Exotic Car Tour 2014 | Page 2 | FerrariChat

Exotic Car Tour 2014

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Apr 27, 2014.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Booooh

Booooh Rookie

Apr 19, 2014
    10
    Rotterdam
    Full Name:
    Ben
    #26 Booooh, Apr 28, 2014
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Ja ik, maar die zat op de GT-R ;) ...

Holy Burgers !!

Filmpje is leuk Maurice/Loek ...
    Image Unavailable, Please Login

2. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Gairo heeft nog een filmpje opgegooid van ons vertrek op het tussenpunt in Rosmalen.

Oranje smurf ;), doe jij je oordopjes even in....:p

https://www.youtube.com/watch?v=2Mveq7Ka05c

Ja dat gebeurde recht voor mij. Hij schrok zich rot toen jij even een dotje gas gaf, sprong een meter de lucht in :D
    Misschien weet Gairo (plaatsgenoot) wel wie dat is geweest.

Heb trouwens wel zitten genieten van de TVR afgelopen Zondag. Wat knettert hij toch heerijk, echt genieten. Thx's

3. Dennis01

Dennis01 Rookie

Apr 28, 2014
    2
    Ik heb mezelf hier geregistreerd, gewoon omdat ik deze geweldige foto's graag wilde zien.
    Wat was het gezellig gisteren!

Jullie maakten de koffiestop bij mij gistermiddag en eerlijk gezegd, dit was werkelijk een geweldig schouwspel!
    Even leuk met enkelen kunnen praten, auto's kijken en vooral ook horen.
    Dat is echt wat we hier allemaal zeker gemeen hebben. Het entousiasme voor deze auto's.

Kortom, ontzettend bedankt voor jullie aanwezigheid gisteren en ik heb het in ieder geval goed naar mijn zin gehad.

4. Rob v dongen

Rob v dongen Karting

Sep 18, 2009
    87
    Full Name:
    Rob
    Ik heb ook nog wat foto's, maar ontzettend druk dus even geduld ��
    Ben even in Rosmalen geweest. En later kwam de stoet langs mijn huis, ook eens leuk!

5. Booooh

Booooh Rookie

Apr 19, 2014
    10
    Rotterdam
    Full Name:
    Ben
    Wel benieuwd naar jouw altijd fraaie platen ;) ...

Ben (deze keer in de 1M)

6. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
  7. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
  8. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Nog even volhouden Cor, hopelijk ben je binnenkort weer de oude en kun jij ook weer los gaan.

9. Dennis01

Dennis01 Rookie

Apr 28, 2014
    2
    Jullie hebben het inderdaad druk gehad zeg!

10. 12Esc

12Esc Formula Junior

Aug 21, 2006
    529
    Breda
    Full Name:
    Maurice
  11. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Nou zeg! Oranje smurf staat er meer gespot (4x) op dan ik met de F430 (3x) :D:D:D

Ps jammer van die snelle Carrera S, gaat als de brandweer maar klinkt als een stofzuiger, ook in deze tunnel die wij beter deden....Tunnel - YouTube

12. Tim van der Steen

Apr 29, 2014
    3
  13. Booooh

Booooh Rookie

Apr 19, 2014
    10
    Rotterdam
    Full Name:
    Ben
    Het gaat om exclusiviteit Fred, dat weet jij toch ook wel ;) ...

Mooie foto's weer Rob ...

Ben

14. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #40 328gts1987, May 1, 2014
    Last edited: May 1, 2014
    Rob ik heb je niet zien staan, ik had nog een plaatsje over...

Wat een geweldige dag was het afgelopen Zondag. Heerlijk ouderwets (lees: stevig ;)) kunnen doorrijden mede door de geweldige route die we kregen, die ik zeker dit seizoen nog eens ga rijden...
    Wie heeft die route verzorgt eigenlijk? Zijn er nog meer routes van zijn hand...

Ik heb ook geen opdringerige reclame gezien van de sponsoren en alles was tip top geregeld, bij elke stop.

Jammer dat dit niet meer opgepakt wordt hier. Dus bij deze: Enkele (op)volgende rit(ten):

Op 1 juni de "Car Lovers Sunday Drive" vanuit Naaldwijk, een rit door Z.H. (lees: achtertuin) voor weinig geld, met een verwachte grote/veelzijde opkomst...

meer tips zijn welkom :cool:

15. Ben308

Ben308 Formula Junior

May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    De voorjaarsrit Raduno della bellissima Olanda del Nord was een erg leuke en gezellige rit.
    Opkomst van 26 wagens en een leuk bezoek aan een mooi privé museum in Schagen.
    Mocht helaas geen reclame voor gemaakt worden op deze site,omdat deze via een ander F forum was georganiseerd en de organisator hiervan geen overleg had gehad met de moderator van deze site.

16. Tim van der Steen

Apr 29, 2014
    3
    Over de route, die hadden wij zelf gemaakt. De drie hoofdsponsoren moesten we langs, en dan op een leuke binnendoor manier. Zo was de route op zijn plek gekomen.

Wij zijn blij te lezen dat edereen het naar zijn zin heeft gehad.

Als jullie nog tips hebben voor volgende edities dan horen wij die graag zodat we er wat mee kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
    Tim van der Steen
    Exotic Car Tour

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

17. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Dat filmpje is niet van mij. Ik had helaas alleen een compact camara bij.
    Hoorde zaterdag pas dat dit event er was. Ik was dit weekend bij mijn ouders in Helmond dus ben toch nog maar even gaan kijken.

Ja ik weet wie dat is. Dat is Geert

18. Rob v dongen

Rob v dongen Karting

Sep 18, 2009
    87
    Full Name:
    Rob
    Fred, had ik maar geweten dat je een plaatsje over had ;)

Mocht je die route nog eens gaan rijden, laat maar weten. Hij kwam langs mijn huis, het laatste gedeelte is hier in de buurt. Kan ik weer wat leuke foto's maken :D

19. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Tja, kwestie van hier een oproep plaatsen of de (bescheiden)vraag of er nog ergens plek is :rolleyes:
    Ik weet nog niet wanneer maar wel dit seizoen, op zeker!

@ Tim,
    Sponsoren of niet die route was echt super gevarieerd en had van alles wat. Bovebdien in elke etappe en dat maakte het juist zo leuk. Iedereen kwam aan zijn/haar trekken. Je kon (als je wilde) toeren of gummen het maakte niet uit want de wegen leende zich voor beide...
    Overzichtelijk, ruim en niet oneindige aantallen drempels...

Opvallend was het aantal toeschouwers onderweg. Het was nog geen Mille Miglia (lees: 3 rijen dik) maar het had er zo af en toe wel iets van weg. Hele mensen hagen stonden er, tactisch bij rotondes om de auto's (bij lage snelheid) goed te kunnen zien en vervolgens horen op te trekken, keer op keer :D
    Ik heb een aantal keer een (extra) rondje gedaan, iets wat we in Italie ook wel eens doen :D:D:D

Enige suggestie: meer parkeerplaatsen regelen op de stops. Het was allemaal super geregeld met dranghekken (om die kinderwagentjes en driewielers ect op afstand te houden), goede catering en interessante demo's. Ik betrapte mij (en ik was niet de enige) erop dat het zo gezellig was overal dat we steeds moeite hadden om de volgende etappe te beginnen.
    Eenmaal begonnen was het weer een feest maar het geeft wel aan dat alles dik voor elkaar was.
    Ok de dames wilde graag allemaal tegelijk naar het enige toilet, was grappig om te zien die rij maar ze stonden allemaal te beppen met elkaar. Geen idee waarover (blijf daar ver vandaan ;)) maar ze hadden het naar hun zin en dat is wat telt, toch?

Complimenten en sein mij maar weer in voor een volgende editie, desnoods per PM maar ik ben er zeker weer bij.

Ps zojuist een donatie overgemaakt, wel verdient naar mijn idee.

20. Tim van der Steen

Apr 29, 2014
    3
    @328gts1987

Bedankt voor de tips en complimenten. Hier kunnen we wat mee. En die volgende editie komt er zeker. Zal tegen die tijd een artikel plaatsen hier. (Als ik uitgevonden heb hoe het moet)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

21. Rob v dongen

Rob v dongen Karting

Sep 18, 2009
    87
    Full Name:
    Rob
    @ Fred, Ik vind het nogal opdringerig om dat zomaar te vragen, en het wordt niet altijd op prijs gesteld. Vandaar dat ik het eigenlijk nooit vraag, maar wie weet de volgende keer.

Dit weekend zal ik nog even een album online plaatsen met wat meer foto's van de Exotic Car Tour.

22. Rob v dongen

Rob v dongen Karting

Sep 18, 2009
    87
    Full Name:
    Rob
  23. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Top Rob!

24. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Wat een topdag was dat! Ik zou het zo weer doen met dat heerlijke weer, iets wat nu ver te zoeken is....
    is het al zomer?

Share This Page