Het aantal loopt inderdaad aanzienlijk op En dat is alleen maar goed.... @Heren fotografen, laat even weten wie er allemaal een bijdrage wil leveren aan het fotoboek (voorbeeld, maar zal zeker anders worden (en let niet op de kapitale fout): http://www.ferrarichat.com/forum/140737188-post53.html) Voor de nieuwelingen onder ons, de bijdrage is volledig vrijwillig en je krijgt er niets voor terug Je moet zelfs je eigen boek kopen, als je een exemplaar wilt hebben ... Aan de andere kant... je doet er een hele hoop deelnemers een groot plezier mee en zij hebben het maken van de foto's ook mogelijk gemaakt. Uiteraard wordt je genoemd als één van de aanleverende fotografen. Ik vind het nog niet heel interessant om te weten wie het boek allemaal wil hebben... de ervaring leert dat dit zinloos is om vooraf te inventariseren. Er is altijd genoeg animo, waarvoor weer mijn dank Bob PS: Otto, het aantal beschikbare foto's heeft me niet overgehaald... het waren de knieën... Jouw blote knieën
En dan moeten alle beelden van Pterps (die ook wel aardig weet hoe een foto gemaakt moet worden) nog komen
Erg mooie foto's Mel! Bedank de mannen (en meiden?) van de carspotters club hartelijk! Het oog wil ook wat en ze kunnen het thanks voor het delen!
En dan te bedenken dat hij zo op de foto staat! GEWELDIG!! Die oude poster van de F40 die iedereen wel heeft! Nou die ga ik nu vervangen! Ben al weer 3 dagen aan het werk en we zijn gelijk 5 pagina's verder met allerlei mooie kiekjes Machtig! Peter, Cairo, Marc, Bas, Rob, Rudy, Bob en iedereen voor deze foto's! De A2 is nog nooit zo rood geweest! ..en geel
Onderstaande foto krijgt voor mij nog een staartje Marc. Als het goed is wordt ook ik binnenkort gebeld om eens kennis te maken met een McLaren. Ben erg benieuwd. Image Unavailable, Please Login
Indien mijn foto's in aanmerking komen om in het boek opgenomen te worden werk ik hier graag aan mee. Als er hi-res foto's zonder watermark aangeleverd dienen te worden hoor ik het graag. Zie het album: https://www.flickr.com/photos/t_vanstralen/sets/72157644540435690/ Gr. Tarek
Uiteraard wil ik graag een bijdrage leveren aan het fotoboek ! Eventueel iemand die een video maakt? ik heb nog flink aantal GOPRO beelden namelijk
Ik stel ook mijn foto's beschikbaar voor het fotoboek , ik heb alleen maar de foto's die ik hier al gepost heb maar dan met zichtbare kentekens.
Bereid je maar voor heren, sneller (heul veul) sneller dan een F430 en die gaat af en toe best rap (in een tunnel) Mijn ritje in de McLaren 650s: 2014 proefrit Mc Laren 650s - YouTube
Top, heren! Uiteraard worden de foto's uitsluitend voor het boek gebruikt. En de foto's als het even kan graag zonder watermerk versturen. Super dat jullie een bijdrage willen leveren. Gaat een mooi boek worden.
Ik ben uiteraard ook bereid om foto's voor het fotoboek beschikbaar te stellen. Hier nog een aantal foto's. Morgen mijn afstudeer scriptie afronden, dan volgen er komende week nog een aantal meer! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Daar komen ze... 1/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
2/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
3/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
4/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
5/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
6/9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login