Regen is niet zo'n issue, maar auto wordt dan wel vies. De pekel die nog steeds overal op de wegen ligt, is een groter probleem... Ik zou ook gewoon even wachten nog. Maak er een mooie dag van!
Gefeliciteerd met de F430, erg mooie auto! Met kennelijk een paar erg begerenswaardige goodies erop Veel plezier ermee gewenst!
We horen/lezen wel wanneer dat wordt, maken we er een feestje/optocht van Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Juist je topic gelezen van je ophaling. Een gezellige en leuke bende !! Ik kijk er naar uit om jullie allemaal daarna eens persoonlijk te ontmoeten op een meeting of roadtrip. Lijkt me super !
Wat een prachtige kleuren combinatie Bart! Geniet van je nieuwe aanwinst. Ik zal kijken of ik nog wat foto's van je auto heb.
Leuk je even gesproken te hebben vandaag Peter (leuke plaat weer van de nieuwe telg hier) en ook leuk dat je jou beide dochters erbij waren (die best onder de indruk waren van dat grote tv scherm in een auto ) Volgende keer zal ik een tekenfilmpje op dat scherm toveren maar wilde dat nu niet doen want dan heeft papa een probleem. "dat willen wij ook papa"
Jawel, gevonden. In 2006 gespot op zandvoort tijdens een FCN meeting... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Daar was ik ook (met de 328), zal eens kijken of er wat van in het archief zit. Er moeten ook interieur foto's van de f430 bestaan gezien de foto 037_34 hierboven
Mijn zoontje (4 jaar) vroeg me vorige week : Papa, krijg ik ook een Ferrari, maar een rode ! Dus heb ik m vandaag een cadeautje gedaan : Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooi! Gefeliciteerd. Ik dacht al dat het kenteken bekend voorkwam. Dat kan ook kloppen, het coupébroertje (85-SK-JF) rijdt bij mij in het dorp rond.
Ik ken natuurlijkde regeling in Nederland niet ivm nummerplaten, maar is dat toeval dat de nummerplaat op 1 cijfer na volledig hetzelfde is en ook een F430.
De RijksDienst voor het Wegverkeer (RDW) geeft de kentekens op volgorde uit, op het moment dat de kentekens tegelijkertijd aangevraagd worden zullen deze opeenvolgende nummers hebben. Gr. Martin