Met plezier gemaakt Heb mooie en niet zo mooie herinneringen aan de FOD. De crash met de 355 spider (net na Pouhon) zal ik nooit meer vergeten.
Ben benieuwd wie/wat er allemaal rondrijdt vandaag op Spa. In ieder geval goed, droog weer. Dat is al bijzonder
O N G E L O O F L I J K mooi evenement, en absoluut hele dag 25 graden ! Over de 150 auto's ingeschreven, ongelooflijke aantallen Speciales (foto 5) ....en nauwelijks oudjes, 1 x 308 en 1 328 ... Foto's en vidoe's hier Verder een mooie zwarte Enzo en een grijze LaFerrari. Niet te veel bekenden, zo'n 20 NL'ers. Toch helaas wel weer wat schades (TR, Scuderia en 458 Challenge) Zorg dat je er volgend jaar zelf bij bent zou ik zeggen, meer dan de moeite waard. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Is paddock gewoon open die dag? Voor non-owners bedoel ik dan? Dan moet ik volgend jaar idd een keer een dagje vrij proberen te regelen... Mooi daggie geweest zotezien. Ik zag al filmpjes waarbij het aantal 458's mij opviel.
Die LaFerrari! Had ik graag op Eau Rouge willen fotograferen...... en ook in Les Combes, La Source, Bus Stop..........
Mooie opkomst! Ik vraag me af waarom de 308/328's verstek laten gaan. Ik zie zelfs geen 348's en 355's. Met een 308 meedoen bij de beginners moet toch te doen zijn?
Volgende keer mee gaan ! [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0iBEbk6HFHk[/ame] Image Unavailable, Please Login
Absoluut kan dat Ed, maar het ligt idd aan de eigenaren zelf ... (was 1 x F355) Je kan gratis gebruik maken van off. fabrieks coureurs die met jou meerijden in jouw auto en je les geven. Dat is ook 1 van de doelstellingen van deze dag. Volgend jaar doen zou ik zeggen ! Image Unavailable, Please Login
De LaF kan mij persoonlijk niet bekoren zo op de baan. Grijs is trouwens ook niet de kleur voor hem in mijn ogen, kwestie van smaak. Volgens mij was het afgeplakte?! kenteken 1-GWC-569
FOD was weer geweldig!! In tegensteling tot voorgaande edities eindelijk een keertje droog weer en dus ook wat meer en (iets) snellere rondjes kunnen rijden met de CS op Francorchamps! Zonder op de limiet te gaan rijden toch enorm veel plezier gehad Na m'n eerste rondje kreeg ik wel meteen de zwarte vlag wegens teveel lawaai (hoe zou dat nu komen? ), dus daarna even van het gas gaan telkens ik voorbij het meetpunt kwam (F1 start/finish lijn) Ook naast de piste was er meer dan voldoende leuks te beleven Volgend jaar weer! BTW: Ik vond de LaFerrari in Argento Nurburgring (ook geleverd door Monza )zeer geslaagd!!!
Hi Guy, was inderdaad weer een geslaagd event. En de weergoden waren ons eindelijk eens weer goedgezind. Heb effe mijn lijstje overlopen en kom uit op ong. 165 wagens waaronder merendeels nieuw geweld. Heb het je ook gezegd dat ik het oudere werk wat mis. De Laferrari: mooi, speciaal.. maar geef me dan maar liever een F40 of 50. Die zwarte Enzo, ook niet mijn smaak, maar over smaak en kleur kun je blijven discusiëren. Je CS zag er weer geweldig uit!! Greets Jurgen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login