Make A Wish Nederland (22/04/2016) | FerrariChat

Make A Wish Nederland (22/04/2016)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Paulus348, Apr 9, 2016.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    #1 Paulus348, Apr 9, 2016
    Last edited: Apr 9, 2016
    Beste Ferraristi,

Aisha is een meisje van 16 jaar en heeft leukemie. Een lang gekoesterde wens van haar is om ooit mee te rijden in een Ferrari. Vrijdag 22 april heeft de stichting Make A Wish een leuke dag voor haar georganiseerd. 's-Avonds gaat ze ter afsluiting met haar familie en een vriendinnetje uit eten in Uden.
    Gisteren de vraag bereikt om haar daar om 20.00 uur op te halen en op haar woonadres (ook in Uden) af te zetten. Vanzelfsprekend heb ik toegezegd om haar, na een klein ritje Rond Uden, keurig thuis af te zetten.

Echter, Aisha heeft 2 broertjes (7 en 11) en een zusje (12). Tevens gaat haar beste vriendinnetje mee. Nu is de vraag of er (minimaal 4) Ferrari-bezitters zijn die deze wensdag van Aisha op een onvergetelijke manier mee willen afsluiten? Reakties hier of [email protected] of 06-10034790.

Namens Aisha reken ik op jullie, en zie jullie postitieve reaktie met genoegen tegemoet!

Paul Netten
    Paulus348

2. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,135
    The Netherlands
    Super geste Paulus! Ik zit in bella Italia die week, maar er zijn vast gegadigden te vinden hier.
    Succes!

Frans

3. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Dank Frans. Verder blijft het overigens verbazingwekkend stil...

Voor de goede orde; ik vraag dit niet voor mezelf.

4. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #4 328gts1987, Apr 11, 2016
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Dit gebeurde afgelopen weekeind (spontaan) met opkikkeren ik weet niet of jij dat wil Paul, Mr Starwars ak red Stig nam plaats in de spider en het stuur over :p

Er zal best iemand in Brabant bereid zijn jullie omgeving (Maurik is al stand-by begreep ik) om aan te haken.
    Niets is zo mooi als lachende kinderen die graag met een ferrari mee willen.
    Ik ga Zaterdag weer naar Alblasserdam voor Pk's & Kids met Robin, Paulo, Marcel, Marco en een hele stoot andere bolides om de feestvreugde te verhogen en Sophia te sponsoren.
    Image Unavailable, Please Login

5. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Goed werk man! Dat zouden meer Ferrari-bezitters moeten doen.

6. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Was weer een leuke dag Wim!

@Paulus, mocht je nog een auto tekort komen dan wil ik dat rattetakkeeind wel rijden om een onvergetelijke dag onvergetelijk af te sluiten.
    Maar is er nou echt niemand uit die buurt die hier aan mee wil werken?????

7. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Ik had het graag gedaan, alleen ben F-loos momenteel :(

8. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Echt hè!! Snap jij dat nou? 300 hits op het bericht en één positieve reaktie (onder voorbehoud)! Niet te begrijpen, zeker als ik zie dat er wel hordes Ferrari-rijders opkomen als er eens een auto bij Kroy opgehaald wordt.

Soit, gelukkig kan ik, samen met vriend Maurik, 5 Ferrari's inzetten om de zieke Aisha en haar geliefden een flitsende afsluiting van haar wens-dag te bezorgen.

9. bertdeboer340

bertdeboer340 Formula 3

Sep 16, 2003
    2,433
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Veel succes ermee Paulus, een prachtig initiatief!!! Volgende keer misschien bitterballen aanbieden...

10. marcos

marcos Formula 3

Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Je hebt gelijk, niet netjes van ons. Kleine moeite om te reageren.

Top initiatief, maar voor mij niet echt uitnodigend ivm de afstand en omdat de meeste kids een (mijn) 308 niet zo waarderen. Maaaaaar, ik sluit me aan bij Ed, mocht je echt auto's nodig hebben, dan rij ik achter hem aan om een bijdrage te leveren. Voorwaarde is wel dat ie het weer goed doet en dat jij gehoorbescherming voor de kinderen regelt :D

11. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Idd erg jammer, is een kleine moeite en doet er iemand een groot plezier mee.

12. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Oct 4, 2009
    748
    Europe
    Full Name:
    René
    Hey Paul,
    Had je bericht enkele dagen geleden al gelezen. Ben (zoals iedereen waarschijnlijk) druk volgende week en had alles zo gepland om die vrijdag in de late namiddag de 488 af te halen. Ik weet niet hoeveel aanmeldingen je hebt momenteel maar als je nog een auto zoekt dan zet mij er maar bij, haal ik de 488 wel een ander dag af. Ben momenteel onderweg maar stuur je vanavond nog een mailtje.

Kom op mensen, we krijgen toch wel 5 auto's bij elkaar zeker.

René

13. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Super reaktie René, dank daarvoor!! Het mogen er ook meer dan 5 zijn hoor. Meer zielen...

14. Remo

Remo Karting

Oct 12, 2013
    82
    Hallo Paul,

Goed initiatief, sta normaal altijd wel open voor dit soort dingen maar ga het de 22e gewoon echt niet halen. De dag erna is de FCN Bourgondisch Brabant tocht. Er zullen ongetwijfeld een heel aantal mensen al de avond van te voren naar Brabant komen, dan is het helemaal een kleine moeite. Wellicht iets om op de FaceBook pagina van de FCN uit te (laten) zetten..?

15. Ferryducati

Ferryducati Formula Junior
    BANNED

Jun 3, 2015
    611
    #15 Ferryducati, Apr 23, 2016
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen met 6 x F.
    De reacties van de kinderen waren absoluut priceless!
    Op verzoek van de familie echter geen foto's gemaakt van de kinderen.
    Image Unavailable, Please Login

16. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Goed om te horen, wel raar dat er geen (kind)foto's mogen worden geplaatst….

Share This Page