dat lees ik tenminste tussen de regels door.....pffffff. Wat een ge-ouwehoer, maar mooi blauw is zeker niet lelijk En nogmaals: mooie wagen hoor!
Pas maar op Eric, Ben is van het type: Recht voor de raap, Niet Lullen maar gas-geven en houdt niet van VOL! Heb hem geprobeerd bij te houden, vergeet het maar...niet te doen, zelfs de 650s zal het niet redden vrees ik. Het is ook geen standaard GTR (ook de kleur is aangepast) en heeft daarvoor de auto "even" naar de UK gebracht. Hij zal er zelf wel wat over verklappen maar geloof mij dit is snel, heul snel... Alleen op het moment winnen wij het wel omdat er een spijker in z'n band zit Fred O ja, welkom Ben