Mooie opkomst hoor Henk!!
Erg mooie lijst! Ik zal 's ochtends even aanwezig zijn in Deil om wat foto's te schieten en hopelijk wat mensen te ontmoeten
Top henkie wij vliegen morgen naar huis. Om zaterdag op tijd te zijn. Hebben er zin. ALLES KOMT GOED.
Toevallig doe ik precies hetzelfde. Morgenavond vanuit Bahrein naar schip en meteen Door naar Zeeland. Dagje prepareren☺☺
Ik ook!! Samen met mijn jongens achter het stuur, 3 rijen dik vanuit Zeeland. Een mooier familie-uitje is toch niet denkbaar!! Jullie hebben geen idee wat dit betekent voor die gasten. Na maanden wachten en heen en weer mailen ( ze zijn beide nog onder 25) kregen we uiteindelijk toestemming. Je snapt dat de jongens hun geluk niet op kunnen! En daarmee ik ook niet! En als ik de auto's hou dan doen we volgend jaar Deil met 4. De racer is waarschijnlijk volgende week klaar, net te laat voor Deil 2015, maar ruim op tijd voor Deil 2016
De verbouwing is klaar en de bestrating klaar, allemaal met haast voor onze sessie Verwachte temperatuur zaterdag in Deil: 16C en droog! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Super opkomst weer Henkie, heb je er bezwaar tegen als er een Italiaan op 2 wielen jullie ff komt uitzwaaien in Deil
Je bedoelt mijn dochter van 18 die mijn 1198 uit mijn woonkamer trekt? Tja, het is openbare weg he? Image Unavailable, Please Login
Ik kreeg de rallyborden ook vandaag binnen, ik ben er weer blij mee. Ik hoop jullie ook Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zojuist kreeg ik deze binnen. Speciaal voor ons op het Marktplein in Geldermalsen bij De Melangeur (eindstop/bbq) een vers zonnescherm geinstalleerd in uiteraard, Rossa Corsa! Image Unavailable, Please Login
Rij je er ook mee? Ik zou zo'n 1198 gewoon kopen om te laten ronddraaien in de woonkamer . (zelfde geld voor de 916 welke je eerder had o.a.). Publiek voor dit soort "superbikes" wordt steeds minder, de toerfietsen en allroads zijn veel populairder. Kennis heeft al 2 jaar een 748 te koop en komt er voor een normale prijs niet vanaf. Alle active rijders (bijna allemaal 50+ers) zoals mijn vader rijden op die GS1200's. Jammer dat wij 2 daar niet met de voeten bij aan de grond komen . Ik zit de haren uit mijn hoofd te trekken hiero in San Francisco. Vlieg morgen (vrijdag terug) en kom zaterdag ochtend aan in NL. Vanwege de jatlag zal mee rijden alleen niet goedkomen waardoor ik me niet opgegeven heb, en ja dat vind ik jammer!!!. Kortom geen reserve lambo dit keer.
Vanwege extreem weinig tijd lig ik met mijn Challenge Stradale nog wat achter op het winteronderhoud!! In maart heb ik de auto opgekrikt om vervolgens uit voorzorg mijn tweede achterrem te reviseren en heb ik de voorbumper verwijderd want sommige dingen kunnen netter zolang je het met zorg en liefde doet ... Na het oppoetsen van de binnenkant wielschermen, binnenkant velgen (en gehele wielophanging als ik te enthousiast word) is het moment bijna daar dat ik weer kan rijden! Echter kan ik wegens verbouwing naast het stallingadres sowieso nog niet de openbare weg bereiken en kan ik door extreme drukte op mijn werk pas na 15.30 richting de Deil-meeting komen (met mijn Toyota..). Ik wil toch wel graag erbij zijn en kan op tijd op het plein van Geldermalsen zijn om jullie allemaal te treffen (en kwijlen naast de bolides) dus graag tot daar! Ciao Mike Zoeteman!
Veel plezier morgen allemaal. Kan er helaas niet bij zijn ! Hoop voor jullie op redelijk, droog weer. Pascal
Inderdaad jammer Pascal, is al weer even geleden dat we je gezien hebben. En moet natuurlijk nog steeds je "nieuwe" raspaard zien