Hou de site in de gaten als je wilt inschrijven; vanaf nu kan dat. Lees daar hoe je inschrijft Image Unavailable, Please Login
Mailing is vandaag verzonden .... heb je die niet ontvangen ? Mail ons dan even. Sturen we je die alsnog op. Image Unavailable, Please Login
Nu, 4 weken voor het evenement, zijn al 36 van de 50 Ferrari's ingeschreven. Leuke deelnemers: 365, Daytona, Dino, TR's, maar ook 488, Speciale, FF, 16M, paar Scuds ... Wil je mee, zorg dan aub wel dat je op tijd inschrijft ....
Was geweldig geregeld vandaag Mel, Inneke en dochters, we hebben genoten! We werden opgewacht door "de Broeder" die ons begeleidde richting de pracht locatie, foutloos Aangekomen kwam binnen no time de hele stoet binnen, prachtig gezicht (en geluid) waarna er werd aangevallen. De organisatie was dik in orde en de inkopen waren perfect verzorgd, er was ruim voldoende (en volgens mij nog over) BBQ's waren van profi kwaliteit en deden het bijzonder goed. Er was voldoende plek om alles gaar te krijgen. Als ludieke actie was er de mogelijkheid tot (mee)vliegen met ultra lights, was een groot succes alles bij elkaar. Nogmaals dank voor de goede zorgen Mel & Team. Bewijsmateriaal: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Thanx Fred. Was weer gezellig met 75 gasten, zo hier in het bos. De attractie met de ULV's was een leuke verrassing ... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dank je Mel [en gezin] voor deze geweldige dag. het was weer uitstekend geregeld. zelfs de regen kon de pret niet drukken.
Thanx Wim, altijd weer gezellig om jou daar ook bij te hebben. Gelukkig viel de regen aan het einde van de dag erg mee .... en JIJ had gelukkig Wilma als hulpje ! We gaan nu volop aan de gang om ons sluitstuk van dit jaar ook weer tot een groot succes te maken ! Be There ..... Image Unavailable, Please Login
Afstudeer platen van Mark (rode hoedje) voor zijn eindopdracht FotoVakschool. Speciaal op alu gedrukt ... Marc is hiermee idd afgestudeerd ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jammer dat je er niet bij kon zijn Onno. Dan had Marc ze alle 4 nog even op een rij kunnen zetten. @ Mel, Het was weer bijzonder gezellig en het stukje vliegen was geweldig!! Bedankt weer.
Was idd geslaagd ... enne ... je bent gespot boven de A1 bij Deventer ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niet alleen een record aantal inschrijvers, goed programma maar ook super mooi weer a.s. zondag bij de 7e Ferrari Herfstrit ! Image Unavailable, Please Login
Het meeste van het voorbereidende werk is gelukkig klaar ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ziet er goed uit Mel! Het is dat ik niet langer dan een 90min kan autorijden wegens visuele taferelen anders had ik me aangemeld. Volgend jaar weer wat meer ritten hoop ik. veel plezier en het wordt een zonnige herfstdag zie ik
Dat ga ik proberen te doen dan! Als je me je thuis coordinaten kan PMen, ervan uitgaande dat er jullie daar vertrekken, dan zwaai ik jullie weer uit!