Moet ik nog iets controleren voor je terug bent? :D Tijd genoeg
Dank je ed. Maar hoeft niet. Ik heb veelvuldig kontact met het bedrijf en het zijn echt mensen met hart voor kwaliteit. Daarnaast denken ze echt mee. Waar vind je dat nog!! Foto van de michelleto style scharnieren voor de motorkklep. Hiermee is deze in minder dan een minuut geheel te verwijderen. Image Unavailable, Please Login
Jeetje mineetje! Deze draad had ik nog niet gelezen. Ik had hier en daar op een meeting wel gehoord dat een 308 met een ingebouwde turbo zwaar was beschadigd op de baan, maar wist niet dat deze van jou was! De turbo was meestal de aanleiding van het gesprek gezien veel van mening zijn dat 308 en Mondials te langzaam zijn. Mij interesseert het niet zo maar zeg altijd dat er wel een Turbo aangebreid kan worden. Wist ook niet dat er zoveel aangedaan was om haar lichter te krijgen. Beetje Lotus verhaal, hoe lichter hoe beter/sneller! Daar ben ik het wel mee eens en daar zit ook wel het probleem bij de 308/Mondial. Een dieet is niet slecht Maar wat een werk en dan weer zoveel energie bij elkaar sprokkelen om de boel weer op te bouwen! Die foto van Bert is wel erg mooi. Hoop dat die ronde kijkers er weer inkomen en het geheel tijdens de Deilmeeting te zien! Awesome work! ��✅ Merk je nu een verschil met die XDI? Ik zit er ieder kwartaal weer naar te kijken nl.
Dank je Tijn. Ja het was best een klusje Des te groterde desillusie daarna. Maar goed we zijn 4 jaar verder nu en het eind komt in zicht. De koplampen komen waarschijnlijk weer terug. Nu echter( ivm keuringeisen: hoogte vd koplampen) komt er een handbediend mechaniekje in om de klaplampen weer te kunnen gebruiken. Ik wil inderdaad wel weer terug naar de gemene look daarna! Die XDI? ja ik kan het niet echt goed vergelijken maar het werkt uitstekend. Koude starts ( zelfs na maanden) flawless en met het grote voordeel dat ik af ben van de distributeurs met al hun nare onderhouds- en afstel eigenschappen. Al met al vond ik het het geld meer dan waard. Relevant voordeel voor mij daarnaast is de mogelijkheid de curve handmatig, vanuit de auto, in te kunnen stellen. Gewoon een leuke optie!
gedurende de bouw gekozen zelf glasvezel deuren te maken. Nu uiteindelijk toch besloten een set te kopen. De zelfgemaakte zijn wel nog lichter maar ik wil in geen geval dat na het spuiten van de auto ik alsnog problemen ga krijgen met deze deuren. Daarnaast ben ik altijd wat bevreest geweest voor de APK. De auto moet uiteindelijk weer gewoon street legal worden immers. Vandaag bericht gehad dat ze zijn verstuurd. Zodra ze er zijn kunnen we weer verder. Interessant bedrijf trouwens, maken nog veel meer leuke dingen voor Ferrari! formula GT - TUNINGTEILE
Als één van de coils kapot gaan dan ga ik die XDi aanschaffen Een nieuwe coil ben je ook al snel 300 euro lichter. Wat een snoepwinkel Steven! Dit scheelt ook dikke grammen. Jammer want ik heb er net een jaartje een nieuw stalen vliegwiel inzitten. hydraulic clutch bearing incl. Adapter 308/328 Hydraulic clutch bearing including Adapter. The diameter for pressing clutch is 52mm. The lenght is easy to change for different systems. We use ap racingclutch with our aluminiumflywheel.
Gisteren weer uitgebreid contact met de spuiter. Met een beetje mazzel eind vd week alle losse delen in de laatste laag voor het afblokken. De carrosserie zelf volgt meteen er achteraan. Ik hoop dan ook wat foto's! De planning is nog steeds midden April. Ik ga dan direct na het spuiten kijken naar het resultaat en dan besluiten we gezamenlijk of slijpen van de lak, en daarna nogmaals een laag blanke lak, nodig is. Na 4 jaar komt het dan toch weer goed. YESSS! Na de zomer, en natuurlijk als het resultaat van de racer aan de verwachtingen voldoet, komt de gele aan de beurt. Deze wordt weer de originele kleur zilver/grijs.
Dat zijn de goede berichten Steven. Ik kan mij nog een hele andere depri post van je herinneren. Mooi dat het allemaal voorspoedig gaat.
Man jullie moesten 's weten! Een auto prepareren en spuiten kan hij erg goed naar verluidt. Foto's maken is echter niet zijn sterkste kant en ik zit natuurlijk iets "te ver" om af en toe even te gaan kijken Ik ben zelf ook gewoon ZOOOOO benieuwd Ja Henk, 22 juni 2011, de dag erna. Echt op het punt gestaan alles van de hand te doen. alweer bij na 4 jaar geleden ondertussen. Zucht.
Nee Steven auto staat redelijk in de buurt, maar jij bent 5000 km ver weg. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat maar weet zeker dat je kleur combinatie tot zijn recht komt.
Vandaag eindelijk weer een tweetal foto's. Op het eerste gezicht niet veel verschil maar de auto heeft de nieuwe deuren. De voor en achterklep zijn verstevigd (niet op de foto) en strak/pas gemaak en het dak is kaal en strak. De auto gaat de komende dagen in de Dupont LE2006 ( behoort tot de top als het gaat om spuitplamuur). Daarna hopelijk weer wat nieuwe foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Goed nieuws! Hoop van harte dat ze snel weer op d'r bandjes staat en dat je er weer de weg/het circuit mee op kunt
misschien op het oog niet zoveel maar schijn bedriegt hier. De hele auto is strak gemaakt, dwz deuren, logo's en kleppen en natuurlijk de losse carrosserie delen zelf (die immers allemaal afneembaar blijven) passen nu strak "aan elkaar" Veel werk verricht!! Als er niets tegen zit eind volgende week dan toch echt in de spuitplamuur. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
daar zijn grote stappen gezet. is altijd de langste en moeilijkste fase. (staat embleem is denk ik wel een beetje tekenend voor de loopbaan die deze auto heeft doorgemaakt?)
Steven, wat is de reden dat je het logo voorop hebt laten zitten? groeten vanuit een regenachtig Holland!