kleur GTS zijraam grill | FerrariChat

kleur GTS zijraam grill

Discussion in 'Holland/Belgium' started by bvdp, Jan 25, 2016.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. bvdp

bvdp Karting

May 30, 2007
    65
    Belgium
    Full Name:
    Bart vdp
    http://www.ferrarichat.com/forum/308-328-sponsored-yellow-compass-group/511305-gts-windowgrill-color.html

Ik heb de vraag al eens op de engelstalige site gezet maar weinig reactie gekregen. Is er hier iemand die uitsluitsel kan geven over de kleuren op een GTS zijraamgrill voor een 308 GTS QV?
    Zijn de (bij mij kunststof) grills gespoten in hetzelfde satijn zwart als de bumpers en dakspoiler of is het toch net wat anders. Voor het zilver wil ik velgenzilver gebruiken. Komt dat in de buurt van het origineel?
    Mijn grills zijn al een keer gespoten door een vorige eigenaar en ik wil ze graag terug goed hebben.

groeten, Bart

2. marcos

marcos Formula 3

Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    #2 marcos, Jan 25, 2016
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Geen idee wat het origineel zou moeten zijn, maar mijn GTSi heeft zwart plastic elementen met daarop geschilderd grijze strepen. Net als bij jouw, maar dan minder dominant grijs zo lijkt het. Het zwart lijkt er echter wel op gespoten/geschilderd.. ..maar op de achterzijde niet.

Ik zal een foto moeten maken, want hier heb ik geen detail foto's van.
    Image Unavailable, Please Login

3. bvdp

bvdp Karting

May 30, 2007
    65
    Belgium
    Full Name:
    Bart vdp
    Fijn, bedankt voor je antwoord. Ik kijk uit naar de foto. Bedoel je met 'minder dominant grijs' dat het eerder grijs is dan zilver?
    Bij mijn grill lijken de 'grijze' streepjes ook handgeschilderd; met niet zo fijne aflijning dus. Is dat bij jou wagen ook?

groeten, Bart

4. bvdp

bvdp Karting

May 30, 2007
    65
    Belgium
    Full Name:
    Bart vdp
    Niemand een foto waar ik wat meer details op kan zien? Ik zou de grilletjes graag naar de spuiter doen.

Groeten, Bart

5. marcos

marcos Formula 3

Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Ben ik helemaal vergeten, volgt zsm.

6. middel308

middel308 Karting

Apr 26, 2009
    78
    Papendrecht, NL
    Full Name:
    Jaco
    #6 middel308, Feb 29, 2016
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Ik lees pas net je berichtje. Mogelijk aan de late kant maar bij deze wat foto's van het rooster op mijn QV.. Hopelijk heb je er nog wat aan. Het kunstof lijkt inderdaad gespoten in zijdeglans (met een neiging naar mat maar dat komt misschien door de weersinvloeden van de afgelopen 33 jaar) zwart en de lijnen van het zilver (of grijs) zijn bij mij wel scherp en ligt er maar heel dunnetjes op.

Het standaard velgenzilver is denk ik een beetje aan de donkere kant. Het neigt meer naar aluminium.

Groeten,
    Jaco

Share This Page