Bedankt Ed mooie impressie van wat er te zien was.
Nog effe snel wat foto's, later op de avond de laatste. Er was een hoop mooi spuit- en airbrushwerk te zien. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog wat aparte modellen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En in mijn ogen de mooiste verbouwing van de beurs Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Inderdaad de mijne met die ontzettend grote sloffen die haar niet paste. Sorry ik kon het niet laten . Stond er in 2012 Die Amerikanen kunnen er altijd wel wat van al moet ik zeggen dat ik er persoonlijk nooit echt van hou, maar Karmann Ghiatjes zijn altijd leuk! Zuipen als een stuurman en ik denk zomaar dat deze zuiniger is dan de originele 15/1600cc
Nu echt de laatste serie Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
O ja, iemand hier wel eens van gehoord?? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Sonax zorgde trouwens een paar keer per dag voor een plaatselijke opstopping Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toch wel heel veel minder plastic wagens dan ik had verwacht. Het staat bekend als 'tuningsbeurs'. Wellicht volgend jaar ook eens een bezoekje brengen, er staan een aantal zeer bekende en schitterende wagens! Bedankt voor het delen.
Moet zeggen dat hal 1A helemaal niet open was en er in de andere hallen behoorlijke gaten in de opstelling waren. Maar het bezoekersaantal was toch weer een record.
Bedankt voor het delen, Ed. De Motorshow is altijd heel divers geweest, misschien de laatste jaren dat het tuning deel de boventoon is gaan voeren. Blijft er nog genoeg te zien.