Freddie, vorstelijk maal in Hotel Verviers? Of in Hotel La Source? Of zullen we Max, van Chateau Charles, vragen z'n culinaire talenten ten toon te spreiden? Ook geen mis kader natuurlijk!
Valt relatief gezien nog wel mee met de drukte als je het vergelijkt met andere evenementen. Maar ik kan me de tijd nog herinneren (ja ik ben oud) dat er een handjevol toeschouwers aanwezig was..
Kom je nu mee! Dat red max nooit om zo'n zooitje ongeregeld te hosten.... Wij gaan met enkele Fchatters culinair dineren in Hockai en wel hier: Booking.com: Hotel Beau Site - Francorchamps, België Vanavond 19:00 zit daar een tafel vol dus als je gezellig wil aanschuiven ben je welkom.
Alle batterijen zijn opgeladen, dus ik ben d'r klaar voor. Morgenochtend om 06:00 richting Spa, zin in!!!
Was gezellig vanavond, zaten met 13man aan tafel. De helft Fchat, otto, Bigodino, Robin, Maarten en zijn vrouw. Ook al effe op circuit geweest waar we christiaan Vd Z en z'n maatjes troffen alsook gairo. Morgen groot feest in de zon
Wat plaatjes van vandaag: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie dag geweest, jullie hebben wat gemist .... en dit keer weer eens schitterend weer ! En erg veel NL bekenden gezien ... gezellig ! Heb de eerste 40 foto's in een album op FB gezet om te veel doublures hier voorkomen... Zijn slechts mijn phone snapshots ... Een tweede set komt daar binnenkort van fotograaf Tarek maar die moet eerst de 1200 foto's schiften en dan bewerken. (LaF, Enzo etc...) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die LaFerrari meneer was ooit de eerste eigenaar van Fred zijn F430 Spider. Leuke toevoeging aan zijn collectie.
Wat een feest vandaag mensen. Gisteren met Fred aangekomen in Spa en eerst even een drankje genomen bij La Source en daarna met de hele Ferrarichat gang gaan eten. Vanochtend prachtig weer en de fantastische F430 met open uitlaat gestart zodat elk konijn in de Eifel wist dat we er aan kwamen. Wat een ding. Spa zat vol met de meest fantastische auto's. Enzo. LaFerrari. Vele Scuds en Speziales noem maar op. Plus een hele lading challenge auto's. En 5 koeniggseggggs bij elkaar. Die LaF ging zo hard dat we geen tijd hadden om de iPhone op foto stand te zetten; inmiddels was 'ie al voorbij. Serieus! Ook ik heb maar een iPhone maar bij deze wat foto's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login