Ik benijd mensen die klaar zijn met poetsen... Ik ben dat nooit, zucht. Telkens als ik denk toch zover te zijn, merk ik een micro mm kleine imperfectie, die dan "uit" de lak gewreven moet worden. Die glans moet zo fel zijn dat het lijkt dat hij nat is. De "wet"look, weet je wel! Verdomme, ik ben bezeten. Wanneer stopt het eens?
Wat vliegt de tijd. 2008 was onze eerste Deilmeeting. 2009 ook toen waren wij erbij. 2011 ja ook daar zijn wij bij geweest. 2014 veel te lang geleden Henkie maar ook daar zijn wij weer van de partij.
Al deze dagen hebben voor ons een GOUD randje. Henkie bedankt alweer voor je inzet.XXXXX Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Net klaar met poetsen. Alles opgeladen dus ik ben er klaar voor. Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Ja, hij wist pas 5 maanden dat het vandaag was. Tja Tot straks mensen, ik ga nog een bluraytje kijken en misschien nog even slapen
Ben gewend om op de mountainbike te zitten maar op 6 juli gaan Ria en ik de Maratona fietsen in de Dolomieten op de racefiets. Om daar ervaring in en mee te krijgen in het klimmen moeten wij een aantal keren trainen. Dit weekend en volgend weekend zijn de enige weekenden dat wij samen vrij zijn @Henk, Nog een beetje kunnen slapen. Veel plezier straks.
Vanmorgen even kort poolshoogte genomen op de startlocatie. Zag er allemaal heel vervelend uit. 30+ F's en de zon scheen volop. Ik hoop maar dat iedereen zich weet te vermaken vandaag...
Ik kan jullie mededelen dat de rest van de dag ook FANTASTISCH was. Henkie, je hebt het weer helemaal voor elkaar gekregen!!!! Hartstikke bedankt weer voor een onvergetelijke dag. Perfect programma. Een dag vol rijden en ouwehoeren met gelijkgestemden, daar doen we het voor. En Ad, jij ook bedankt! Helemaal top dat ik je vandaag in je prachtige Scuderia mocht vergezellen. Wat een ongelooflijk machtige machien is dat! Mensen, het was gezellig!!!!! Laat ik ook nog even Pieter en crew even een dikke vette pluim in de kont steken voor de fantastische afsluitende BBQ!!! Heerlijke saté met pindasaus (Alex, Guy ), vlees, salades... Helemaal TOP slager Hol!!!
Deil Meeting van grote klasse, super bedankt Henk en alle anderen die deze dag tot zo'n super evenement maakten ! Foto's volgen binnenkort van de spotterscrew; misschien handig om een aparte foto draad aan te maken ? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Eerste YT ... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=b4jjkKMB8dI]5x Ferrari 360 Challenge Stradale Sounds! Start Ups, Revving, Accelerating!! - YouTube[/ame]
Henk, bedankt voor de super organisatie!! Pieter voor het heerlijke eten! En Edwin voor de rit, heerlijk om lekker te mogen sturen in je F!!!
Het was super! Jammer dat ik eerder weg moest. Volgende keer beter! Het uizicht in mijn binnenspiegel vergeet ik niet meer met die line up op de snelweg! Al dat rood en geel... geweldig! Benieuwd naar de foto's! Thanks Henk en Pieter voor het lekker eten! Top! Gr Tijn