Vakantietijd Henk. We gaan er helaas niet bij zijn.....
Helaas lijkt het dat deze datum voor ons ongunstig uitkomt, we zitten dan met de 360 in Italië en Kroatië. We zijn er wel op "Go Wheels" See you soon !! Willem & Sandra
Mel, ik heb nog niet eerder deelgenomen en wil graag weten of er een agenda is en/of wat de Deilmeeting zo ongeveer inhoudt................ heb dezelfde wens voor de 19 april Lente Rit.
Menno, de Deilmeeting heeft niets met Mel te maken (behalve dat hij daar aanwezig zal zijn). Ons allerliefste moderatortje Henkie organiseert deze meeting met liefde en passie en geheel belangeloos. Ik kom er (bijna) altijd omdat er zoveel leuke mensen komen. We komen bij elkaar voor elkaar. Het is geen georganiseerde rally of zoiets. Er is wel een programma maar verwacht geen diners of prijsuitreikingen. Gewoon komen, krijg je geen spijt van. Onno
Dank je wel Onno. Het enthousiasme in de draad vertelt dat het een erg gewilde meeting is dat kom ik ook graag proeven. Aldus gaat de hulde geheel aan Henkie! graag tot dan, Menno
Mmm.... het loopt niet echt zoals ik echt wil met de lokaties. Er schijnen wat belangenverstrengelingen te zijn met (voor hen) belangrijkere partijen. Paar dagen geduld, we gaan echt wel iets leuks doen hoor. Ik reken massaal op jullie. Iedere bezitter hier die niet op komt dagen (met weer een andere jaarlijkse smoes) gooien wij van de site af
Ik ben geen bezitter, maar wel liefhebber. Ben je dan ook welkom of is het echt voor de Ferrari-eigenaren?
Vrees dat ik (als gevolg van recente prijsontwikkeling) met een gekietelde Kever kom, zodat de paardjes warm en veilig op stal kunnen blijven.
Durf je nu niet meer te rijden met je paardjes vanwege de prijsontwikkeling ? Ze zijn er om mee te rijden en niet om ze als belegging te zien is mijn bescheiden mening. Ik kom dus ondanks de prijsontwikkeling "gewoon" met de 308 GTB vetroresina.
Er waren ook (nogal veel) mensen die dachten dat zoveel mogelijk hypotheek een goed idee voor pensioen was omdat de huisprijzen altijd maar zouden stijgen.... Geloof me nu maar, die F-prijzen gaan ook wel weer naar beneden. We mogen al blij zijn als we ze nog mogen rijden over 30 jaar.... Er zijn geen garanties als het gaat om pensioen, en die gaan er ook niet meer komen, tenminste niet de komende decennia. Het beste kun je zoveel mogelijk diversificeren en zo min mogelijk schulden hebben. Onno
Erg zonde.... Een Ferrari hebben en dan niet rijden... Ik doe het tegenovergestelde: ik rag ze af totdat ze geen drol meer waard zijn. Negatieve prijsontwikkeling! Maar mega plezierontwikkeling! (Nieuw woord!)