:D
De gegevens zijn binnen ! Graag deze info NIET verder verspreiden via de vele sites aub ! Duidelijk is dat je voor 10.30 echt binnen moet zijn anders raak je zo 1 tot anderhalf uur kwijt door de drukte bij de ingangen. 402 vraagt om de rijders namen op te geven die bij binnenkomst gecontroleerd zullen worden: mail ze rechtstreeks naar Esther ([email protected]) onder vermelding Deelnemer FerrariOwnersClubNL en FerrariChat.com/NL en type Ferrari of mail je naam via [email protected] Tip van Pascal (599) voor het geval je een stop wil maken voor Assen dit niet te doen bij de eerste mogelijkheid na Zwolle (Dekkersland) maar op de A28 Hoogeveen >> Assen, tussen afrit 29 (Dwingeloo) en 30 (Beilen) "Smalhorst" / "SHELL" . Thanx voor deze info. En PAS OP voor FLITSERS ! Verzoeke netjes strak te parkeren op de Paddock; als je de baan op wil als rijder moet je eerst nog een formulier invullen en tekenen. Vraag er naar bij binnenkomst, zo mogelijk los ik dat via 1 persoon van ons op de Paddock op. Daar terplekke invullen scheelt jou tijd. Tot ziens. Image Unavailable, Please Login
Er moet geld blijven binnenstromen, maar wel jammer, vorig jaar was het optimaal zowel qua opkomst maar voornamelijk qua gezelligheid. volgens de voorzichtige voorspellingen blijft het Zondag droog, wel stukken kouder maar droog, dus het dakje maar eens opzoeken, plaatsen en dan de kachel maar aan. zo 15 05 min 6 °C max 9 °C gevoel 3.2 °C wind NW 4 buien 6% Neerslag 0mm
Ik had verwacht dat er meer activiteit op deze draad zou zijn op de vooravond van Viva Italie. Het weer lijkt niet zo slecht te worden. Voor de mensen die gaan.............tot morgen!
Gaan jullie daar de bridge (niet over de) river Kwai - van Top Gear - doen? Bijzonder land: indrukwekkende natuur, bijzondere cultuur maar ook armoedig en rommelig. Wellicht ben je er zakelijk, anders een goede vakantie gewenst.
Veel plezier aldaar en pas goed op jezelf! Ondertussen is NL geheel in ban van Max na zijn overwinning in Barcelona.
Dank je Menno, ik keek de wedstrijd F1 vanavond pas want (net zoals jij) was ik op Assen. Het was jammer van het weer (ik herinner mij de eerste editie bij +30C) maar ik was blij gegaan te zijn. Het begon vroeg vanmorgen bij de Mac in Bodengraven. Daar werd de eerste bak koffie (er volgde vandaag nog vele ivm de temperatuur) genuttigd waarna ik plaats mocht nemen in de (nieuwe) 458 van Paul. Wat een ding! Heerlijk strak, mooi uitgevoerd en bliksem snel. Onderweg kwamen de meest waanzinnige supercars tegen die richting Assen gingen. Enkele daarvan maakte het wel wat bond (door o.a. bijna stil te gaan staan op de rechter baan en vervolgens op te trekken). ook opvallend was het grote aantal groene platen, hiertegen werd dan ook opgetreden, terecht mijn inziens want iedereen betaald belastingen/BPM, niet voor de lol Afijn de rit ernaar toe was dus een feest, helemaal toen we even een bakkie koffie deden bij de Shell Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Na aankomst was het even wachten op het overtrekken van een bui (we zaten droog in de 458) waarna we de paddock konden bekijken. Ondertussen werd er door enkele F-chatters de baan/circuit gevuld (met een enkele uitstap in de grindbak omdat de baan nat was). De catering was weer top geregeld met een mooi uitzicht over de paddock en de koffie smaakte goed (de broodjes nog beter!). Daarna weer op huis aangegaan waarbij de 458 (open) goed de sporen kreeg (en blijkbaar goed in de gaten werd gehouden) . @ Paul, bedankt vor de rit, heerlijke auto. wordt er hebberig van Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was door het weer een wat minder evenement ... helaas ... met maar zo'n 45 F's dit keer. Zeven daarvan gingen in de stortregen de baan op ... voor mijzelf was dit DE manier om het gedrag van de 458 te leren kennen. De electronica grijpt voorbeeldig in, de wagen was eigenlijk ondanks alles zeer goed onder controle te houden. Met de 512TR zou je 20 keer uit de baan zijn gegleden ... Het wachten is op de Spottersfoto's ... Image Unavailable, Please Login
Is iets met het micro-sd kaartje, stopt na 3 minuten ... en roept dan iets over niet kunnen kopiëren ... (geleende Hero 4 Silver) Kan wel 5 minuten afspelen en dan .... xxxxxxxxx (vandaar de screen shot) Zijn daar tools voor (vroeger chkdsk ...) ?
Wij hadden ondanks het mindere weer een leuke dag en op het circuit was het gezellig met prima catering en parkeren. Heerlijk om met iedereen te kletsen. Ik vind het ook super om de andere merken te bezoeken, Alfa blijft mijn ding, maar zeker oudere typos Maserati, Lancia en Lambo zijn niet te versmaden. De Amerikaanse herrie (voorl die Viper onbelast met hoge toeren) mag van mij wegblijven. Ik noem 3 verbeterpunten voor de organisatie: 1. Het ontbreken van de aanduiding (ruim) voor de Haarbochtingang dat deze alleen toegankelijk was voor de supercars e.d. wat de file aanzienlijk zou hebben verminderd. Er stond één bord en dat was bij de Haarbochtingang zelf.......duidelijk te laat. 2. mij en diverse anderen was vergeten te vertellen dat we eerst links de armbandjes moesten halen. 3. bij het uitdelen van de armbandjes waren 2 rijen, één was voor 'cars and business' en de ander voor Ferrari's. Nergens stond welke van de 2 rijen moet worden gekozen zodat de dames met grote regelmaat vertelden dat mensen weer achteraan in de andere rij konden aansluiten.