hulp gevraagd voor 10-6-2015 NL | FerrariChat

hulp gevraagd voor 10-6-2015 NL

Discussion in 'Holland/Belgium' started by mblooij, May 12, 2015.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. mblooij

    mblooij Rookie

    May 12, 2015
    1
    Doorn NL
    Full Name:
    Max
    Op 10-6-2015 heeft mijn vriendin haar examengala wat veel voor haar betekend, het is namelijk haar eerste echte gala.
    Ik heb beloofd haar in stijl weg te brengen, ik had namelijk een Pontiac firebird geregeld bij een kennis van mij.

    Nu kreeg ik gisteren te horen dat die afspraak heelaas afgezegd moet worden aangezien de motor in elkaar is gelopen.
    Dus ik heb gisteren en vandaag stad en land afgebeld naar al mijn kennissen, vrienden , familie en oud collega's om een vervangende passende auto daarvoor te vinden.

    Maar heelaas niemand kan en of wil daaraan mee werken doordat de auto's al zijn uitgeleend of ze dan voor onderhoud weg zijn of omdat ze dan er mee weg zijn op vakantie , maar het vertrouwen is er wel.

    Nu heb ik ook gekeken om een auto te huren in het exclusieve segment , maar daar zijn de financiële middelen er niet voor aanwezig.

    Gemiddeld tussen de €150.- en de €225.- per uur , met een minimum van 3 uur.

    Nu weet u waarschijnlijk al wat ik u wil vragen.

    Zou u over uw hart willen strijken om mij te helpen haar in stijl te vervoeren naar het bal in Utrecht?

    Als er de mogelijkheid bestaat dat ik zelf kan rijden is dat natuurlijk helemaal gaaf , benzine etc. word allemaal gewoon netjes geregeld.
    .
    Daar zou u haar wens en de mijne mee in vervulling laten gaan.

    Met vriendelijke groet,

    Max Blooij

    +316-10661007
    [email protected]
     
  2. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Ik vrees dat niet veel mensen bereid zullen zijn hun Ferrari aan een onbekende uit te lenen, zeker niet als ze zelf niet mee in de wagen zitten.

    Toch nog veel succes gewenst met de zoektocht.
     
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Het eigenrisico van een mogelijk (stoep/parkeer)schade ligt hoger dan de bedragen die hierboven vermeld staan bovendien weet ik niet eens zeker of zoiets wel is verzekerd...

    Ik weet dat zoiets als trouwfoto's maken/verhuren van de auto al expliciet is uitgesloten in de polis, zou met zoiets ook kunnen zijn. Wil daar in ieder geval niet achter komen "the hard way" met een auto van +€€€€€

    Ps
    wie zegt trouwens dat elke bestuurder "zomaar" met +400/500Pk kan omgaan? Lees de krant maar, vaak zijn het de "one in a lifetime ritjes" die er met een nare foto in staan en dan zit er nog een "instructeur" naast die het niet heeft kunnen voorkomen...
     
  4. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Heb dit een keer gedaan, mijn buurjongen naar het gala gebracht omdat hij dat graag wilde.
    Dat is de laatste keer dat ik dat doe (behalve voor mijn 2 dochters!). Wat kan het voorstellen denk je, nou, 2 en een half uur file rijden om ca 1000 meter vooruit te komen, da's geen pretje kan ik je vertellen.
    Uitlenen is al helemaal niet aan de orde, ik denk dat je weinig respons zult krijgen.
     
  5. Mrs.Spider

    Mrs.Spider Formula 3

    Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Niet geschoten is altijd mis.:d
     
  6. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Ik zou zeggen, als het zo belangrijk is, en zo klinkt het toch in je post, dan huur je gewoon het type auto dat je kan betalen.
    Je voorstellen dat iemand zomaar even zijn F gaat uitlenen is nogal naief.
    Wil je dat meisje echt dat plezier gunnen? Spaar dan voor het te spenderen huurbedrag.
    Succes!
     

Share This Page